Ανάκληση Nissan Qashqai στην Ελλάδα

H Γενική Γραµµατεία Βιοµηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσηµη αντιπρόσωπος της Νissan στην Ελλάδα, σε συνεργασία µε το Τµήµα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της ∆ιεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Qashqai (J11).


Δείτε ακόμη: Νέες δοκιμές crash test με επίδοση ρεκόρ (+videos)

Η ανάκληση στην Ελληνική αγορά αφορά σε 974 οχήµατα, µε ηµεροµηνία παραγωγής από 23/9/2013 έως 26/5/2016. Το Νοέµβριο του 2016 η Nissan διενέργησε Ανάκληση κατά την Συντήρηση των Οχηµάτων, λόγω πιθανότητας εµφάνισης αστοχίας στο προστατευτικό του θόλου του πίσω δεξιού τροχού σε ορισµένα Nissan Qashqai (J11).

Στα επηρεαζόµενα οχήµατα, σε συνθήκες υψηλής ταχύτητας ή µεγάλου φορτίου, το εν λόγω προστατευτικό µπορεί να παραµορφωθεί και να έρθει σε επαφή µε το σωληνάκι των φρένων. Μετά από επαναλαµβανόµενες επαφές µπορεί να προκληθεί τρύπα στο σωληνάκι αυτό, µε αποτέλεσµα διαρροή υγρού φρένων, αυξηµένη διαδροµή του πεντάλ φρένου και ενεργοποίηση της λυχνίας δυσλειτουργίας των φρένων.

Σε αυτή την περίπτωση το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να µπορεί να οδηγηθεί µε ασφάλεια έως ότου σταµατήσει. Επειδή κάποια οχήµατα δεν έχουν ακόµη προσέλθει για επισκευή, η Nissan αποφάσισε να αλλάξει την κατηγορία της Ανάκλησης σε Ανάκληση Ασφαλείας, προκειµένου να επιταχυνθεί ο έλεγχος και η επισκευή όσων οχηµάτων δεν έχουν ακόµη προσέλθει σε Εξουσιοδοτηµένο Συνεργείο.

Μέχρι στιγµής δεν έχει αναφερθεί καµία περίπτωση ατυχήµατος, που να σχετίζεται µε το συγκεκριµένο θέµα. Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριµένων οχηµάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά τον Νοέµβριο του 2017 µε συστηµένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειµένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτηµένο Συνεργείο του δικτύου Nissan, ώστε να τοποθετηθεί βάση συγκράτησης στον θόλο του πίσω δεξιού τροχού, χωρίς καµία οικονοµική επιβάρυνση.

Διαβάστε επίσης: Θεωρίες συνωμοσίας για αυτό το καμένο Nissan GT-R Nismo

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά µε το Τµήµα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθµούς 210 3489313 και 210 3489438.

Get it on Google Play Download on the App Store