Μικρομεσαία με χαμηλή κατανάλωση

Η αναζήτηση αυτοκινήτου με την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση, σε συνδυασμό με τα επίσης χαμηλά ή και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας είναι μεγίστης σημασίας, αφού εν τέλει μπορεί να κρίνει και την τελική επιλογή μεταξύ των ενδιαφερόμενων προς αγορά μοντέλων. Ακόμα και μια μικρή διαφορά της τάξεως των 0,5 λτ./100 χλμ. ανάμεσα σε δύο μοντέλα, σε βάθος χρόνου αλλά και στις καθημερινές μετακινήσεις σημαίνει σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων.

Σε αυτό το αφιέρωμα, το autogreeknews.gr συγκέντρωσε όλα τα μικρομεσαία αυτοκίνητα στις εκδόσεις τους με την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, τόσο με τους κινητήρες diesel όσο και βενζίνης. Στους αναλυτικούς πίνακες παρουσιάζονται όλα τα μοντέλα με τις καταναλώσεις τους, ενώ στο δεύτερο γράφημα υπάρχει ένας δείκτης που δείχνει την αναλογία καλύτερου συνδυασμού απόδοσης κινητήρα/κατανάλωσης, ο οποίος όσο χαμηλότερος είναι, τόσο καλύτερη είναι η αναλογία. 

Μετά τα αναλυτικά γραφήματα, παρουσιάζονται 10 μικρομεσαία με χαμηλή κατανάλωση, 5 με κινητήρες diesel και 5 βενζίνης.

Η 2ης γενιάς BMW Σειρά 1 στην έκδοση 116d, εφοδιάζεται με τον με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λτ. ισχύος 116 ίππων και με πολύ ροπή της τάξεως των 260 Nm. Το μοτέρ αυτό εξασφαλίζει σβέλτους ρυθμούς επιταχύνσεων και κατανάλωση που θα ζήλευαν...

Η νεότερη και πολύ αξιόλογη πρόταση στα ντίζελ αυτοκίνητα είναι το Honda Civic 1.6 i-DTEC με το οικονομικό, αποδοτικό και πολύ εξελιγμένο μηχανικό σύνολο ισχύος 120 ίππων και 300 Nm ροπής, με κατανάλωση μόλις 3,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2...
Στην αρχική diesel έκδοση, η A-Class εφοδιάζεται με τον κινητήρα των 1.5 λίτρων ισχύος 109 ίππων και 260 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας στο αυτοκίνητο πολύ καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Σε συνδυασμό με το νέο πλαίσιο και τις...

Με τον 1.7 λίτρων πετρελαιοκινητήρα, το δημοφιλές Astra παρουσιάζει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ενώ παράλληλα η κατανάλωσή του κυμαίνεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα (3,7 λτ./100 χλμ.). Το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποδίδει 130 ίππους και 300 Nm ροπής, ωστόσο...

Με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.6 λίτρων απόδοσης 115 ίππων, το μικρομεσαίο χάτσμπακ V40 διαθέτει πολύ χαμηλή κατανάλωση και με εκπομπές CO2 94 ή 99 γρ./χλμ. (ανάλογα με την έκδοση) δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Το μηχανικό αυτό σύνολο με τα 270 Nm...
Η πιο προσιτή πρόταση στα μικρομεσαία υβριδικά αυτοκίνητα είναι το Honda Insight, το οποίο παράλληλα ευνοείται και φορολογικά λόγω του μικρής χωρητικότητας κινητήρα του (1.3 λτ.). Ικανοποιητικές είναι και οι επιδόσεις που προσφέρει το οικονομικό σε κατανάλωση...

Με τον καινοτόμο και με πολύ τεχνολογία 3κύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο 1.000άρη EcoBoost κινητήρα, το Focus προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα. Το μηχανικό αυτό σύνολο ξεχωρίζει για την απουσία κραδασμών, το τράβηγμά του από τις χαμηλές στροφές και...

Στην αρχική έκδοσή του, το ανανεωμένο Megane εφοδιάζεται με τον ολοκαίνουργιο άμεσου ψεκασμού, turbo βενζινοκινητήρα TCe των 1.2 λίτρων. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο ισχύος 115 ίππων και 190 Nm ροπής διακρίνεται για την ελαστικότητά του, το τράβηγμα από...

Η νέα πρόταση της Skoda στη δημοφιλή μικρομεσαία κατηγορία ήρθε να καλύψει το κενό ανάμεσα στις Fabia και Octavia. Στην αρχική έκδοση με τον κινητήρα TSI των 1.2 λίτρων με τους 86 ίππους προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις και διατηρεί παράλληλα την...

Η νέα 2η γενιά του Auris στην υβριδική έκδοση HSD παρουσιάζει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου τόσο εκτός όσο και εντός πόλεως, όπου παράλληλα μπορεί να κινηθεί σε κοντινές αποστάσεις και σε χαμηλές ταχύτητες μόνο με την ηλεκτροκίνηση. Την...