Ανάκληση Mazda 6 πρώτης γενιάς

Το αυτοκίνητο που επανέφερε την Mazda στο προσκήνιο κι έγινε γνωστό ως «Ζoom-Zoom», από την ομώνυμη διαφημιστική καμπάνια της ιαπωνικής εταιρίας, ανακαλείται για το ενδεχόμενο ατελούς ανάπτυξης των μετωπικών αερόσακων και την πιθανότητα τραυματισμού οδηγού ή/και συνοδηγού από τα θραύσματα του πυροκροτικού μηχανισμού.

Η ανάκληση αφορά 5.057 αυτοκίνητα, κατασκευής από Μάρτιο του 2002 μέχρι Δεκέμβριο 2007. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας:

Η εταιρεία Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης εκτελεί τις κάτωθι ανακλήσεις αυτοκινήτων MAZDA µοντέλο MAZDA6 (GG/GY):

1. Ανάκληση 3.412 οχηµάτων, που κατασκευάστηκαν από τον Μάρτιο 2002 έως τον
∆εκέµβριο 2007. Στα συγκεκριµένα οχήµατα, η συνεχιζόµενη έκθεση σε υψηλά
επίπεδα απόλυτης υγρασίας µπορεί να προκαλέσει την αλλοίωση της πυκνότητας του
υλικού στον πυροκροτητή. Σε περίπτωση σύγκρουσης, όπου απαιτείται η ανάπτυξη
του µετωπικού αερόσακου της πλευράς του οδηγού, τότε µπορεί να µη γίνει
αποτελεσµατική ανάπτυξη του αεροσάκου και ο πυροκροτητής να θρυµµατιστεί και τα
θραύσµατα του να χτυπήσουν τον οδηγό ή άλλους επιβάτες του οχήµατος, µε
αποτέλεσµα σοβαρό τραυµατισµό ή θάνατο.

Δείτε ακόμα: Ανάκληση VW up! και Polo στην Ελλάδα

2. Ανάκληση 301 οχηµάτων, που κατασκευάστηκαν από τον Μάρτιο 2002 έως τον
∆εκέµβριο 2007. Στα συγκεκριµένα οχήµατα, η συνεχιζόµενη έκθεση σε υψηλά
επίπεδα απόλυτης υγρασίας µπορεί να προκαλέσει την αλλοίωση της πυκνότητα του
υλικού στον πυροκροτητή. Σε περίπτωση σύγκρουσης, όπου απαιτείται η ανάπτυξη
του µετωπικού αερόσακου της πλευράς του οδηγού και συνοδηγού, τότε µπορεί να µη
γίνει αποτελεσµατική ανάπτυξη του αεροσάκου και ο πυροκροτητής να θρυµµατιστεί
και τα θραύσµατα του να χτυπήσουν τον οδηγό ή άλλους επιβάτες του οχήµατος, µε
αποτέλεσµα σοβαρό τραυµατισµό ή θάνατο.

3. Ανάκληση 1.344 οχηµάτων, που κατασκευάστηκαν από τον Μάρτιο 2002 έως τον
∆εκέµβριο 2007. Στα συγκεκριµένα οχήµατα, η συνεχιζόµενη έκθεση σε υψηλά
επίπεδα απόλυτης υγρασίας µπορεί να προκαλέσει την αλλοίωση της πυκνότητα του
υλικού στον πυροκροτητή. Σε περίπτωση σύγκρουσης όπου απαιτείται η ανάπτυξη του µετωπικού αερόσακου της πλευράς οδηγού και συνοδηγού τότε µπορεί να µη γίνει
αποτελεσµατική ανάπτυξη των αεροσάκων και οι πυροκροτητές να θρυµµατιστούν και
τα θραύσµατα τους να χτυπήσουν τον οδηγό ή άλλους επιβάτες του οχήµατος, µε
αποτέλεσµα σοβαρό τραυµατισµό ή θάνατο.

Διαβάστε επίσης: Τα πιο αξιόπιστα και τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα

Μέχρι στιγµής δεν έχει αναφερθεί καµία περίπτωση ατυχήµατος, που να σχετίζεται µε τα
ανωτέρω θέµατα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχηµάτων, θα ενηµερωθούν εγγράφως µέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο Δίκτυο Εξουσιοδοτηµένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, χωρίς καµία οικονοµική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως
επικοινωνήσουν τηλεφωνικά µε το ∆ίκτυο Εξουσιοδοτηµένων Επισκευαστών της Mazda, το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα www.mazda-gr.com.

Get it on Google Play Download on the App Store