Πλήρως υβριδικό 140 ίππων με 24.740 ευρώ!

Όσο και να μην το παραδέχονται κάποιοι η αυτοκίνηση αλλάζει και ο ηλεκτρισμός θα έχει τον πρώτο λόγο σε σύντομο χρονικό διάστημα. Για όσους θέλουν να είναι μπροστά από τα γεγονότα και δεν δύναται να επενδύσουν άμεσα σε ένα plug-in υβριδικό ή σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά θέλουν να γευτούν τα οφέλη του εξηλεκτρισμού, τα φουλ υβριδικά αυτοκίνητα είναι μια ιδανική επιλογή.

Ιδανική γιατί καταφέρνουν να προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις συνδυαστικά με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, παράλληλα απαλλάσσονται (στις περισσότερες των περιπτώσεων) από την καταβολή τελών κυκλοφορίας, ενώ έχουν και πάσο ελευθέρας για το δακτύλιο. Ένα αυτοκίνητο που καλύπτει τα παραπάνω και ξεχωρίζει επίσης με το όμορφο παρουσιαστικό του, είναι το Renault Clio Hybrid E-Tech με ισχύ 140 ίππων. Το κομψό και παιχνιδιάρικο αυτοκίνητο της γαλλικής μάρκας κοστίζει από 24.740 ευρώ για την έκδοση Expression, από την οποία δεν θα σας λείψει τίποτε! Αναλυτικότερα σε αυτά τα χρήματα ο υποψήφιος αγοραστής απολαμβάνει:

  • 6 αερόσακους
  • Σύστημα αυτόνομης πέδησης
  • Σύστημα διατήρησης & προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας
  • Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων
  • Αισθητήρα φώτων και βροχής
  • Σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών
  • Πίνακας οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7 ιντσών
  • Αir condition
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους & θερμαινόμενους καθρέπτες και άλλα ακόμα!

Κομψή σιλουέτα & ποιοτικό εσωτερικό!

Το Renault Clio βρίσκεται ήδη στην 4η γενιά του, με το αμάξωμά του να κεντρίζει το ενδιαφέρον με την κομψότητά του, αλλά και τη διακριτικά δυναμική αισθητική του. Η υβριδική έκδοση του Clio δεν διαφοροποιείται συγκριτικά με τις εκδόσεις θερμικών κινητήρων. Μοναδικά στοιχεία αλλαγής είναι τα λογότυπα «Ε-TECH στη μεσαία κολόνα και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Απαράλλακτο έχει παραμείνει και το εσωτερικό, το οποίο διακρίνεται με την ιδιαίτερα ποιοτική κατασκευή του, όντας παράλληλα λειτουργικό κι εργονομικό. Στην πρώτη επαφή, η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής (από 7 έως και 9,3 ίντσες ανάλογα την έκδοση) θα τραβήξει το ενδιαφέρον σας. Στη συνέχεια θα χαζέψετε για ώρα τον στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων που είναι πλήρης κι ευανάγνωστος, εμπλουτισμένος με τις σχετικές ενδείξεις ηλεκτρικής ισχύος κι αυτονομίας. Οι επιβάτες σας θα βολευτούν χωρίς παράπονα και μόνο το πορτ μπαγκάζ των 254 λίτρων (391 λίτρα οι εκδόσεις με τους συμβατικούς κινητήρες) έχει υποστεί μείωση.

Ευχάριστος κι ολιγαρκής κινητήρας

Το όμορφο Renault Clio κινείται από ένα αποδοτικό υβριδικό σύνολο, αποτελούμενο από έναν καινούργιο ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 1.6 λίτρων με ισχύ 91 ίππων. Αυτό το σύνολο συνεργάζεται με δυο ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται στο κιβώτιο ταχυτήτων και αντλούν ενέργεια από τη μπαταρία των 1,2 kWh. Συνδυαστικά ο οδηγός έχει διαθέσιμα 140 άλογα, με τη ροπή που παράγει ο βενζινοκινητήρας να αγγίζει τα 144 Nm, συν 205 Nm από τον έναν ηλεκτροκινητήρα κι άλλα 50 Nm από το δεύτερο. Η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,9 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Για την επίτευξη της χαμηλής κατανάλωσης των 4,3 λτ./100 χλμ. μερίδιο στην επιτυχία έχει και το τεχνολογικά προηγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με 15 διαφορετικούς συνδυασμούς λειτουργίας! Τέλος, οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 96 γρ./χλμ. νούμερο που παρέχει απαλλαγή από την καταβολή τελών κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο.

Ανταποκρίνεται εξαιρετικά σε κάθε οδηγική απαίτηση

Renault Clio Hybrid rear

Στην αρχή θα σας κάνει εντύπωση που δεν θα ακούτε τίποτε από το χώρο του κινητήρα κι αυτό γιατί το hybrid Clio ξεκινάει πάντα αμιγώς ηλεκτρικά. Στη συνέχεια το σύστημα αυτόματα τον ιδανικό τρόπο κίνησης, με κύριο μέλημα τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, με τους μηχανικούς της Renault να έχουν θέσει την άνεση ως πρώτη προτεραιότητα. Εντός πόλης θα κινηθείτε εξαιρετικά άνετα, κάτι που θα συνεχιστεί τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όσο και σε δρόμο. Και στις δυο περιπτώσεις το υβριδικό Clio εμφανίζεται ευθύβολο κι ασφαλές με τα φρένα να εμπνέουν εμπιστοσύνη, τόσο με τη δύναμή τους, όσο και με την αντοχή τους σε παρατεταμένη χρήση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ευεργετικό Kia Niro Hybrid «καίει» 8 ευρώ/100 χλμ.
Ευεργετικό Kia Niro Hybrid «καίει» 8 ευρώ/100 χλμ.
Toyota Yaris Hybrid σε ασυναγώνιστες τιμές
Toyota Yaris Hybrid σε ασυναγώνιστες τιμές
Μηχανολογική τελειότητα το νέο Honda Civic e:HEV
Μηχανολογική τελειότητα το νέο Honda Civic e:HEV
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που στοιχίζουν λιγότερο
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που στοιχίζουν λιγότερο …
Honda Civic με έκπτωση και δώρο το μεταλλικό χρώμα
Honda Civic με έκπτωση και δώρο το μεταλλικό χρώμα …
Νηστεία στη βενζίνη με το Kia Niro Hybrid
Νηστεία στη βενζίνη με το Kia Niro Hybrid
Στη χαμηλότερη τιμή το νέο Jeep Avenger
Στη χαμηλότερη τιμή το νέο Jeep Avenger
Nissan Juke Hybrid με κατανάλωση από 0 λτ./100 χλμ.
Nissan Juke Hybrid με κατανάλωση από 0 λτ./100 χλμ.
Το C-SUV PHEV που κοστίζει τα λιγότερα λεφτά
Το C-SUV PHEV που κοστίζει τα λιγότερα λεφτά
Οι τιμές του νέου Toyota Prius στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross 1.8 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store