Οι προηγμένες τεχνολογίες ρυμούλκησης του VW Golf

1

Μπορεί το καλοκαίρι να μας αποχαιρέτησε, αλλά και το φθινόπωρο είναι μια εξαιρετική εποχή για εκδρομές και διανυκτέρευση στη φύση αν διαθέτετε ένα τροχόσπιτο για παράδειγμα.

Αν τώρα έχετε στην κατοχή σας ένα VW Golf, τότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τίποτε, μιας και χάρη στη μεγάλη ικανότητα έλξης του (μέχρι 1.800 κιλά), το τροχόσπιτό σας θα μπορεί να βρεθεί οπουδήποτε.

Δείτε ακόμα: To εξελιγμένο σύστημα infotainment του VW Polo

Το VW Golf διαθέτει όλες τις ευκολίες που χρειάζεται ο οδηγός του κατά τη διάρκεια ρυμούλκησης ενός τρόχοσπιτου, ή ενός trailer για παράδειγμα. Εξαιρετικά χρήσιμος είναι ο αναδιπλούμενος κοτσαδόρος, ο οποίος όταν δεν χρησιμοποιείται, απλά… «κρύβεται»! Όμως το μεγαλείο των συστημάτων που ενσωματώνει το Golf αποδεικνύεται κατά την οδήγηση, όπου το ηλεκτρονικό σύστημα σταθεροποίησης διατηρεί πάντοτε σταθερό το ρυμουλκούμενο όχημα, χάρη στις μικρές, υπολογισμένες, επεμβάσεις στα φρένα όποτε απαιτείται. Εξαιρετικά χρήσιμο είναι και το σύστημα αντικλεπτικής προστασίας, όπου κάθε φορά που παρκάρετε το trailer ή το τροχόσπιτο αυτό παρακολουθεί το ρυμουλκούμενο. Αν διαπιστώσει ότι οι επαφές ρεύματος έχουν αφαιρεθεί, τότε ενεργοποιείται ο συναγερμός.

Διαβάστε επίσης: VW Polo από 12.950 ευρώ και με δόση από 143 ευρώ

Ένα ακόμα ηλεκτρονικό βοήθημα που σας κάνει την ζωή ευκολότερη είναι το Trailer Assist. Αυτό είναι ένα ηλεκτρονικό βοήθημα που κάνει τους ελιγμούς ρυμουλκούμενου εξαιρετικά εύκολους. Σίγουρα όσοι έχετε χρειαστεί να ρυμουλκήσετε κάτι, ο μεγαλύτερος «πονοκέφαλός» σας ήταν η όπισθεν. Κι αυτό γιατί το ρυμουλκούμενο δεν αντιδρά πάντα όπως θα περιμένατε. Η γωνία τιμονιού λοιπόν, είναι το κλειδί για την όπισθεν με ακρίβεια, για την οποία φροντίζει το Trailer Assist. O οδηγός το μόνο που έχει να κάνει είναι να επιλέξει όπισθεν, να πατήσει το κουμπί βοήθειας στάθμευσης και να χρησιμοποιήσει τον διακόπτη ρύθμισης καθρεφτών για να εισάγει τη γωνία και την κατεύθυνση προς την οποία θέλει να στρίψει το ρυμουλκούμενο. Το Golf κατευθύνεται τώρα αυτόματα ενώ ο οδηγός διατηρεί τον έλεγχο του γκαζιού και των φρένων.

Δείτε ακόμα: Νέο VW Polo 1.5 TSI 150 PS DSG R-Line