Τα πιο φθηνά μικρά αυτοκίνητα με turbo κινητήρες

436

Η κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων παραμένει η δημοφιλέστερη στην ελληνική αγορά, ενώ οι επιλογές που έχει να κάνει ο αγοραστής είναι πάρα πολλές. Μεταξύ αυτών, τα μοντέλα με κινητήρες βενζίνης συγκεντρώνουν πλέον τη μεγαλύτερη ζήτηση, καθώς είναι οικονομικά σε τιμή αγοράς και σε κατανάλωση καυσίμου.

Δείτε ακόμα: Τα φθηνότερα SUV με κινητήρες πετρελαίου

Ειδικά τα αυτοκίνητα με τα πιο δυνατά turbo downsized μηχανικά σύνολα του 1.0 λτ. και 1.2 λτ. διαθέτουν την απαιτούμενη ιπποδύναμη και ροπή, ενώ συμφέρουν και φορολογικά. Στην παρουσίαση αυτή, εστιάσαμε στα φθηνότερα σε τιμή μικρά αυτοκίνητα με turbo κινητήρες βενζίνης που διατίθενται στην ελληνική αγορά, τα οποία σας παραθέτουμε παρακάτω με πλήρη στοιχεία, για τα τρία πιο προσιτά μοντέλα.

Dacia Sandero 1.0 TCe GPL 100

Το πιο οικονομικό αυτοκίνητο της αγοράς με turbo κινητήρα, ο οποίος μάλιστα είναι διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο), είναι το Dacia Sandero 1.0 TCe 100 GPL. Οι τιμές του ξεκινούν από μόλις 11.680 ευρώ και με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα απαραίτητα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας.

Δείτε ακόμα: Νέο Dacia Duster με υγραέριο από 14.180 ευρώ

Το 3κύλινδρο turbo μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 100 ίππους και ροπή 170 Nm στις 2.000 σ.α.λ., ενώ προσφέρει σβέλτες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ.). Η μεικτή κατανάλωση είναι 6,0 λτ./100 χλμ. με υγραέριο, που σημαίνει ότι «καίει» σχεδόν 5 ευρώ/100 χλμ. Το ρεζερβουάρ του LPG είναι 32 λτ. και της βενζίνης είναι 50 λτ., εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλη συνδυαστική αυτονομία.

Δείτε ακόμα: Έρχεται το ολοκαίνουργιο Dacia Logan

Εκτός από την οικονομία στην αγορά και στη χρήση, πλεονέκτημα του Sandero αποτελούν οι πολύ άνετοι χώροι για τους επιβάτες και για τις αποσκευές (320 λίτρα). Ποιοτικά, το εσωτερικό του ικανοποιεί περισσότερο με την καλή του συναρμογή, παρά με τα σκληρά πλαστικά.

Βασικός εξοπλισμός: 4 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition και ηχοσύστημα.

Δείτε ακόμα: Dacia Spring Concept: Η ηλεκτρική εποχή της μάρκας!

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 999 κ.εκ., Ισχύς: 100/5.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 170/2.000 Nm/σ.α.λ. (LPG), 160/2.760 (βενζίνη), 0-100 χλμ./ώρα: 11,5 δλ., Τελική ταχύτητα: 182 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 6,0 λτ./100 χλμ. LPG και 4,0 λτ./100 χλμ. βενζίνη, Εκπομπές CO2: 98 γρ./χλμ. με LPG και 110 γρ./χλμ. με βενζίνη *εργοστασιακές μετρήσεις

Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 PS

Σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές προσφέρεται και το Hyundai i20 με όλους τους κινητήρες και με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό. Από τις πιο συμφέρουσες προτάσεις είναι το i20 με τον 1.000άρη turbo κινητήρα, το οποίο πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 13.490 ευρώ (με την έκπτωση των 1.300 ευρώ) και με αρκετά καλό στάνταρ εξοπλισμό.

Δείτε ακόμα: 0-236 χλμ./ώρα με Hyundai Veloster N (+video)

Ο 3κύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης των 998 κ.εκ. με τα πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας αποδίδει 100 ίππους και 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. και προσφέρει σβέλτες επιδόσεις στο μικρό Hyundai (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ.). Στο δρόμο το i20 εμφανίζει ισορροπημένα χαρακτηριστικά, καθώς η ανάρτησή του εξασφαλίζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνεση, αλλά και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Μεταξύ των θετικών στοιχείων του μικρού Hyundai είναι ακόμα οι πολύ καλοί χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (326 λίτρα). Επίσης, στο εσωτερικό του η εικόνα είναι σύγχρονη και η ποιότητα είναι αρκετά καλή, όπως και η εργονομία.

Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το Hyundai i30 N Project C;

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα με οθόνη 5 ιντσών.

Δείτε ακόμα: Οι επιδόσεις του νέου Hyundai i30 1.5 T-GDi 160 PS

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 998 κ.εκ., Ισχύς: 100/4.500 PS/σ.α.λ., Ροπή: 172/1.500-4.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,8 δλ., Τελική ταχύτητα: 188 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 109 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

SEAT Ibiza 1.0 ECO TSI 95 PS

Το SEAT Ibiza με τον 1.0 TSI κινητήρα των 95 ίππων και τιμή που ξεκινά από 14.255 ευρώ διαθέτει καλή σχέση τιμής – αξίας, καθώς διαθέτει αξιόλογα χαρακτηριστικά και δεν του λείπει κάτι το ουσιαστικό σε εξοπλισμό, από την αρχική έκδοση.

Στο εσωτερικό του με τις «καθαρές» σχεδιαστικές γραμμές, ευνοείται η εργονομία, ενώ τα σκληρά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί διακρίνονται περισσότερο για την προσεγμένη τους συναρμογή. Σημαντικό πλεονέκτημα του Ibiza αποτελούν οι άνετοι χώροι για τη μεταφορά τεσσάρων ενηλίκων επιβατών, όπως και το πορτ μπαγκάζ, το οποίο με 355 λίτρα χωρητικότητας είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας.

Ο 1.000άρης turbo κινητήρας με τα 95 άλογα και τα 175 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. ταιριάζει ιδανικά στο νέο Ibiza. Παρουσιάζει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία, κινεί με άνεση το αμάξωμα των 1.122 κιλών και είναι ολιγαρκής σε καύσιμο. Επιπλέον, το νέο μικρό SEAT το οποίο βασίζεται στη νεότερη MQB A0 πλατφόρμα κερδίζει αμέσως τον οδηγό του με την σταθερότητα που επιδεικνύει σε κάθε διαδρομή, την στιβαρή αίσθηση και την άνεση που παρέχει η πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτησή του.

Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή SEAT Ibiza 1.0 ECO TSI 115 PS DSG

Βασικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, σύστημα αυτόνομης πέδησης και ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 999 κ.εκ., Ισχύς: 95/5.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 175/2.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,9 δλ., Τελική ταχύτητα: 182 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,6 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 105 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις

Τα φθηνότερα μικρά turbo
Μάρκα/μοντέλο Τιμή από (ευρώ)
Dacia Sandero 1.0 TCe 100 GPL 11.680
Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 PS 13.490
SEAT Ibiza 1.0 ECO TSI 95 PS 14.255
Nissan Micra 1.0 IG-T 100 PS 14.290
Opel Corsa 1.2T 100 PS 14.550
Renault Clio 1.0 TCe 14.890
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 95 PS 15.671
Citroen C3 1.2 PureTech 110 15.660