Τι θα λέγατε για αυτό το Renault R5 Turbo 2 του 1985;

Το Renault R5 όταν έκανε την εμφάνισή του πριν από 37 χρόνια (το 1980) ήταν ένα πολύ extreme αυτοκίνητο για την εποχή του, καθώς ήταν ένα μικρό με κινητήρα στο κέντρο και κίνηση στους πίσω τροχούς, αποτελώντας την πολιτική έκδοση του αγωνιστικού μοντέλου. Σήμερα τα R5 Turbo που έχουν διασωθεί και μπορούν ακόμα να κυκλοφορούν και να βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση, είναι μάλλον ελάχιστα.

Διαβάστε ακόμη: Πωλείται VW Golf R στην τιμή των 75.793 ευρώ!

Ένα από αυτά φαίνεται να είναι το εικονιζόμενο R5 Turbo 2 του 1985, το οποίο έχει διανύσει σχεδόν 60.000 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με την αγγελία, έχουν γίνει όλα τα απαραίτητα service και φυλασσόταν σε γκαράζ από όταν ήταν καινούργιο. Το λευκό μεταλλικό χρώμα του αμαξώματος έχει διατηρηθεί σε πολύ καλή κατάσταση χωρίς σπασίματα και έχουν βαφτεί ξανά οι προφυλακτήρες και οι ποδιές στα πλαϊνά. Παράλληλα όλα τα εξωτερικά του τμήματα είναι τα αυθεντικά, όπως και οι ζάντες των 15 ιντσών με ελαστικά 195/50 εμπρός και 285/40 πίσω.

Καλοδιατηρημένο είναι και το εσωτερικό αυτού του Renault R5 Turbo 2, όπου το κάθισμα του οδηγού έχει αντικατασταθεί με μπάκετ, ωστόσο έχει κρατηθεί και το εργοστασιακό. Ραδιόφωνο δεν έχει τοποθετηθεί ποτέ (μάλλον ήταν περιττό), ενώ το τιμόνι της Alpine έχει μόλις δύο στροφές από άκρη σε άκρη.

Διαβάστε ακόμη: Κάποιος ας πάρει τη σπάνια αυτή Bugatti EB110 SS

Την κίνηση του μίνι γίγαντα αναλαμβάνει ένα 1.400άρι turbo μοτέρ με αναβάθμιση στους 185 ίππους (από 162 hp) από την RenaultSport. Επιπλέον, ο κάτοχός του έχει τοποθετήσει νέο φίλτρο αέρα, ισχυρότερα κολάρα για το turbo και σφικτήρες. Πριν από λίγα χιλιόμετρα τοποθετήθηκαν και νέα αμορτισέρ της Bilstein.

Όσο για την τρέχουσα προσφορά για αυτό το κλασικό σπορ Renault R5 Turbo 2 έχει φτάσει το ποσό των 36.000 δολαρίων. Σίγουρα είναι αρκετά λεφτά, αλλά απευθύνεται σε πολύ περιορισμένο κοινό.

Διαβάστε ακόμη: Καινοτόμος κινητήρας βενζίνης χωρίς μπουζί από τη Mazda

Get it on Google Play Download on the App Store