Η Harley-Davidson «εγκατέλειψε» τη Ford

Μετά από 20 χρόνια σχέσης οι Harley-Davidson και Ford επέλεξαν χωριστά μονοπάτια, με την GMC να είναι η νέα εκλεκτή του διασημότερου κατασκευαστή μοτοσικλετών.

Ήταν το 2000 όταν εμφανίστηκε το πρώτο κοινό προϊόν των δυο εταιριών, με τη μορφή του F-150 Harley Davidson Edition. Μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής, με έναν V8 5.4 λίτρων και 260 ίππων/474 Nm ροπής κάτω από το καπό και τις πινελιές της Harley σε εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση

Έκτοτε παρουσιάστηκαν 3 γενιές F-Series και πάνω από 10 διαφορετικές εκδόσεις Harley-Davidson, σε όλη την γκάμα, με το τελευταίο να είναι το περσινό F-150

Το 2020, όμως, τα χρώματα και σήματα της Harley δεν θα μπουν στο best seller της Ford. Και αυτό, για τα  «μάτια» του αντίστοιχου της GMC: του Sierra.

Σύμφωνα με την Harley-Davidson υπάρχουν πάνω από 65 διαφορές σε σχέση με το απλό Sierra, με κυριότερες τη νέα ανάρτηση που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος, τις χαρακτηριστικές ζάντες των 22 ιντσών, τους διαφορετικούς προφυλακτήρες, την μπάρα LED στον εμπρός, τις χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης στον πίσω, τη νέα μάσκα, τον αεραγωγό στο καπό και φυσικά, τα ανάλογα σήματα.

Στο εσωτερικό κυριαρχούν το δέρμα, οι πορτοκαλί ραφές και τα λογότυπα της θρυλικής κατασκευάστριας δίτροχων, με τις piano black επενδύσεις σε ταμπλό, πόρτες και κεντρική κονσόλα να δένουν υπέροχα με τις δερμάτινες και τις αλουμινένιες.

Κάτω από το καπό «βρυχάται» ένας ατμοσφαιρικός V8 6.2 λίτρων (πρακτικά το μοτέρ της Corvette, σε πιο αδύναμη εκδοχή) απόδοσης 420 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και 623 Nm στις 4.100 σ.α.λ., ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και κατ’ επιλογήν σύστημα τετρακίνησης. Μόλις 250 Sierra Harley-Davidson θα κατασκευαστούν.

 

Get it on Google Play Download on the App Store