Νέο Mitsubishi Eclipse Cross με 1.500άρη turbo κινητήρα

Η Mitsubishi αποκάλυψε επίσημα το Eclipse Cross, το νέο της μικρομεσαίο Crossover, που θα τοποθετηθεί στη γκάμα πάνω από το ASX και κάτω από το Mitsubishi Outlander. Το νέο μοντέλο θα κάνει το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου, ώστε στη συνέχεια, από το φθινόπωρο, να ξεκινήσει τη διάθεσή του στην Ευρώπη.

Το πρώτο στοιχείο που ξεχωρίζει το νέο Eclipse Cross είναι η σχεδίασή του, αφού το αμάξωμά του ενσωματώνει ιδιαίτερες γραμμές ιδίως στο πίσω μέρος, με λιγότερο κάθετο παρμπρίζ από ό,τι συνηθίζεται στην κατηγορία, αλλά και πολύ μοντέρνα φώτα τύπου μπούμερανγκ, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους με μια λωρίδα φώτων πάνω στο παρμπρίζ.

Διαβάστε ακόμα: Νέο «μεγάλο» Mitsubishi Grand Lancer (+video)

Στο εμπρόσθιο μέρος η Mitsubishi έχει εφοδιάσει το Eclipse Cross με τη νεότερη μάσκα της Dynamic Shield, που συνδυάζεται με χρωμιωμένα τμήματα στον προφυλακτήρα, τα οποία τονίζουν την παρουσία του μοντέλου. Παράλληλα, τα φώτα έχουν και αυτά δυναμικό design, ενσωματώνοντας στο κάτω μέρος τους και μια λωρίδα LED φώτων ημέρας.

Στο εσωτερικό του Eclipse Cross, παρότι προς το παρόν η ιαπωνική φίρμα δεν δίνει στη δημοσιότητα κάποια φωτογραφία, ανακοινώνεται ότι το ταμπλό έχει οριζόντιες γραμμές, ασημί μεταλλικά πλαίσια και τάμπλετ οθόνη για το σύστημα infotainment, με αυξημένη συνδεσιμότητα. Παράλληλα, η Mitsubishi τονίζει ότι το πίσω κάθισμα σύρεται, αναδιπλώνεται και διαιρείται σε ποσοστό 60:40, για maximumπρακτικότητα.

Διαβάστε ακόμα: Mitsubishi Lancer EVO 9 χαίρεται το χιόνι (+video)

Αρκετό ενδιαφέρον έχουμε στους κινητήρες, αφού το Eclipse Cross θα φέρει έναν καινούργιο 1.500άρη turbo άμεσου ψεκασμού κινητήρα βενζίνης, ο οποίος θα συνδυαστεί με αυτόματο, CVT κιβώτιο που έχει και manual Sport λειτουργία 8 σχέσεων. Στη γκάμα θα υπάρχει και ο 2,2 λίτρων turbodiesel της Mitsubishi, με 8άρι αυτόματο κιβώτιο.

Η ιαπωνική φίρμα τονίζει επίσης ότι το νέο Eclipse Cross θα είναι τετρακίνητο, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο 4WD σύστημα που θα στέλνει την απαιτούμενη ροπή στους πίσω τροχούς. Πολύ δουλειά έχει γίνει και στο πεδίο της ακαμψίας, ώστε σε συνδυασμό και με την αντίστοιχα ρυθμισμένη ανάρτηση, το αυτοκίνητο να προσφέρει υψηλό κράτημα και σταθερότητα σε όλες τις διαδρομές.

Get it on Google Play Download on the App Store