Το υβριδικό SUV με τη χαμηλότερη τιμή

Τα SUV και η υβριδική τεχνολογία αναπτύσσονται συνεχώς και παρουσιάζουν μια ανοδική πορεία στην αγορά του αυτοκινήτου, σύμφωνα με τη νέα τάση της εποχής. Τα SUV προτιμώνται όλο και πιο πολύ για διάφορους λόγους (πρακτικότητα, σχεδιασμός, πρεστίζ), ενώ τα υβριδικά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι στην γκάμα των εταιρειών, στην προσπάθειά τους να ρίξουν κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Τα περισσότερα υβριδικά αυτοκίνητα διαθέτουν την πιο απλή τεχνολογία mild hybrid, η οποία υποβοηθά τον κινητήρα, αλλά δεν είναι σε θέση να κινήσει το όχημα για μερικές εκατοντάδες μέτρα με μόνο τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, σαν να είναι ηλεκτρικό. Αυτό γίνεται μόνο στα full hybrid μοντέλα, όπως είναι και το Toyota C-HR, που αποτελεί το πιο οικονομικό σε τιμή SUV με φουλ υβριδικό σύστημα και όχι με ήπιο υβριδικό.

Οι τιμές του ξεκινούν από τις 22.830 ευρώ στην αρχική έκδοση C-Enter με τον εξής εξοπλισμό: 7 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας και αυτόματη λειτουργίας προβολέων. Επίσης διαθέτει προβολείς LED, αισθητήρες φώτων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικό κλιματισμό, οθόνη 8 ιντσών και ζάντες αλουμινίου.

Το γνωστό υβριδικό σύνολο του C-HR αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1.8 λτ. ισχύος 98 ίππων και 142 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 50 ίππων και 163 Nm ροπής (συνδυαστική ισχύς 122 ίππων). Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 11,0 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 3,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 86 γρ./χλμ. Στην πράξη η μέση κατανάλωση είναι στα 5,8 λτ./100 χλμ., ενώ το e-CVT εμφανίζει μια υστέρηση στα εικονικά κατεβάσματα, που οδηγεί σε ηχητική επιβάρυνση. Στις αστικές όμως μετακινήσεις και ειδικά στις πολύ χαμηλές ταχύτητες (π.χ. στο σταμάτα – ξεκίνα), το μεγαλύτερο σκέλος καλύπτεται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα.

Στο δρόμο, το C-HR 1.8 Hybrid μεταφέρει σφιχτή αίσθηση από τις ανεξάρτητες αναρτήσεις, οι οποίες όμως εξασφαλίζουν αρκετά καλή άνεση. Επίσης, η ποιότητα κύλισης καταφέρνει να κρατά εκτός το μεγαλύτερο μέρος παρασιτικών θορύβων και κραδασμών, επιδεικνύοντας. Μειονέκτημα αποτελεί ο αισθητός θόρυβος που περνάει από τον κινητήρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όταν πιεστεί ή λειτουργεί για τη φόρτιση της μπαταρίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μπριζάτα αυτοκίνητα με κατανάλωση 2ευρου
Μπριζάτα αυτοκίνητα με κατανάλωση 2ευρου
Ποιο μικρομεσαίο αυτοκίνητο «καίει» 2,9 €/100 χλμ.;
Ποιο μικρομεσαίο αυτοκίνητο «καίει» 2,9 €/100 χλμ.; …
SUV που δεν προκαλούν ηλεκτροσόκ στην τσέπη!
SUV που δεν προκαλούν ηλεκτροσόκ στην τσέπη!
Ποιο μικρό αυτοκίνητο έχει κορυφαίες ανέσεις;
Ποιο μικρό αυτοκίνητο έχει κορυφαίες ανέσεις; …
Το φθηνότερο υβριδικό αυτοκίνητο των 12.500 ευρώ
Το φθηνότερο υβριδικό αυτοκίνητο των 12.500 ευρώ …
Tο φθηνότερο υβριδικό που καίει 1,1 λτ./100 χλμ.
Tο φθηνότερο υβριδικό που καίει 1,1 λτ./100 χλμ.
Το φθηνότερο υβριδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Το φθηνότερο υβριδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο
10+1 σημεία αναφοράς του Hyundai Kona Electric
10+1 σημεία αναφοράς του Hyundai Kona Electric
To φθηνότερο trendy υβριδικό των 12.227 ευρώ
To φθηνότερο trendy υβριδικό των 12.227 ευρώ
Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Kia XCeed με του νέους κινητήρες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα νέα ήπια σπορ και υβριδικά VW Golf
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο οικογενειακό των 13.390 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα δηλητηριώδη «πυραυλάκια»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων