Με μόνο 17.650 ευρώ παίρνεις turbo που μετράει!

Με τις τιμές πολλών αυτοκινήτων να έχουν αυξηθεί σημαντικά και να έχουν αλλάξει κατηγορία μόνο προς το κόστος απόκτησής τους, οι καταναλωτές αναμενόμενα ψάχνουν την κατάλληλη ευκαιρία. Θέλουν ένα καινούργιο μοντέλο που να διατίθεται σε λογικά λεφτά, χωρίς όμως να του λείπει κάτι το ουσιαστικό.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το Toyota Corolla 1.2 Turbo, το οποίο ξεκινά από μόνο 17.650 ευρώ. Ποσό που το κατατάσσει ως το πιο οικονομικό σε τιμή μικρομεσαίο χάτσμπακ της αγοράς, με τούρμπο κινητήρα. Παράλληλα κοστίζει λιγότερα λεφτά από μικρά αυτοκίνητα, γεγονός που το κάνει ακόμα πιο συμφέρον ως αγορά.

Στην τιμή αυτή προσφέρεται η πρώτη έκδοση Live, με 7 αερόσακους, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας με έλεγχο διεύθυνσης, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, αυτόματη λειτουργία προβολέων, adaptive cruise control, σύστημα πολυμέσων air condition, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρες φώτων και δερμάτινο τιμόνι. Στις 18.900 ευρώ, η δεύτερη έκδοση Eco διαθέτει ακόμα 6 ηχεία (αντί 4), πιο σύγχρονο σύστημα πολυμέσων Toyota Touch2 με οθόνη αφής 8 ιντσών και κάμερα οπισθοπορείας.

Την κίνηση αναλαμβάνει το turbo 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1.2 λτ., ισχύος 116 ίππων και 185 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, το Corolla Hatchback των 1.240 κιλών επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 8,0 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 των 141-151 γρ./χλμ. ισούνται με 98,7-105,7 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Το μοτέρ αυτό ταιριάζει κατάλληλα στο δημοφιλές Toyota και σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο και τις σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις χαρίζουν στο αυτοκίνητο πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Η γενικότερη αίσθηση που αφήνει στον οδηγό του είναι αυτή ενός σπορτίφ μικρομεσαίου, χωρίς ωστόσο να υστερεί σε άνεση.

Το δυναμικής αισθητικής 5θυρο Corolla, συνδυάζεται με ένα μοντέρνο εσωτερικό, όπου στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Παράλληλα, αποσπά θετικές κριτικές και ως προς την ποιότητα κατασκευής, χάρη και στα μαλακά υλικά που χρησιμοποιούνται στο μεγαλύτερο μέρος των επιφανειών. Από πλευράς χώρων, το εσωτερικό του ιαπωνικού χάτσμπακ δεν προσφέρει περίσσιες ανέσεις, ειδικά ως προς τον αέρα για τα πόδια των πίσω επιβατών. Το ίδιο ισχύει και για το απλά ικανοποιητικής χωρητικότητας πορτ μπαγκάζ των 361 λίτρων.

Δείτε ακόμα: Άμεση λύση για φθηνό και γερό υβριδικό αυτοκίνητο

Get it on Google Play Download on the App Store