Τα φθηνότερα μικρά turbo αυτοκίνητα

132

Η κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων παραμένει η δημοφιλέστερη στην ελληνική αγορά, με μερίδιο 32,95% και 37.598 ταξινομήσεις το 2019 (χωρίς τα SUV). Οι επιλογές που έχει να κάνει ο αγοραστής είναι πάρα πολλές, ενώ τα μοντέλα με κινητήρες βενζίνης συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη ζήτηση.

Δείτε ακόμα: Τα φθηνότερα SUV με κινητήρες πετρελαίου

Μεταξύ των βασικών τους πλεονεκτημάτων είναι οι προσιτές τους τιμές, η χαμηλή κατανάλωση, τα δυνατά turbo downsized μοτέρ και η πληρότητα στον εξοπλισμό τους. Στην παρουσίαση αυτή, εστιάσαμε στα φθηνότερα σε τιμή μικρά αυτοκίνητα με turbo κινητήρες βενζίνης που διατίθενται στην ελληνική αγορά, τα οποία και σας παρουσιάζουμε.

Dacia Sandero 1.0 TCe GPL 100

Το πιο οικονομικό αυτοκίνητο της αγοράς με turbo κινητήρα, ο οποίος μάλιστα είναι διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο), είναι το Dacia Sandero 1.0 TCe 100 GPL. Οι τιμές του ξεκινούν από μόλις 11.680 ευρώ και με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα απαραίτητα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας.

Δείτε ακόμα: Νέο Dacia Duster με υγραέριο από 14.180 ευρώ

Το 3κύλινδρο turbo μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 100 ίππους και ροπή 170 Nm στις 2.000 σ.α.λ., ενώ προσφέρει σβέλτες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ.). Η μεικτή κατανάλωση είναι 6,0 λτ./100 χλμ. με υγραέριο, που σημαίνει ότι «καίει» σχεδόν 5 ευρώ/100 χλμ. Το ρεζερβουάρ του LPG είναι 32 λτ. και της βενζίνης είναι 50 λτ., εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλη συνδυαστική αυτονομία.

Δείτε ακόμα: Έρχεται το ολοκαίνουργιο Dacia Logan

Εκτός από την οικονομία στην αγορά και στη χρήση, πλεονέκτημα του Sandero αποτελούν οι πολύ άνετοι χώροι για τους επιβάτες και για τις αποσκευές (320 λίτρα). Ποιοτικά, το εσωτερικό του ικανοποιεί περισσότερο με την καλή του συναρμογή, παρά με τα σκληρά πλαστικά.

Βασικός εξοπλισμός: 4 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition και ηχοσύστημα.

Δείτε ακόμα: Dacia Spring Concept: Η ηλεκτρική εποχή της μάρκας!

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 999 κ.εκ., Ισχύς: 100/5.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 170/2.000 Nm/σ.α.λ. (LPG), 160/2.760 (βενζίνη), 0-100 χλμ./ώρα: 11,5 δλ., Τελική ταχύτητα: 182 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 6,0 λτ./100 χλμ. LPG και 4,0 λτ./100 χλμ. βενζίνη, Εκπομπές CO2: 98 γρ./χλμ. με LPG και 110 γρ./χλμ. με βενζίνη *εργοστασιακές μετρήσεις

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 PS

Η δεύτερη πιο οικονομική πρόταση στα μικρά αυτοκίνητα με turbo κινητήρα βενζίνης, είναι το Skoda Fabia 1.0 TSI 95 PS, το οποίο πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 12.900 ευρώ, χωρίς να του λείπει τίποτα από την αρχική έκδοση.

Δείτε ακόμα: Τι θα λέγατε για αγροτική Skoda Octavia RS;

Ο 1.000άρης turbo κινητήρας με τα 95 άλογα και τα 160 Nm ροπής από τις 1.800 σ.α.λ. ταιριάζει κατάλληλα στην Fabia, αφού εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία, κινεί με άνεση το αμάξωμα των 1.046 κιλών και είναι ολιγαρκής σε καύσιμο. Παράλληλα, το μικρό Skoda κερδίζει τον οδηγό του με την σταθερότητα που επιδεικνύει σε κάθε διαδρομή και την άνεση που παρέχει η ανάρτησή του.

Δείτε ακόμα: Τα νέα Skoda με κινητήρες φυσικού αερίου

Στο εσωτερικό, οι «καθαρές» γραμμές ευνοούν την εργονομία, ενώ προσεγμένη είναι η συναρμογή των διαφόρων επιφανειών. Σημαντικό προσόν του αποτελούν και οι άνετοι χώροι για τη μεταφορά 4 ενηλίκων επιβατών, καθώς και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 330 λίτρων.

Δείτε ακόμα: Νέο Skoda Superb Scout παντός χρήσης και τερέν

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 999 κ.εκ., Ισχύς: 95/5.000-5.500 PS/σ.α.λ., Ροπή: 160/1.800-3.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,8 δλ., Τελική ταχύτητα: 184 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 109 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 PS

Σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές προσφέρεται και το Hyundai i20 με όλους τους κινητήρες και με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό. Από τις πιο συμφέρουσες προτάσεις είναι το i20 με τον 1.000άρη turbo κινητήρα, το οποίο πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 13.390 ευρώ (με την έκπτωση των 1.300 ευρώ) και με αρκετά καλό στάνταρ εξοπλισμό.

Δείτε ακόμα: 0-236 χλμ./ώρα με Hyundai Veloster N (+video)

Ο 3κύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης των 998 κ.εκ. με τα πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας αποδίδει 100 ίππους και 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. και προσφέρει σβέλτες επιδόσεις στο μικρό Hyundai (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ.). Στο δρόμο το i20 εμφανίζει ισορροπημένα χαρακτηριστικά, καθώς η ανάρτησή του εξασφαλίζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνεση, αλλά και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Μεταξύ των θετικών στοιχείων του μικρού Hyundai είναι ακόμα οι πολύ καλοί χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (326 λίτρα). Επίσης, στο εσωτερικό του η εικόνα είναι σύγχρονη και η ποιότητα είναι αρκετά καλή, όπως και η εργονομία.

Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το Hyundai i30 N Project C;

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα με οθόνη 5 ιντσών.

Δείτε ακόμα: Οι επιδόσεις του νέου Hyundai i30 1.5 T-GDi 160 PS

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 998 κ.εκ., Ισχύς: 100/4.500 PS/σ.α.λ., Ροπή: 172/1.500-4.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,8 δλ., Τελική ταχύτητα: 188 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 109 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Τα φθηνότερα μικρά turbo
Μάρκα/μοντέλο Τιμή (ευρώ)
Dacia Sandero 1.0 TCe 100 GPL 11.680
Skoda Fabia 1.0 TSI 95 PS 12.900
Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 PS 13.390
SEAT Ibiza 1.0 ECO TSI 95 PS 14.055
Nissan Micra 1.0 IG-T 100 PS 14.290
Opel Corsa 1.2T 100 PS 14.380
Renault Clio 1.0 TCe 14.690
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 95 PS 15.445
Citroen C3 1.2 PureTech 110 15.660