Μικρομεσαία 5θυρα turbo έως 1.600 κ.εκ. του 2008-2009

Η τεχνολογία του downsizing, δηλαδή των κινητήρων μικρής χωρητικότητας με turbo, οι οποίοι συνδυάζουν την αυξημένη απόδοση με χαμηλή κατανάλωση και τοποθετούνται σε ευρείας παραγωγής αυτοκίνητα, εφαρμόστηκε για πρώτη φορά από την Volkswagen τον Αύγουστο του 2005 στο Golf 5ης γενιάς (1.4 TSI 170 hp). Έκτοτε όλες οι Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ακολούθησαν αυτό το «ρεύμα» και παρουσίασαν τους δικούς τους downsizing κινητήρες, ενώ πιο πρόσφατα ακολούθησαν το ρεύμα οι ιαπωνικές και κορεατικές.

Στη μικρομεσαία κατηγορία οι προτάσεις που υπάρχουν με μικρούς turbo κινητήρες είναι αρκετές όχι μόνο στα καινούργια αυτοκίνητα αλλά και στα πιο παλιά, όπως σε μοντέλα πενταετίας. Σε αυτά εστιάσαμε σε αυτό το αφιέρωμα και συγκεντρώσαμε μοντέλα του 2008-2009 με downsized μηχανικά σύνολα έως 1.6 λίτρων, τα οποία σας παρουσιάζουμε αναλυτικά με όλα τις απαραίτητες πληροφορίες. 

Το δεύτερης γενιάς Audi A3 με τον turbo κινητήρα 1.4 TFSI απόδοσης 125 ίππων αποτελεί μια πολύ καλή πρόταση για το κοινό που αναζητά ένα premium μεταχειρισμένο μικρομεσαίο με μικρής χωρητικότητας αλλά δυνατό κινητήρα. Παράλληλα το...

Το Citroen C4 με την ανανέωση του 2008 εκτός από τις σχεδιαστικές αλλαγές που δέχτηκε εξωτερικά και στο εσωτερικό, απέκτησε και τον turbo κινητήρα των 1.6 λίτρων απόδοσης 150 ίππων. Το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα και ελαστικότητα...

Το ιταλικό μικρομεσαίο διακρίνεται εξωτερικά για την σπορτίφ σχεδίασή του αμαξώματός του, χαρακτηριστικό που αφορά και το εσωτερικό του με το μαλακό υλικό στο ταμπλό με όψη ανθρακονήματος και την γενικά καλή ποιότητα κατασκευής. Οι διαθέσιμοι...

Η φινετσάτη και πολυτελής εικόνα της Delta είναι το πρώτο στοιχείο που κεντρίζει το ενδιαφέρον τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό. Από πλευράς ποιότητας έχει γίνει χρήση αφρώδους υλικού στη μετωπική επιφάνεια του ταμπλό, ωστόσο δεν λείπουν...

Από τις πιο ισχυρές εκδόσεις του προγενέστερου Astra ήταν αυτή με τον turbo κινητήρα των 1.6 λίτρων απόδοσης 180 ίππων, ο οποίος προσέφερε πολύ καλές επιδόσεις στο αυτοκίνητο, αν και μειονεκτούσε σε δύναμη στις χαμηλές στροφές, όπου υπήρχε ένα κενό...

Το μικρομεσαίο Peugeot στην έκδοση με τον turbo κινητήρα των 1.6 λίτρων απόδοσης 150 ίππων είναι ένα πλήρες σε κάθε επίπεδο αυτοκίνητο με σύγχρονα χαρακτηριστικά. Σχεδιαστικά, δε διαφέρει από τις πιο απλές εκδόσεις του 308 και είναι μοντέρνο και...

Το δεύτερης γενιάς SEAT Leon με τον αποδοτικό κινητήρα 1.4 TSI των 125 ίππων παρουσιάζει σπορτίφ χαρακτηριστικά, απευθυνόμενο στο κοινό που αναζητά ένα μικρομεσαίο με ταμπεραμέντο. Τη δυναμική του εικόνα ενισχύει η σφηνοειδής σχεδίαση του αμαξώματος...

Το προηγούμενης γενιάς Golf με τον 1.4 TSI κινητήρα των 122 ίππων ακόμα και σήμερα αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση χωρίς ουσιαστικά μειονεκτήματα. Σχεδιαστικά κινείται στα συντηρητικά αλλά πετυχημένα -εμπορικά- πλαίσια, τόσο εξωτερικά όσο και στο...