Οδηγούμε το Honda CR-V ντίζελ 1.6 i-DTEC 160 PS 4×4

Το ανανεωμένο μηχανικά, αισθητικά σε τεχνολογία και σε πολλούς ακόμα επιμέρους τομείς Honda CR-V ξεκινά τη διάθεσή του και στην χώρα μας. Εμείς, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για πρώτη φορά τη νέα έκδοση με τον 1.600άρη ντίζελ των 160 ίππων και την τετρακίνηση, από την Αθήνα έως την πλούσια σε μύθους και ιστορίες Στυμφαλία στα πλαίσια της Πανελλαδικής του παρουσίασης.

Ανανεωμένο μέσα – έξω και σε τεχνολογία

Οι πρώτες αλλαγές εντοπίζονται στην σχεδίαση του αμαξώματός του με το πιο δυναμικό εμπρός άκρο και το εκλεπτυσμένο πίσω. Μπροστά τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα ενώνονται οπτικά με τη μάσκα, νέας σχεδίασης είναι οι προφυλακτήρες όπως και τα πίσω LED φώτα.

Στο πολύ άνετο σε χώρους (πορτ μπαγκάζ 589 λτ.), πρακτικό και προσεγμένο σε ποιότητα εσωτερικό με τις νέες επενδύσεις, έχει προστεθεί το νέο σύστημα ήχου και πληροφόρησης Honda Connect με οθόνη αφής 7 ιντσών. Αυτό τοποθετείται σε όλες τις εκδόσεις από τη βασική και πάνω (Comfort/SE) και περιλαμβάνει ευρεία σειρά λειτουργιών, όπως Bluetooth, πρόσβαση στο internet, είναι συμβατό με MirrorLink, διαθέτει κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης κ.λπ.

Με νέο 1.6 λτ. ντίζελ κινητήρα 160 ίππων

Από τις πιο σημαντικές προσθήκες, είναι αυτή του νέου και ισχυρότερου στην αγορά 1.6 λτ. κινητήρα ντίζελ. Ο νέος 1.6 i-DTEC της σειράς Earth Dreams αποδίδει 160 ίππους και 350 Nm ροπής και αντικαθιστά τον παλαιότερο 2.2 λτ. i-DTEC. Ο ισχυρότερος 1.600άρης ντίζελ διαθέτει διπλά τούρμπο, ένα υψηλής πίεσης για τις χαμηλές στροφές του κινητήρα και ένα χαμηλής πίεσης που λειτουργεί στις υψηλές στροφές του κινητήρα.

Κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου δεν γίνεται αισθητή η μετάβαση από τον ένα υπερσυμπιεστή στον άλλο και η επιτάχυνση από τις 2.000 σ.α.λ. περίπου και άνω που αποδίδεται η ροπή είναι γραμμική, άμεση και φτάνει εύκολα υψηλές ταχύτητες. Η λειτουργία του κινητήρα είναι ιδιαίτερα πολιτισμένη δίχως κραδασμούς, ενώ ο θόρυβος κρατιέται σε χαμηλά επίπεδα και δεν ακούγονται ενοχλητικοί θόρυβοι. Πολύ καλός είναι και ο συνδυασμός με τον ακριβή, σε σωστή θέση και με κοντές διαδρομές επιλογέα των ταχυτήτων. Μοναδικό μείον που εντοπίσαμε, η μικρή υστέρηση που παρουσιάζει ο κινητήρας στις πολύ χαμηλές στροφές. Στα τέλη του 2015 θα διατεθεί στην χώρα μας και με το νέο, αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων στο οποίο οι 3 τελευταίες σχέσεις είναι overdrive.

Τεχνικά χαρακτηριστικά      
Έκδοση 1.6 160 PS 4×4    1.6 160 PS 4×4 9AT    1.6 120 PS 4×2
Κινητήρας (κ.εκ.) 1.597 1.597 1.597
Ταχύτητες 6 9 auto 6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 160/4.000 160/4.000 120/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 350/2.000 350/2.000 300/2.000
0-100 χλμ./ώρα 9,6 10,0 11,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    202 197 182
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,9 5,1 4,4
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 129 134 115
Βάρος (κιλά) 1.630 1.658 1.545

 

Νέα τετρακίνηση και βελτιώσεις στην ανάρτηση

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην οδική συμπεριφορά του ανανεωμένου CR-V σε πολλά σημεία. Καταρχήν στην τετρακίνηση το σύστημα υδραυλικής ενεργοποίησης με δύο αντλίες του προγενέστερου CR-V έχει αντικατασταθεί με ένα ηλεκτρονικό σύστημα που παρέχει ταχύτερη απόκριση και ζυγίζει λιγότερο. Το νέο σύστημα Real Time AWD χρησιμοποιεί πολύδισκο συμπλέκτη και μέσω του ηλεκτρονικού εγκεφάλου επιτρέπει διαφορετική κατανομή της ισχύς στους άξονες ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης και πρόσφυσης.

Στις αναρτήσεις έχουν τοποθετηθεί νέοι ελαστικοί σύνδεσμοι εμπρός, νέα ψαλίδια βάσης, νέα αμορτισέρ, τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 15 χλστ., ενώ η γωνία κάμπερ έχει μεγαλώσει κατά μισή μοίρα. Επίσης, έχει τοποθετηθεί νέο υποπλαίσιο εμπρός και το τιμόνι έχει αποκτήσει καλύτερη απόκριση. Βελτιωμένη με την σειρά της είναι και η ηχομόνωση μέσω της τοποθέτησης επιπλέον υλικών απορρόφησης θορύβων.

Στο δρόμο, το ανανεωμένο CR-V συνδυάζει με επιτυχία την άνεση με την ασφαλή οδική συμπεριφορά σε κάθε διαδρομή. Στις ευθείες παρουσιάζεται σταθερό ακόμα και σε πολύ γρήγορες ταχύτητες, ενώ στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και ο οδηγός λαμβάνει θετική αίσθηση από το τιμόνι σε κάθε περίπτωση. Το ανανεωμένο CR-V γλιστρά προοδευτικά και ελεγχόμενα κατόπιν πίεσης. Η υποστροφή που εκδηλώνεται αρχικά περιορίζεται σχετικά άμεσα από την αυτόματη μετάδοσης της κίνησης και στους πίσω τροχούς.

Άμεσα διαθέσιμο από 33.700 ευρώ

Από πλευράς τιμών, η νέα έκδοση 1.6 i-DTEC 160 PS 4×4 κοστίζει από 33.700 ευρώ (32.270€ με απόσυρση) και είναι άμεσα διαθέσιμη με πλούσιο εξοπλισμό. Τον ερχόμενο Αύγουστο θα λανσαριστεί και το 1.6 i-DTEC 120 PS 4×2 με τιμή από 29.200 ευρώ (27.770€ με απόσυρση).

Get it on Google Play Download on the App Store