Χρήσιμα
Τα SUV έχουν πληθύνει σε μεγάλο βαθμό, ενώ στην πλειοψηφία τους κινούνται στην άσφαλτο και σε αστικές συνθήκες. Ελάχιστοι είναι οι οδηγοί που θα πατήσουν με SUV ακόμα και σε πατημένο χώμα, πόσο δε μάλλον να πάνε σε πιο κακοτράχαλα εδάφη. Άλλωστε τα περισσότερα που αγοράζονται είναι δικίνητα, αν και οι λίγο πιο «ψαγμένοι» θα […]
Οι τρύπες στο αμάξωμα είναι πολύ σπάνιο φαινόμενο, εκτός αν κάποιος μένει σε σεσημασμένες περιοχές όπου «κυκλοφορούν» αδέσποτες σφαίρες. Ωστόσο, τέτοια εικόνα μπορούμε να δούμε παντού, αν έχουμε καινούργιο ή γενικότερα σύγχρονο αυτοκίνητο. Κι ο λόγος ουδεμία σχέση έχει με πιστολίδι. Αντιθέτως, πιθανότατα να σημαίνει πως η περιουσία μας έχει μπει «στο μάτι» high tech […]
Οι κουρασμένοι οδηγοί είναι από τους μεγαλύτερους και πιο ύπουλους κινδύνους που κυκλοφορούν στους δρόμους. Έναν μεθυσμένο ή κάποιον υπό την επήρεια ουσιών, ο έλεγχος της Τροχαίας θα τον «τσιμπήσει». Έναν που πηγαίνει του σκοτωμού, θα τον εντοπίσει το ραντάρ. Έναν που οδηγεί έτοιμος να κοιμηθεί, όμως; Δεν υπάρχει «κουρασόμετρο». Τεχνολογίες αναπτύσσονται για τα σύγχρονα […]
Το πράσινο σαπούνι αποτελούσε παλαιότερα το μοναδικό προϊόν καθαρισμού, ενώ τώρα χρησιμοποιείται κυρίως για τη βρεφική φροντίδα. Τα δεκάδες διαφορετικά υγρά κρεμοσάπουνα αλλά και τα πιο αρωματικά σαπούνια με τους πιο ελκυστικούς χρωματισμούς, έχουν κυριαρχήσει παντού. Παρόλα αυτά το αγνό πράσινο σαπούνι που φτιάχνεται από ελαιόλαδο και άλλα φυσικά προϊόντα, χωρίς καθόλου χημικά, είναι ευεργετικό […]
Δεν είναι μυστικό πως τα σημερινά αυτοκίνητα βρίθουν ηλεκτρονικών και παρουσιάζουν αυξημένη πολυπλοκότητα, κυρίως στο μέτωπο της συντήρησης. Αναλόγως κατηγορίας και μοντέλου, το ίδιο μπορεί να ισχύει για την οδήγησή τους. Μέρος αυτής, είναι η ανάγνωση των μηνυμάτων που θέλει να μας περάσει το τετράτροχο καμάρι μας, μέσω του πίνακα οργάνων. Τα -όχι και τόσο- […]
Κάθε αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως αν είναι συμβατικό με θερμικό κινητήρα ή εξηλεκτρισμένο, δηλαδή υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό, χρησιμοποιεί δισκόφρενα για το φρενάρισμα. Όλα τα καινούργια διαθέτουν στους εμπρός τροχούς αεριζόμενους δίσκους, ενώ τα ταμπούρα στον πίσω άξονα χρησιμοποιούνται κυρίως σε πιο μικρά και ήπιας ισχύος (υπάρχουν και εξαιρέσεις). Τα ηλεκτρικά έχουν το πλεονέκτημα ότι επιβραδύνουν και […]
Από τις πλέον δυσάρεστες και εκνευριστικές αναποδιές που μπορεί να τύχουν πρωινιάτικα (ή σε οποιαδήποτε στιγμή της μέρας), είναι να γυρνάς το κλειδί στη μίζα ή να πατάς το start button και να μην παίρνει μπρος ο κινητήρας. Η κλασική ατυχία με την άδεια μπαταρία, για την αντιμετώπιση της οποίας θα πρέπει να επιστρατεύσεις κάποιον […]
Τα τέλη κυκλοφορίας 2023 έχουν ήδη αναρτηθεί στην πλατφόρμα www.aade.gr/mycar και κάποιοι τα έχουν πληρώσει, ενώ οι περισσότεροι περιμένουν μέχρι και την τελευταία μέρα προθεσμίας. Κανονικά είναι μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, ωστόσο και φέτος ανάσα θα δώσει μια δίμηνη παράταση. Όπως ανακοίνωσε σήμερα στην εκπομπή της ΕΡΤ «Συνδέσεις», ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, θα δοθεί […]
Οι ακραίες θερμοκρασίες δεν συνδυάζονται καλά με τα ηλεκτρικά οχήματα. Σε αμφότερες περιπτώσεις, αυτός που πλήττεται είναι η αυτονομία. Στη μεν ζέστη λόγω χρήσης κλιματισμού και ενδεχόμενης υπερθέρμανσης, στο δε κρύο λόγω πτώσης απόδοσης των μπαταριών. Γιατί, όμως, συμβαίνει αυτό; Στις υψηλές θερμοκρασίες είναι εύκολα κατανοητό το ζήτημα που μπορεί να προκαλέσει μια υπερθέρμανση, η […]
Κάθε φορά που πλησιάζει η ώρα της αντικατάστασης των ελαστικών, ένα είναι το ερώτημα που βασανίζει τους περισσότερους οδηγούς: «μήπως να βάλω ένα φθηνό αντί για μάρκα»; Δίλημμα που πηγάζει αφενός από τα οικονομικά «σφιξίματα», αφετέρου από την πεποίθηση πως τα λάστιχα των άγνωστων κατασκευαστών δεν έχουν τόση διαφορά στην απόδοση από τα Bridgestone, Michelin, […]
Το λάδι είναι το «Α» και το «Ω» στη σωστή λειτουργία του κινητήρα. Γνωρίζουμε τι ζημιές μπορεί να πάθει ένα μοτέρ αν δεν έχει επαρκή ποσότητα ή καλή ποιότητα λιπαντικού, όμως προβλήματα δύναται να προκληθούν και στο ανάποδο σενάριο: όχι να μην έχει το κύκλωμα, αλλά να παραέχει. Η πληρότητα λιπαντικού θα πρέπει να βρίσκεται αυστηρά […]
Στους δρόμους υπάρχουν εκατοντάδες διαφορετικές πινακίδες, με την κάθε μία να έχει μια ειδική σήμανση, καθόλου τυχαία. Όχι μόνο ως προς το σχήμα και την αναγραφή, αλλά και στο χρώμα. Οι αποχρώσεις που κυριαρχούν είναι το κόκκινο και το κίτρινο, ενώ τα σχήματα είναι στρογγυλά, τρίγωνα, τετράγωνα και πολυγωνικά. Μεταξύ αυτών είναι και οι πληροφοριακές […]