Μικρά μεταχειρισμένα ντίζελ έως 1.400 κ.εκ.

Τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου έχουν κερδίσει το αγοραστικό κοινό, δεδομένου ότι και το 2015 σχεδόν το 70% των καινούργιων μοντέλων που πωλήθηκαν ήταν ντίζελ. Το βασικό τους πλεονέκτημα δεν είναι άλλο από την χαμηλότερη κατανάλωση συγκριτικά με τα βενζινοκίνητα, ενώ σε συνδυασμό με την επίσης πιο χαμηλή τιμή του καυσίμου υπάρχει σημαντικό καθημερινό όφελος στο κόστος μετακινήσεων. Από την άλλη πλευρά οι μικροί κυρίως ντίζελ υστερούν σε ποιότητα λειτουργίας έναντι των βενζινοκινητήρων, οι οποίοι είναι πιο αθόρυβοι και με δεν έχουν το χαρακτηριστικό «κροτάλισμα» των diesel.

Ενδιαφέρον των καταναλωτών υπάρχει και στην αγορά των μεταχειρισμένων ντίζελ, ωστόσο ακόμα οι προτάσεις αγοράς που υπάρχουν είναι σχετικά λίγες συγκριτικά με τα βενζίνης. Εμείς, σας παρουσιάζουμε τα μικρά μοντέλα που διατίθενται με κινητήρες έως 1.400 κ.εκ. και υπάρχουν στην αγορά σε ένα ικανοποιητικό βαθμό μοντέλων.

Το Clio του 2007 εξακολουθεί να εμφανίζει ένα σύγχρονο συνολικά προφίλ στο αμάξωμα και στο εσωτερικό, στο οποίο τα σκληρά πλαστικά είναι καλής ποιότητας, ενώ ακόμα καλύτερα είναι τα μαλακά υλικά στο ταμπλό που υπάρχουν στις ακριβότερες εκδόσεις...

Ο σπορτίφ και νεανικός χαρακτήρας του παλαιότερου Swift είναι τα πρώτα στοιχεία που προσελκύουν το ενδιαφέρον των αγοραστών που αναζητούν ένα μικρό ντίζελ μεταχειρισμένο ιαπωνικό αυτοκίνητο. Στο εσωτερικό η εικόνα είναι λιτή αλλά όχι αδιάφορη...

Το παλαιότερο, 4ης γενιάς -ανανεωμένο- Polo διαθέτει «αέρα» μεγαλύτερου αυτοκινήτου και παρουσιάζει αρκετά θετικά στοιχεία. Η σχεδίασή του αν και συντηρητική παραμένει ελκυστική, ενώ στο εσωτερικό η ποιότητα είναι προσεγμένη ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα...

Η παλαιότερη γενιά του Panda με τον 1.3 λίτρων diesel κινητήρα των 75 ίππων αποτελεί μια αξιόλογη πρόταση, αφού συνδυάζει την άριστη ευελιξία στην πόλη με την πολύ χαμηλή κατανάλωση και τους σβέλτους ρυθμούς κίνησης. Στο δρόμο το Panda είναι σταθερό...

Το Punto διατίθεται με τον 1.300άρη ντίζελ των 75 και 90 ίππων, ο οποίος ταιριάζει πολύ καλά στο αυτοκίνητο, προσφέροντας σβέλτες επιδόσεις (ειδικά αυτός των 90 ίππων), σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση. Το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει θετικό...

Το Fiesta στην προηγούμενη γενιά του τροφοδοτείται στην αρχική του έκδοση με τον 1.400άρη ντίζελ κινητήρα, ο οποίος προέρχεται από τον όμιλο PSA. (ίδιος με εκείνον των C3 και 207). Οι 68 ίπποι που αποδίδει είναι λιγότεροι έναντι άλλων μικρών ντίζελ...

Ένα από τα λίγα μίνι αυτοκίνητα που προσφέρονται στην αγορά των μεταχειρισμένων με ντίζελ κινητήρα είναι και το Picanto 1.1 diesel, ενώ το μοντέλο του 2007 κοστίζει περίπου 5.100 ευρώ. Ο εν λόγω 3κύλινδρος κινητήρας διαθέτει πολύ καλή απόδοση με 75...

Πολλές είναι οι προτάσεις αγοράς μεταχειρισμένου Opel Corsa 1.3 diesel, το οποίο κοστίζει κατά μέσο όρο γύρω στα 6.500 ευρώ, όσον αφορά το μοντέλο του 2007. Ο εν λόγω κινητήρας στην ισχυρότερη έκδοση με τους 90 ίππους (υπάρχει και με 75 ίππους), προέρχεται...

Ο αρχικός ντίζελ κινητήρας των 1.4 λίτρων με τους 68 ίππους τροφοδοτεί και το 207 (εκτός από το C3 και το Fiesta), εξασφαλίζοντας στο μικρό Peugeot απλά ικανοποιητικές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στα πλεονεκτήματα του 207 ανήκουν η...

Αρκετά είναι τα Yaris με τον 1.400άρη ντίζελ κινητήρα που προσφέρονται στα μεταχειρισμένα, ωστόσο η τιμή τους είναι σχετικά υψηλή, αφού μοντέλα του 2007 κοστίζουν κατά μέσο όρο γύρω στα 7.100 ευρώ. Το 1.4 D-4D μηχανικό σύνολο των 90 ίππων και...

Το πρώτης γενιάς Citroen C3 προσφέρεται ως μεταχειρισμένο κυρίως με τον 1.400άρη ντίζελ κινητήρα των 68 ίππων, ο οποίος τροφοδοτούσε και το μεταγενέστερο C3. Το μηχανικό αυτό σύνολο σίγουρα δεν ενθουσιάζει με την απόδοσή του έναντι των...