Η BMW M2 CS «πάει κομμάτια» στο Nurburgring

Η BMW δεν φαίνεται να επαναπαύεται στις δάφνες της M2 Competition ή της M2 με το πακέτο Μ Performance και ήδη σχεδιάζει το επόμενο βήμα για την μικρότερη -και ίσως «εκρηκτικότερη»- των Μ.

Δείτε ακόμα: Βελτιωμένη BMW M2 Competition 540 ίππων και ξεχνάς τη Μ3

Η φημολογία γύρω από μια πιο ακραία και προσανατολισμένη περισσότερο για χρήση σε πίστα Μ2 κρατάει εδώ και αρκετό καιρό, με τους Βαυαρούς να μην διαψεύδουν ποτέ. Κάτι που δεν χρειάζεται, βέβαια, καθότι δεν ήταν λίγες οι φορές που οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες απεικόνιζαν πρωτότυπα δοκιμών στο Nurburgring με έντονες αεροδυναμικές προσθήκες, προοιωνίζοντας μια μελλοντική έκδοση CS ή CSL. Με δεδομένο πως το δεύτερο όνομα έχει «στοιχειωθεί» από την αξέχαστη Μ3 CSL, είναι πιθανότερο η Μ2 που βλέπουμε να «γονατίζει» σε κάποια στροφή του Nordschleiffe να υιοθετήσει την ονομασία CS.

Όπως και οι αντίστοιχες Μ3/Μ4, η Μ2 CS θα διαθέτει μικρότερο βάρος, σκληρότερη ρύθμιση στην ανάρτηση και αεροδυναμικές προσθήκες, όλα προς όφελος της ακριβούς συμπεριφοράς σε πίστα και την επίτευξη χρόνων. Στο αεροδυναμικό σκέλος διακρίνουμε την επιθετικότερη σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα και το πίσω spoiler στο χείλος της πόρτας του πορτμπαγκάζ. Για την μείωση του βάρους θα επιστρατευθεί ανθρακόνημα για διάφορα σημεία του αμαξώματος (φτερά, καπό, οροφή) και το εσωτερικό (ενδεχομένως τα εμπρός καθίσματα), ενώ δεν αποκλείεται να αφαιρεθούν οι πίσω θέσεις προς όφελος roll cage, στα πρότυπα της Μ4 GTS. Το συγκεκριμένο πρωτότυπο φέρει κεραμικά δισκόφρενα, κάτι που εξυπηρετεί τόσο την μείωση του βάρους όσο και την αύξηση της απόδοσης κατά τα επανειλημμένα φρεναρίσματα στην πίστα.

Διαβάστε επίσης: Νέα BMW Σειρά 3 Μ Performance «πνιγμένη» στο ανθρακόνημα

Κάτω από το καπό συνεχίζει ο 3λιτρος 6κύλινδρος twinturbo κινητήρας, που συναντάμε και στις Μ3/Μ4, κατά πάσα πιθανότητα σε μορφή με αυξημένη απόδοση. Στην Μ2 Competition βρίσκεται στα 410 άλογα, στις Μ3/Μ4 στα 430 ενώ στις εκδόσεις CS σταματά στους 460 ίππους. Η Μ2 CS λογικά θα βρεθεί είτε λίγο κάτω από την «μεγάλη αδελφή» (στα 420 άλογα, δηλαδή) είτε θα την ισοφαρίσει στα 430. Με δεδομένο πως η Competition αρκείται στα 4 δλ. για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση, η CS θα κατέβει αυτό το ψυχολογικό φράγμα ενώ η τελική θα είναι λίγο παραπάνω από τα 280 χλμ./ώρα του προαιρετικού Driver’s Package (ενδεχομένως στα 290 χλμ./ώρα).

Get it on Google Play Download on the App Store