Ποιος ευθύνεται για τον πρώτο θάνατο σε αυτόνομο αυτοκίνητο;

Πριν από περίπου έναν χρόνο, η είδηση του πρώτου θανάτου σε τροχαίο δυστύχημα συγκλόνισε την αυτοκινητική κοινότητα και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων για το αν και κατά πόσο θα πρέπει να υπάρχουν αυτόνομα αυτοκίνητα στους  δρόμους. Πλέον, η έκθεση από το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών της Αμερικής (NHTSA) έρχεται να ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Πρόκειται λοιπόν για μία αναφορά 538 σελίδων, η οποία μεταξύ πολλών άλλων αναφέρει πως ο οδηγός του Tesla ειδοποιήθηκε από το αυτοκίνητο εφτά φορές πριν το ατύχημα οπτικά και ακόμη έξι φορές ηχητικά, προκειμένου να βάλει τα χέρια του στο τιμόνι.

Ο NHTSA κατάφερε να αποσπάσει από το αυτοκίνητο αρχείο συνολικού μεγέθους 510 MB, στο οποίο δεν φαίνεται κανένα πρόβλημα στο σύστημα αυτόνομης οδήγησης του αυτοκινήτου, ενώ διαψεύδει το ότι ο οδηγός έβλεπε ταινία την ώρα του δυστυχήματος.

Αξίζει να αναφέρουμε πως ενώ οι έρευνες επικεντρώνονται στην Tesla και στον οδηγό του αυτοκινήτου, αυτόπτης μάρτυρας αναφέρει πως ο οδηγός του φορτηγού είχε αρκετό χρόνο να αντιδράσει αλλά δεν έκανε κάτι για αυτό…

Πάντως τα πράγματα περιπλέκονται λίγο, καθώς ενώ η Tesla αναφέρει ρητά πως πρέπει ο οδηγός να έχει τα χέρια του στο τιμόνι και να είναι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να πάρει τον έλεγχο, ο ίδιος ο Elon Musk (ιδιοκτήτης της εταιρείας) είχε δηλώσει πως οι μετέπειτα αναβαθμίσεις του συστήματος θα είχαν αποσοβήσει τη σύγκρουση. 

Δείτε ακόμη:

Η Honda ετοιμάζει περισσότερες εκδόσεις του Civic Type R

Στην Ελλάδα οι εκρηκτικές Mercedes-AMG GLC 63 & 63 S

Get it on Google Play Download on the App Store