Η Greenpeace ζητά την απαγόρευση των SUV με θερμικά μοτέρ!

3

Ησυχία δεν βρίσκουν πουθενά τα SUV, καθώς μετά τους πολιτικούς στην Γερμανία, ήρθε και η Greenpeace να ζητήσει την απαγόρευσή τους!

Η γνωστή ακτιβιστική οργάνωση υποδέχτηκε ένα καράβι που ξεφόρτωνε SUV της BMW (κυρίως X3 και X5) με το σύνθημα «klimakiller» (φονιάς του περιβάλλοντος), κόλλησαν τα ανάλογα αυτοκόλλητα στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων και διαδήλωσαν κατά της δημοφιλέστερης κατηγορίας αυτοκινήτων παγκοσμίως, ζητώντας την απαγόρευση της διάθεσής τους! Βέβαια σε σχέση με Πράσινους και Χριστιανοδημοκράτες, η Greenpeace δεν έχει πρόβλημα με το μέγεθος των αμαξωμάτων, αλλά με τα μοτέρ. Συγκεκριμένα, τα θερμικά.

Δείτε ακόμα: Οι Γερμανοί θέλουν να απαγορεύσουν τα SUV λόγω δυστυχήματος

Ένας εκ των 35 ακτιβιστών δήλωσε πως «τα SUV είναι μια από τις μεγαλύτερες καταστροφές που αντιμετωπίζει το κλίμα. Τα αυτοκίνητα ευθύνονται για το 9% της παγκόσμιας ατμοσφαιρικής ρύπανσης και το 12% στην Ευρώπη, με τα SUV να είναι ο κύριος λόγος για αυτό. Μέχρι το 2025, το 40% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου θα αποτελείται από μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας. Η μόνη λύση είναι ο εξηλεκτρισμός τους».

Στο site της οργάνωσης, όπου αναφέρεται με πομπώδη τρόπο η ανωτέρω παρέμβαση, τα αυτοκίνητα σχεδόν δαιμονοποιούνται για την κλιματική αλλαγή. Γίνονται συγκρίσεις των σημερινών MINI και Fiat 500 με τα αρχικά της δεκαετίας του 60, του VW Golf ΜΚ7 με το προ 40ετίας MK1, παραλληλίζεται η διαφορά βάρους Golf-Tiguan με πάντα (το συμπαθές τετράποδο) και το κείμενο -που προέρχεται από μια περιβαλλοντική οργάνωση, ονόματι Clean Air Now- καταλήγει λέγοντας «όσο μεγαλώνουν τα αυτοκίνητα, τόσο επιδεινώνεται το περιβάλλον. Οι εταιρίες κερδοσκοπούν εις βάρος μας». Μπορείτε να το διαβάσετε όλο εδώ.

Διαβάστε επίσης: BMW: «Ο κόσμος δεν θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα»

Από πλευράς «κερδοσκόπων», απάντησε η VW (η BMW, της οποίας τα αυτοκίνητα δέχτηκαν την «επίθεση», δεν ασχολήθηκε) δια στόματος του ίδιου του CEO της. Ο Herbert Diess τόνισε πως «τα SUV είναι αυτά που θέλει ο κόσμος. Ωστόσο κάνουμε στροφή στην ηλεκτροκίνηση και μετά το ID.3, ετοιμάζουμε το ID.4, ενώ προσφέρουμε και την Porsche Taycan (σ.σ. το Audi E-tron διέφυγε της αναφοράς του). Η κατοχή ενός αυτοκινήτου είναι για πολλούς ανθρώπους μέρος μιας υψηλότερης ποιότητας ζωής. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι ακόμη και οι μεσαίες και χαμηλού εισοδήματος οικογένειες μπορούν να αντέξουν οικονομικά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο».