Δοκιμή Hyundai Accent 1.4 (2006-2012)

Το 3ης γενιάς Accent το οποίο λανσαρίστηκε το 2006 και σταμάτησε να παράγεται το 2012, αποτελεί ένα αξιόπιστο κόμπακτ σεντάν που διατίθεται σε χαμηλές τιμές και χωρίς καμία βασική έλλειψη στον εξοπλισμό του. Το αμάξωμά του με μήκος 4,28 μέτρων μπορεί να μην ενθουσιάζει με τον σχεδιασμό του, ωστόσο παρουσιάζει συμπαθητική εικόνα -για το συντηρητικό κοινό που απευθύνεται, κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό του.

Εσωτερικό με καλή ποιότητα και χώρους

Στον θάλαμο των επιβατών του Accent τα πλαστικά που συναντώνται στο ταμπλό και σε επιμέρους επιφάνειες είναι σκληρά στην υφή, καλής ποιότητας με προσεγμένη συναρμολόγηση. Αρκετά καλή είναι και η εργονομία που προσφέρουν τα χειριστήρια, ενώ ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις σε αναλογική μορφή, καθώς και μία ψηφιακή οθόνη για τον υπολογιστή ταξιδίου. Από πλευράς χώρων στο πίσω τμήμα της καμπίνας δύο ενήλικες και ένα παιδί θα μετακινηθούν με άνεση. Μοναδική παραχώρηση ενδέχεται να κάνουν ψηλά άτομα στο πίσω κάθισμα με τον χώρο που υπάρχει για τα κεφάλια τους. Επιπλέον, ο όγκος του χώρου αποσκευών έχει χωρητικότητα 390 λτ. και είναι μικρός για τα δεδομένα των σεντάν.

Εκολοδήγητο αλλά με μέτρια αίσθηση

Το μικρομεσαίο μοντέλο της Hyundai είναι ιδιαίτερα φιλικό και εύκολο στους χειρισμούς, και αυτό θα εκτιμηθεί στις αστικές μετακινήσεις. Από πλευράς άνεσης η ανάρτηση φιλτράρει με καλό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων, ωστόσο τα καθίσματα είναι σχετικά σκληρά και με μέτρια πλευρική στήριξη. Στον ανοιχτό δρόμο, το νέο Accent είναι σταθερό και παρουσιάζει παράλληλα πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Στις στροφές το αμάξωμα εμφανίζει λογικές κλίσεις και ικανοποιητικά περιθώρια πρόσφυσης. Τα φρένα με δίσκους σε όλους τους τροχούς ακινητοποιούν έγκαιρα το αυτοκίνητο και το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση εμφανίζει καλή αμεσότητα αλλά μέτρια αίσθηση.

Δυνατός ο 1.400άρης κινητήρας

Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ.  με τους 95 ίππους είναι σε θέση να κινήσει σε σβέλτους ρυθμούς το αμάξωμα των 1.058 κιλών. Η ισχύς αποδίδεται με γραμμικό και πολιτισμένο τρόπο από τις χαμηλές στροφές, όπου παράλληλα εκτιμάται η ελαστικότητα που εμφανίζει. Έτσι ο οδηγός δε χρειάζεται να καταφεύγει συνεχώς στον επιλογέα των ταχυτήτων με τη μέτρια αίσθηση στις αλλαγές. Ο θόρυβος που φτάνει από τον κινητήρα στην καμπίνα δεν ενοχλεί και στους πιο γρήγορους ρυθμούς, ενώ η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται γύρω στα  7,6 λτ./100 χλμ.

(+) Σχέση τιμής/αξίας, αναβαθμισμένη εικόνα και ποιότητα, επιδόσεις, βελτιωμένη ενεργητική και παθητική ασφάλεια

(-) Σκληρά καθίσματα, συντηρητική σχεδίαση, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, αίσθηση τιμονιού, μικρό πορτ μπαγκάζ

Βασικός εξοπλισμός: ABS+EBD, αερόσακος οδηγού – συνοδηγού, ηλ. παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλ. καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι, ρύθμιση καθ’ύψος καθίσματος οδηγού – συνοδηγού και ράδιο CD. 

Τεχνικά χαρακτηριστικά*  
Κυβισμός 1.399 κ.εκ.
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 95/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 125/4.700
Τελική Ταχύτητα 177 χλμ./ώρα
0-100 χλμ./ώρα 12,3 δλ.
Μέση κατανάλωση 6,2 λτ./100χλμ.
Μήκος  4.280 χλστ.
Πλάτος 1.695 χλστ.
Ύψος  1.470 χλστ.
Μεταξόνιο 2.500 χλστ. 
Χώρος αποσκευών   390 λίτρα
*εργοστασιακές μετρήσεις  
Get it on Google Play Download on the App Store