VW Golf 1.4 TGI (φυσικού αερίου) τέλη καλοκαιριού




Η Volkswagen προκειμένου να μειώσει το μέσο όρο εκπομπών CO2 των μοντέλων της και να πληροί της απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα δώσει περισσότερη βαρύτητα στους κινητήρες διπλού καυσίμου, βενζίνης – φυσικού αερίου, τεχνολογίας TGI. Το Μάρτιο, η VW είχε παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το Golf TGI BlueMotion, το οποίο θα λανσαριστεί στην Ευρώπη με το 5θυρο αμάξωμα στα τέλη καλοκαιριού, ενώ το φθινόπωρο θα διατεθεί με το στέισον βάγκον αμάξωμα.

Το Golf 1.4 TGI αποδίδει 110 ίππους και 200 Nm ροπής, καταναλώνει 3,5 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. (αντιστοιχούν σε σχεδόν 3,5 ευρώ), εκπέμπει μόλις 94 γρ./χλμ. CO2 και έχει αυτονομία περίπου 420 χιλιόμετρα. Με την χρήση βενζίνης καταναλώνει 5,3 λτ./100 χλμ. καυσίμου, ενώ συνδυαστικά η θεωρητική αυτονομία (με 15 κιλά φυσικό αέριο και 50 λτ. βενζίνη) φτάνει τα 1.360 χλμ. Επίσης, με το DSG7 κιβώτιο επιτυγχάνει χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 (3,4 κιλά/100 χλμ. CNG, 5.0 λτ./100 χλμ. βενζίνης και 92 γρ./χλμ. CO2). Όσον αφορά στις επιδόσεις του Golf 1.4 TGI επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 194 χλμ./ώρα.

Δείτε εδώ όλα τα αυτοκίνητα φυσικού αερίου CNG.

Get it on Google Play Download on the App Store