Toyota Hilux με κίνηση και κινητήρα πίσω για το Ράλι Ντακάρ

Η Toyota αποκάλυψε το αγωνιστικό Hilux, το οποίο θα λάβει μέρος στο Ράλι Ντακάρ του 2017 και φέρει πάρα πολλές απαραίτητες αλλαγές, φιλοδοξώντας να κερδίσει έναν από τους δυσκολότερους αγώνες που δια διεξαχθεί μεταξύ 2-14 Ιανουαρίου στην Παραγουάη, Βολιβία και Αργεντινή.

Το νέο Hilux Evo έχει εξελιχθεί από το Νοτιοαφρικανικό τμήμα της Toyota Gazoo Racing και χρησιμοποιεί αρχιτεκτονική με κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και κίνηση στους πίσω τροχούς, ώστε να κερδίσει σε επιδόσεις και βάρος σε σχέση με το προηγούμενο αγωνιστικό τετρακίνητο μοντέλο.

Έτσι, το συνολικό του βάρος έχει μειωθεί σημαντικά στα μόλις 1.300 κιλά, όταν το προηγούμενο τετρακίνητο αγωνιστικό ζύγιζε 1.915 κιλά. Παράλληλα το νέο μοντέλο έχει μεγαλύτερους τροχούς με διάμετρο 940 χλστ. και ενσωματώνει σύστημα αυτόματου φουσκώματος των ελαστικών του, ενώ οι διαδρομές των αναρτήσεών του είναι μεγαλύτερες.

Την κίνησή του αναλαμβάνει V8 μηχανικό σύνολο της Toyota με ένα μεγαλύτερο περιοριστικό στόμιο 38 χλστ., που του επιτρέπει να «αναπνέει» καλύτερα και εξαλείφει το πλεονέκτημα που είχαν τις πέρυσι τα MINI και τα Peugeot. H Toyota θα ξεκινήσει τις τελικές δοκιμές εξέλιξής του μέχρι και τα τέλη της χρονιάς, ώστε στη συνέχεια να πάρει το δρόμο για τη Λατινική Αμερική.

Πίσω από το τιμόνι του θα είναι ο πρώην νικητής του Ντακάρ, Νάσερ Αλ-Ατίγια μαζί με τον Μάθιου Μπομέλ, ενώ τα άλλα δύο πληρώματα με τα οποία θα συμμετάσχει η Toyota, θα είναι ο Ζινιέ Ντε Βιγιέ με τον Ντιρκ φον Ζίτζεβιτς και ο Λιρόι Πουλτέ με τον Ρομπ Χάουι.

Get it on Google Play Download on the App Store