Οι χειρότερες και καλύτερες μάρκες αυτοκινήτων σε αξιοπιστία

7
|

Η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου αποτελεί για όλους τους κατόχους αλλά και για τις αυτοκινητοβιομηχανίες ένα νευραλγικό τομέα, αφού για τους μεν πρώτους ένα αυτοκίνητο που βγάζει προβλήματα σημαίνει ταλαιπωρία και κόστος, ενώ για τις εταιρείες μπορεί να επηρεάσει και τις πωλήσεις του.

Μεγάλες εταιρείες κάνουν συνεχώς έρευνες σχετικά με την αξιοπιστία των αυτοκινήτων και τα προβλήματα που εμφανίζουν, ενώ ανακοινώνουν τα αποτελέσματά τους είτε σε ετήσια βάση ή ανανεώνουν συνεχώς τη βάση των δεδομένων τους. Η J.D Power είναι από τις πιο γνωστές και αξιόπιστες εταιρείες, η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε την έρευνά της για τις αγορές της Γερμανίας και Αγγλίας.

Η J.D. Power μετρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι ιδιοκτήτες των οχημάτων κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, ύστερα από 12-36 μήνες ιδιοκτησίας, ενώ εξέτασε 177 προβλήματα σε οκτώ κατηγορίες (κινητήρας και μετάδοση, αμάξωμα, οδηγική εμπειρία, χειριστήρια, συστήματα ήχου – πολυμέσων, καθίσματα, θέρμανση – εξαερισμός και εσωτερικό). Ο μέσος όρος της αξιοπιστίας καθορίζεται από τον αριθμό προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ανά 100 οχήματα (PP100) και όσο χαμηλότερη είναι η βαθμολογία, τόσο πιο καλή είναι η αξιοπιστία.

Μία ακόμα εταιρεία που εξετάζει την αξιοπιστία των αυτοκινήτων, είναι η Reliability Index από τη Μ. Βρετανία, η οποία ανανεώνει συνεχώς την βάση δεδομένων της (πάνω από 50.000 αναφορές). Μέσος όρος στην συνολικής κατάταξης μεταξύ των 38 μαρκών που ανακοινώνει είναι το 100.

Δείτε στους παρακάτω πίνακες τα αποτελέσματα ανά έρευνα: