Διάφορα νέα
Το GR Yaris έχει αποδειχθεί ταχύτατο σε κάθε είδους πίστα. Η πιο επικίνδυνη του κόσμου, δεν αποτελεί εξαίρεση. Το τετρακίνητο Toyota έχει κολλήσει προφυλακτήρα σε Porsche 911 GT3 και βελτιωμένο VW Golf GTI, ενώ έχει προκαλέσει «έμφραγμα» σε οδηγό Renault Megane R.S. Trophy-R. Όλα αυτά, μέσα στην «Πράσινη Κόλαση». Αν γίνει λάθος, όμως, τότε τα […]
Οι ιδεοληψίες – στερεότυπα στην αυτοκίνηση πηγαίνουν πίσω δεκαετίες. Κάθε σχολή συνυφασμένη με ένα συγκεκριμένο ιδίωμα: οι Ιταλοί με τη σχεδίαση, οι Γερμανοί με την ποιότητα, οι Ιάπωνες με την αξιοπιστία, οι Γάλλοι με την οδική συμπεριφορά, οι Αμερικανοί με τους V8. Η πάροδος των ετών εξάλειψε τις διαφορές και πλέον όλοι κοντράρουν όλους σε […]
Η νέα 8άρα μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, αλλά σαν την αρχική δεν έχει. Ένα από τα πιο διαχρονικά σχήματα της δεκαετίας του 90 και από τις πιο ποθητές BMW όλων των εποχών, ειδικά στην σπάνια έκδοση 850 CSi. Ό,τι πλησιέστερο είδαμε σε M8 παραγωγής, πριν τον ερχομό της σημερινής. Οι Βαυαροί, όμως, είχαν έναν μοναδικό άσο στο μανίκι […]
Η Fiat έχτισε ολόκληρη αυτοκρατορία με τα αυτοκίνητα πόλης, διατηρώντας μια παράδοση 121 ολόκληρων ετών. Σε αυτή την τεράστια κληρονομιά, το Panda κατέχει μεγάλο μερίδιο. Και το 100HP ένα μικρότερο, αλλά εξίσου σημαδιακό. To Panda ΜΚ2 ή 169, αν επιλέξουμε την κωδική του ονομασία, ανέλαβε το βαρυσήμαντο φορτίο της διαδοχής του πρώτου Panda (141). Ενός […]
Τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου είναι γνωστό ότι «βγάζουν» πολλά χιλιόμετρα, ενώ σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη κατανάλωση έναντι των βενζίνης, είναι ιδανικά για όσους διανύουν καθημερινά μακρινές αποστάσεις. Γνωστά για την αξιοπιστία τους είναι και τα ντίζελ της Mercedes, τα οποία έχουν προτιμηθεί και από πάρα πολλούς οδηγούς ταξί, πολλά χρόνια πριν ακόμα επιτραπεί […]
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα απέχουν έτη φωτός σε τεχνολογία, ασφάλεια και σε πολλούς ακόμα τομείς σε σχέση με τα παλαιότερα (όχι πολλών ετών), ενώ όπως όλα δείχνουν το μέλλον ανήκει στην ηλεκτροκίνηση. Ήδη τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που πωλούνται είναι αρκετά, όπως ισχύει και για την Ελλάδα. Στην εγχώρια αγορά έχουν σημειώσει σημαντική άνοδο σε πωλήσεις, […]
Η πανδημία του κορονοϊού έχει φρενάρει για τα καλά κάθε μας δραστηριότητα, ενώ φαίνεται ότι ο ιός θα μας «συντροφεύει» για καιρό ακόμα. Για το λόγο αυτό πρέπει να είμαστε πλήρως θωρακισμένοι κι όταν μπαίνουμε μέσα στο αυτοκίνητό μας. Η Honda προσφέρει τώρα ένα νέο premium φίλτρο καμπίνας που συγκρατεί αποτελεσματικά ένα ευρύ φάσμα βλαβερών […]
Έχει γίνει της μόδας το τελευταίο χρονικό διάστημα κι οι εταιρείες στο πλαίσιο της ανανέωσής τους, αλλάζουν τα σήματα τους. Έπειτα από τις VW, Opel, Kia, Nissan, Maserati και Peugeot, τώρα μια ακόμη μάρκα, η Renault ανακοίνωσε πως κι εκείνη θα προβεί στην απαραίτητη αλλαγή. Οι Γάλλοι σχεδιαστές το έκαναν πιο επίπεδο με τα δύο […]
Η εργοστασιακή εγγύηση είναι ένα πρόσθετο κριτήριο κατά την επιλογή ενός νέου αυτοκινήτου. Κι όσο μεγαλύτερη είναι η διάρκειά της, τόσο χαρούμενος είναι ο υποψήφιος αγοραστής, αλλά και πιο κοντά στην αγορά. Αν σας λέγαμε ότι υπάρχει μια «ειδική» εταιρεία που δεν απευθύνεται στο ευρύ αγοραστικό κοινό, η οποία για ένα μοντέλο της προσφέρει συνολική […]
Οι Γάλλοι του Groupe PSA καταπιάνονται με πολλά projects τον τελευταίο καιρό. Πιο πρόσφατο, το μεγαλεπήβολο εγχείρημα ονόματι «Stellantis» και η συγχώνευση με την FCA. Η Opel και το Astra βέβαια, παραμένουν στο επίκεντρο. Το γερμανικό best seller της φίρμας από το Ρούσελχαϊμ δοκιμάζεται εκτενώς, προκειμένου να είναι έτοιμο για το ντεμπούτο του, προς τα […]
Τη σήμερον ημέρα, απολαμβάνουμε τα πιο καλοεξοπλισμένα αυτοκίνητα στα χρονικά. Έχουμε φτάσει σε σημείο να διαμαρτυρόμαστε αν ένα μοντέλο δεν έχει κάμερα οπισθοπορείας ή έστω αισθητήρες παρκαρίσματος, ενώ αν τυχόν εμφανιστεί νέο μοντέλο με χειροκίνητα παράθυρα πίσω, γίνεται αντικείμενο μελέτης. Παλιότερα όμως, τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά. Και η Skoda Octavia 1ης γενιάς, θα μας […]
Κάθε κουβέντα που ξεκινά για ομορφιά, γούστο και καλαισθησία τελειώνει με το επιχείρημα πως όλα είναι υποκειμενικά. Οπότε μονομιάς, ένα αυτοκίνητο -για να έρθουμε στα δικά μας- που δεν τυγχάνει αισθητικής αποδοχής, απολαμβάνει ένα στάνταρ άλλοθι/αντεπιχείρημα. Στον αντίλογο, όποιος θέλει να επικρίνει ένα καθολικά αρεστό σχήμα χρησιμοποιεί την ίδια ακριβώς διαπίστωση. Παρόλα αυτά, τα μαθηματικά […]