Ευρύχωρο diesel με €16.627 δεν καίει τίποτα

H κατανάλωση και κατά επέκταση το κόστος σε καύσιμο, αποτελούν πολύ σημαντικούς παράγοντες που εξετάζει ο υποψήφιος αγοραστής ενός αυτοκινήτου. Τη «χρυσή» εποχή των ντίζελ που γνωρίσαμε έστω και λίγα χρόνια στην Ελλάδα, τα μοντέλα ήταν πολλά και το πετρέλαιο είχε ακόμα χαμηλότερη τιμή.

Τώρα όμως τα διαθέσιμα ντίζελ έχουν λιγοστέψει, ενώ οι μικρής χωρητικότητας κινητήρες είναι και αυτοί ελάχιστοι. Αυτή την στιγμή, το μικρότερο πετρελαιοκινητήρα τον έχει μόνο η Fiat και τον τοποθετεί στο προσφάτως ανανεωμένο Tipo. Πρόκειται για τον 1.300άρη Multijet, ο οποίος εκτός από το 5θυρο χάτσμπακ τοποθετείται στο σεντάν και στο στέισον βάγκον. Το γνωστό μηχανικό αυτό σύνολο των 1.3 λτ. αποδίδει 95 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. Μέσω του μηχανικού κιβωτίου των 5 ταχυτήτων, το 5θυρο Tipo επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,3 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 181 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 4,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 114 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).

Στον εξοπλισμό της αρχικής έκδοσης των 16.627 ευρώ (με την τρέχουσα προσφορά) ανήκουν 6 αερόσακοι, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα με USB, DAB & Bluetooth. Με 850 ευρώ παραπάνω (17.477 ευρώ) που κοστίζει η έκδοση City Life περιλαμβάνονται ακόμα φώτα LED, προβολείς ομίχλης, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, στιλιζαρισμένες ζάντες 16 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και χειριστήρια στο τιμόνι.

Μετά την ανανέωση, το Tipo απέκτησε πιο κομψή εξωτερική σχεδίαση, μέσω των αλλαγών που έγιναν ειδικά στο εμπρός τμήμα του αμαξώματός του, όπου κυριαρχεί η νέα μάσκα με το σήμα «FIAT». Οι διαστάσεις του παρέμειναν ίδιες, με μήκος 4.368 χλστ., πλάτος 1.792 χλστ., ύψος 1.495 χλστ. και μεταξόνιο 2.638 χλστ.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές αφορούν την προσθήκη μεγαλύτερης οθόνης αφής 10,25 ιντσών και της διαμορφώσιμης οθόνης TFT των 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων (στις πιο πλούσιες εκδόσεις). Την ποιότητα αναβαθμίζει το μαλακό υλικό στο πάνω μέρος του ταμπλό, καθώς και οι νέες υφασμάτινες επενδύσεις. Εκεί που το Tipo δεν θα αφήσει κανέναν με παράπονο, είναι στους χώρους. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια και ωφέλιμο πλάτος, ενώ το πορτ μπαγκάζ είναι μεγάλο (440 λτ.) και βαθύ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ντίζελ με 21.520 ευρώ για να απολαμβάνεις χιλιόμετρα
Ντίζελ με 21.520 ευρώ για να απολαμβάνεις χιλιόμετρα …
6 SUV μικρομεσαία diesel στις χαμηλότερες τιμές
6 SUV μικρομεσαία diesel στις χαμηλότερες τιμές
Νέο αυτοκίνητο με 18.850€ καίει 7,5€/100 χλμ.
Νέο αυτοκίνητο με 18.850€ καίει 7,5€/100 χλμ.
Ντίζελ προσιτή πολυτέλεια για αστεράτους οδηγούς
Ντίζελ προσιτή πολυτέλεια για αστεράτους οδηγούς …
Το πιο «τσάμπα» νέο diesel από 15.727 ευρώ
Το πιο «τσάμπα» νέο diesel από 15.727 ευρώ
Ντίζελ, αυτόματο και υβριδικό στα λιγότερα λεφτά
Ντίζελ, αυτόματο και υβριδικό στα λιγότερα λεφτά …
Ποια ντίζελ Toyota πωλούνται στην Ελλάδα;
Ποια ντίζελ Toyota πωλούνται στην Ελλάδα;
Αγαπημένα diesel με τιμή λουκούμι!
Αγαπημένα diesel με τιμή λουκούμι!
Diesel με 15.600€ και 500+ λτ. πορτ μπαγκάζ!
Diesel με 15.600€ και 500+ λτ. πορτ μπαγκάζ!
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store