Ποιο υβριδικό αυτοκίνητο δεν είναι σαν τα άλλα;

Η διαφορετικότητα είναι που κάνει τον κόσμο μας ομορφότερο και πιστεύουμε πως συμφωνείτε οι περισσότεροι σε αυτό! Μια αρχή που βρίσκει εφαρμογή και στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, με το διαφορετικό και το ιδιαίτερο να το αποζητά το αγοραστικό κοινό!

Πόσο δε μάλλον όταν αυτό το ξεχωριστό αυτοκίνητο, συμβάλλει στην οικονομία κατά τις μετακινήσεις μας, αλλά και στην προστασία του περιβάλλοντος χάρη στην τεχνολογία που ενσωματώνει πάνω του. Το ακόμα εκπληκτικότερο είναι πως το αυτοκίνητο που θα σας περιγράψουμε παρακάτω ανήκει στη μικρή κατηγορία και ενσωματώνει τρεις κινητήρες για την κίνηση του! Όχι δεν αστειευόμαστε, όπως και η Honda η οποία φρόντισε να μας προσφέρει το πρακτικό και τεχνολογικά προηγμένο Jazz e:HEV. Τόσο η 5θυρη έκδοση, όσο και το πιο περιπετειώδες Jazz Crosstar, δεν είναι ένα «απλά» υβριδικό μοντέλο, καθώς πρωταγωνιστής είναι ο ηλεκτροκινητήρας, ενώ το μοτέρ βενζίνης χρησιμοποιείται ως βοηθητικό!

Τεχνολογία αιχμής!

Στην περίπτωση του Honda Jazz το τμήμα R&D της εταιρείας πραγματικά έδωσε ρεσιτάλ! Αφουγκραζόμενο σαφώς την τάση της εποχής που θέτει ως προτεραιότητα τον εξηλεκτρισμό, έκανε το κάτι παραπάνω, ενσωματώνοντας τρεις κινητήρες. Αρχικά να σας πούμε πως το Honda Jazz κινείται αποκλειστικά ως υβριδικό, με την ονομασία e:HEV. Το μηχανικό σύνολο αποτελείται από τον 1.5 iVTEC και 2 ηλεκτροκινητήρες. Ένα ηλεκτρομοτέρ φροντίζει για την κίνηση και το άλλο για τη φόρτιση της μπαταρίας. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 97 ίππους και 131 Nm ροπής, με το ηλεκτρικό μοτέρ να παράγει 109 ίππους και 253 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, μέσω του κιβωτίου μιας σχέσης e–CVT, ενώ υπάρχουν 3 προγράμματα οδήγησης:

  • EV Drive: η μπαταρία ιόντων λιθίου τροφοδοτεί απευθείας με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα
  • Hybrid Drive: ο κινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα γεννήτρια που, με τη σειρά του, την τροφοδοτεί στον ηλεκτροκινητήρα
  • Engine Drive: ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη

Στην πράξη, το Jazz e:HEV κινείται αρκετά μόνο με το ρεύμα, ειδικά στις αστικές μετακινήσεις. Η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,4 δλ., με την επιτάχυνση να συνεχίζεται γραμμικά μέχρι και την τελική ταχύτητα των 175 χλμ./ώρα. Πολύ καλά τα πάει το Honda Jazz και στον τομέα της κατανάλωσης, μιας κι η μέση τιμή είναι μόλις 4,5 λτ./100 χλμ. Τέλος, το Jazz απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας, αφού οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 102 γρ./χλμ.!

Υπέροχο στο δρόμο!

Αυτή η προηγμένη τεχνολογία που υπάρχει κάτω από το «κοστούμι» του Jazz αποτυπώνεται και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, με το μικρό ιαπωνικό αυτοκίνητο να είναι ευκολοδήγητο, ασφαλές και ξεκούραστο, ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που έχετε να καλύψετε. Στον αυτοκινητόδρομο, το Jazz κινείται με ευκολία σε ταχύτητες ταξιδιού, με την ποιότητα κύλισης να είναι πολύ καλή όπως κι η ηχομόνωση. Συνδυασμός που προσφέρει ξεκούραστα κι ασφαλή ταξίδια. Από εκεί κι έπειτα το Jazz παραμένει σταθερό και στο επαρχιακό δίκτυο, με τις κλίσεις στις στροφές να είναι λογικές και με την πρόσφυση πολύ καλή. Το εξαιρετικά ευχάριστο είναι πως ακόμα κι υπό πίεση δεν θα εμφανίσει την κλασική υποστροφική αντίδραση, που έχει η πλειοψηφία των υβριδικών αυτοκινήτων. Ικανοποιημένοι θα μείνετε κι από τα φρένα τα οποία είναι αποδοτικά και διαθέτουν και καλή αίσθηση παρά την ανάκτηση ενέργειας.

Διακριτική κι «αθλητική» εμφάνιση!

Ο σχεδιασμός του Honda Jazz κατορθώνει να συνδυάζει την απαιτούμενη δυναμική εμφάνιση για να ξεχωρίζει από το σύνολο, με compact διαστάσεις, καθότι μοντέλο πόλης, με άφθονους χώρους επιβατών. Το μήκος του έχει αυξηθεί κατά 16 χλστ. αγγίζοντας πλέον τα 4.044 χλστ., το πλάτος, τα 1.694 χλστ., το ύψος τα 1.526 χλστ., ενώ σεβαστό μήκος έχει το μεταξόνιο των 2.517 χλστ. Αισθητικά τώρα, το Jazz παραμένει στη σχεδιαστική φιλοσοφία του ενός όγκου, με το εμπρόσθιο τμήμα να έχει εντελώς διαφορετική προσέγγιση από το μοντέλο που αντικατέστησε, με το μικρό άνοιγμα της μάσκας να σου τραβάει τη προσοχή, σε συνδυασμό με τα μεγάλα φωτιστικά σώματα. Στο οπίσθιο μέρος τα κάθετα φανάρια έχουν αντικατασταθεί από δυο ευμεγέθη παραλληλόγραμμα.

Θα βολευτείτε χωρίς παραχωρήσεις!

Το μικρό μοντέλο της Honda ανέκαθεν ξεχώριζε με την ευρυχωρία της καμπίνας του, η οποία το έβαζε στην κορυφή σε αυτόν τον τομέα. Ένα μεγάλο ατού, το οποίο συνέβαλε για αυτό ήταν τα Magic Seats. Με αυτά, τα έδρανα των πίσω καθισμάτων και να κλειδώσουν προς τα επάνω με μια απλή κίνηση, για εύκολη μεταφορά ψηλών αντικειμένων. Στα λοιπά κατασκευαστικά ζητήματα τώρα, ουδείς υποψήφιος κάτοχος θα έχει το παραμικρό πρόβλημα με την ποιότητα κατασκευής της καμπίνας του Jazz. Τα υλικά είναι ποιοτικά, με πολύ καλή συναρμογή, ενώ ξεχωρίζει και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών για την πληροφόρηση του οδηγού, που τονίζει το τεχνολογικά προηγμένο προφίλ του Jazz. Αυτό ενισχύεται από το νέας γενιάς Honda Connect με οθόνη 9 ιντσών, με το λογισμικό του να προσφέρει ευκολία στη χρήση. Όπως σας είπαμε και παραπάνω η ευρυχωρία του Honda Jazz είναι δεδομένη και οι επιβάτες θα μετακινηθούν άνετα, χωρίς τη παραμικρή παραχώρηση, με άφθονο «αέρα» για τα πόδια των επιβατών ακόμα και για όσους ξεπερνούν σε ύψος τα 1,85 μ. Τα 304 λίτρα του πορτμπαγκάζ με το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμα, συν μια βαθιά θήκη που υπάρχει κάτω από το δάπεδο.

Το χρώμα του χρήματος!

Αναμφίβολα το Honda Jazz είναι ένα ολοκληρωμένο και τεχνολογικά προηγμένο μικρό μοντέλο, ικανό να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας. Μετακινήσεις που χάρη στο υβριδικό μηχανικό σύνολο, καλύπτονται με χαμηλή κατανάλωση και μικρές εκπομπές ρύπων, μειώνοντας σημαντικά το κόστος κίνησης. Τιμολογιακά τώρα ξεκινάει από τα 22.700 ευρώ, ενώ ο εξοπλισμός του από τη βασική έκδοση Comfort καλύπτει άπαντες, καθώς περιλαμβάνει:

  • 10 αερόσακους
  • Hill Assist
  • Αυτόνομη πέδηση
  • Προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης
  • Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
  • Σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας
  • Ειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα
  • Ενεργό Cruise Control
  • Αυτόματο κλιματισμό
  • 5 ιντσών Monitor Audio
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
  • Αυτόματους προβολείς & υαλοκαθαριστήρες
  • Θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όλα τα Plug-in hybrid SUV χωρίς εταιρικό φόρο
Όλα τα Plug-in hybrid SUV χωρίς εταιρικό φόρο
Τα Plug-in hybrid SUV με τα λιγότερα λεφτά!
Τα Plug-in hybrid SUV με τα λιγότερα λεφτά!
Το Citroen ë-C4 C-Cross σας έχει στα πούπουλα!
Το Citroen ë-C4 C-Cross σας έχει στα πούπουλα!
Αυτοκίνητο κάνει 250 χλμ. με ένα τάλιρο
Αυτοκίνητο κάνει 250 χλμ. με ένα τάλιρο
Νέο SUV κάνει 405 χλμ. με 10 ευρώ!
Νέο SUV κάνει 405 χλμ. με 10 ευρώ!
Ποιο αυτοκίνητο δε μοιάζει με τα άλλα;
Ποιο αυτοκίνητο δε μοιάζει με τα άλλα;
Τα δέκα χρυσά 10άρια του νέου Honda Jazz!
Τα δέκα χρυσά 10άρια του νέου Honda Jazz!
Το χωροταξικά ευφυές υβριδικό αυτοκίνητο
Το χωροταξικά ευφυές υβριδικό αυτοκίνητο
Το νέο εμβληματικό υβριδικό των 12.267 ευρώ
Το νέο εμβληματικό υβριδικό των 12.267 ευρώ
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store