Δοκιμή Lancia Delta 1.4 120 HP

H Delta έχοντας αφήσει στο παρελθόν την αγωνιστική της χροιά προβάλλει στη νέα της γενιά υψηλή πολυτέλεια και… αριστοκρατική φινέτσα, σύμφωνα με τα σύγχρονα πρότυπα της ιταλικής φίρμας. Έτσι η 3η γενιά της απευθύνεται στο κοινό που αναζητά ένα premium, άνετο και με έντονη προσωπικότητα μικρομεσαίο χάτσμπακ αυτοκίνητο. Εξωτερικά η νέα Delta καταφέρνει και κλέβει τις εντυπώσεις με την παραδοσιακή χρωμιωμένη μάσκα, τα φώτα LED ημέρας, το σφηνοειδές της προφίλ και τα πίσω φωτιστικά σώματα σχήματος «μπούμερανγκ» με τα LED. 

Πολυτελές και ευρύχωρο εσωτερικό

H premium εικόνα είναι διάχυτη και στον θάλαμο των επιβατών της Delta, το ταμπλό της οποίας διατηρεί στενούς δεσμούς με το αντίστοιχο του Fiat Bravo, αλλά με πιο πολυτελή υλικά. Από πλευράς ποιότητας έχει γίνει χρήση αφρώδους υλικού στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, ενώ το φινίρισμα είναι προσεγμένο και η συναρμογή ικανοποιεί χωρίς να είναι αψεγάδιαστη. Καλή είναι με την σειρά της η εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων όπως και η θέση οδήγησης, ωστόσο τα καθίσματα είναι άνετα αλλά μειονεκτούν σε πλευρική στήριξη. Μεγάλες ανέσεις απολαμβάνουν οι φιλοξενούμενοι της μικρομεσαίας Lancia με το αυξημένο πλάτος και αέρα για τα πόδια πίσω. Πρόσθετα το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο και με ρυθμιζόμενη κλίση της πλάτης διαμορφώνοντας την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από 380 έως 465 λτ.

‘Aνετη και σταθερή στο ταξίδι

Η Lancia Delta 1.4 120 HP εστιάζει κυρίως στην προσφερόμενη άνεση μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής της, χωρίς να γίνονται θυσίες στην ασφάλεια και στο «κράτημα» στο δρόμο. Οι διάφορες ανωμαλίες των δρόμων αμβλύνονται με αποτελεσματικό τρόπο στην πλειοψηφία τους, ενώ την ίδια στιγμή το μακρύ μεταξόνιο των 2,7 μ. συμβάλλει στην σταθερότητα του αμαξώματος στις υψηλές ταχύτητες στις ευθείες των εθνικών οδών και στην προοδευτικότητα των αντιδράσεών σε μια διαδρομή με στροφές. Στη δεύτερη περίπτωση οι κλίσεις γίνονται αισθητές υπό πίεση και το άμεσο τιμόνι είναι περισσότερο ελαφρύ από ότι θα έπρεπε να είναι.  

Επαρκέστατος ο turbo κινητήρας

Η αρχική (και προσιτή σε τιμή) έκδοση της Delta εφοδιάζεται με το T-Jet υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1.4 λτ. ισχύος 120 ίππων και 206 Nm ροπής. Το εν λόγω μοτέρ παρουσιάζει γραμμική απόδοση και καλό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ωστόσο δείχνει περισσότερο πρόθυμο από τις μεσαίες στροφές και άνω. Επιπλέον κινεί σε σβέλτους ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα των 1,4 τόνων, ενώ ο θόρυβος που φτάνει στο εσωτερικό δεν ενοχλεί. Στα μείον ανήκουν η τραχύτητα που εμφανίζει το μοτέρ και η ασάφεια του επιλογέα με τις μακριές διαδρομές.  

(+) Ξεχωριστή εικόνα, χώροι για επιβάτες και αποσκευές, άνεση, τιμή, επιδόσεις

(-) Κλίσεις αμαξώματος στις στροφές, ελαφριά αίσθηση τιμονιού, ασάφεια επιλογέα ταχυτήτων, ατέλειες στην συναρμογή

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.368
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
120/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
206/1.750
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
195
Αστική (λτ./100 χλμ.)
8,1
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
5,2
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
6,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
146
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
248,2
Εμπρός ανάρτηση
ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αερ. δίσκοι 284 χλστ.
Πίσω φρένα
Δίσκοι 251 χλστ.
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.520
Πλάτος (χλστ.)
1.797
Ύψος (χλστ.)
1.499
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.700
Βάρος (κιλά)
1.395
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
380
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
34 βαθμοί
Ασφάλεια παιδιού
33 βαθμοί
Ασφάλεια πεζού
15 βαθμοί
Επικουρικά συστήματα
-
ESP
 
Αερόσακοι
6
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
16.888
Get it on Google Play Download on the App Store