Ανεπανάληπτο και πισωκίνητο Nissan GT-R!

Το κλίμα για το Nissan GT-R είναι πανηγυρικό, στα μεθεόρτια του λανσαρίσματος της έκδοσης παραγωγής του ακριβότερου όλων των εποχών. Και μια εταιρία από την Αγγλία αποφάσισε να παρουσιάσει τον πιο ακραίο και παρανοϊκό «Godzilla» της Ιστορίας.

Η JRM έκανε κάτι απλό στην σκέψη, άθλο στην πράξη: πήρε το αγωνιστικό GT-R GT3 και το μεταποίησε, έτσι ώστε να μπορεί να κυκλοφορήσει κανονικά και με το Νόμο στους δημόσιους δρόμους! Προκειμένου να συμβεί αυτό, χρειάστηκε σχεδόν ολόκληρο το μπροστινό μέρος να αλλαχτεί, φέρνοντας τον κινητήρα και την μετάδοση πιο μπροστά, ενώ μετατροπές έχει υποστεί και η ανάρτηση, τόσο από πλευράς χωροταξίας όσο και γεωμετρίας. Παρόλες τις αλλαγές και τον εκπολιτισμό του GT3, το GT-R GT23 -όπως ονομάζεται το μοντέλο- μπορεί σύμφωνα με τους δημιουργούς του, να φτάσει τα 2G πλευρικής επιτάχυνσης, εφόσον χρησιμοποιούνται σλικ ελαστικά.

Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το Nissan GT-R στην Ελλάδα;

Ο VR38DETT V6 των 3.8 λίτρων διατηρεί την αγωνιστική απόδοση των 650 ίππων, με το μοτέρ να διαθέτει πολλά κοινά σημεία με αυτό που συναντάμε κάτω από το καπό του Nismo GT-R. Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει με τη μετάδοση. Σε αντίθεση με το 6τάχυτο διπλού συμπλέκτη των κανονικών GT-R, το GT23 εφοδιάζεται με 6άρι σειριακό. Η σημαντικότερη διαφοροποίηση, ωστόσο, αφορά τον αριθμό των τροχών στους οποίους φτάνουν τα 650 άλογα. Αυτοί, σε πλήρη αντίθεση με όλα τα GT-R κατόπιν R32, είναι μόλις 2! Συγκεκριμένα οι πίσω, λόγω των κανονισμών των κατηγοριών GT3 και GT1 όπου αγωνίζεται η βάση του αυτοκινήτου.

Το εσωτερικό διατηρεί την ξεγυμνωμένη τεχνοτροπία του καθαρόαιμου αγωνιστικού και βοηθώντας στην διατήρηση του βάρους στα 1.275 κιλά – κοντά στα 500 κιλά λιγότερα από τα καθημερινά GT-R. Ένα βάρος, που σε συνδυασμό με τους 650 ίππους του κινητήρα, εξασφαλίζει αναλογία 500 ίππων/τόνο. Ή ένα απίστευτο 1,96 κιλά/ίππο!

Διαβάστε επίσης: Τι γνωρίζουμε για το επόμενο Nissan GT-R

Η τιμή ορίζεται στις 380.000 λίρες – 500.620 δολάρια δηλαδή, ή 447.792 ευρώ. Κοψοχρονιά, δηλαδή, σε σχέση με τις 900.000 προ φόρων που κοστίζει το επετειακό GT-R50 και πιο σπάνιο, καθώς μόλις 23 GT23 θα κατασκευαστούν.

Get it on Google Play Download on the App Store