Νέο Honda HR-V με κορυφαία υβριδική τεχνολογία

Honda HR-V! Ένα αυτοκίνητο που σύστησε την compact SUV/Crossover κατηγορία το μακρινό πλέον 1999, όταν παρουσιάστηκε η 1η γενιά του. Είκοσι δυο χρόνια μετά, το εντελώς νέο, 3ης γενιάς HR-V έρχεται ολοκληρωτικά αλλαγμένο, υιοθετώντας έναν τολμηρό σχεδιασμό και σοφιστικέ υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV. Άλλωστε η Honda έχει αποκτήσει υψηλή τεχνογνωσία στην 20ετή ενασχόλησή της με την υβριδική τεχνολογία των αυτοκινήτων.

Στη χώρα μας το νέο HR-V e:HEV θα έρθει τέλη Ιανουαρίου 2022 και θα διατίθεται σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις, τις Elegance, Advance και Advance Style. Οι τιμές ξεκινούν από τα 32.500 ευρώ, ενώ από το αρχικό Elegance ο εξοπλισμός είναι πολύ πλούσιος και προσφέρει τα εξής:

  • 6 αερόσακους
  • Σύστημα αυτόνομης πέδησης
  • Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής & διατήρησης λωρίδας
  • Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας
  • Σύστημα συναγερμού
  • Έλεγχο γκαζιού για αποφυγή εμπρόσθιας ή οπίσθιας σύγκρουσης
  • Hill Assist
  • Σύστημα ελέγχου κατάβασης
  • Αυτόματο κλιματισμό
  • Ηλεκτρικούς καθρέπτες ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
  • Τα Magic Seats
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Σύστημα infotainment με οθόνη αφής 9 ιντσών
  • Αυτόματους προβολείς με σύστημα υποστήριξης μεγάλης σκάλας
  • Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών

Premium και τολμηρός σχεδιασμός

Έχοντας ως βάση τη λιτή, αλλά ουσιαστική σχεδίαση της μάρκας, το νέο Honda HR-V υιοθετεί ένα σύγχρονο κουπέ SUV αμάξωμα, που ξεχωρίζει με την ελκυστική και δυναμική του αισθητική. Το HR-V έχει μήκος 4.340 χλστ. (+6 χλστ. από το προγενέστερο μοντέλο), πλάτος 1.790 χλστ. (+18 χλστ.), ύψος 1.582 χλστ. (-23 χλστ.) και μεταξόνιο 2.610 χλστ. Στο εμπρόσθιο τμήμα θα λατρέψετε τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, την ευμεγέθη εξαγωνική μάσκα και το έντονο ρύγχος που ενισχύει το αθλητικό στιλ του αμαξώματος. Στο πλάι κυριαρχούν η έντονη κλίση του πίσω παρμπρίζ και οι στάνταρ 18άρες ζάντες. Ο SUV χαρακτήρας συμπληρώνεται ιδανικά από τη σεβαστή απόσταση από το έδαφος που αγγίζει τα 188 χλστ. Το νέο HRV πέρα από το μοντέρνο παρουσιαστικό του, διακρίνεται και με την προσεγμένη αεροδυναμική, με τη χρήση μιας αεροκουρτίνας στον εμπρός προφυλακτήρα, τα διακριτικά σπόιλερ στο πίσω τμήμα των μαρσπιέ και το αεροδυναμικό σχήμα των πίσω φώτων.

Καμπίνα που τα έχει και τα χωράει όλα!

Προσεγμένη είναι κι η καμπίνα του νέου Honda HR-V. Οι σχεδιαστές επέλεξαν ένα ιδανικό μοτίβο που συνδυάζει έντονες ακμές, άψογα συνδυασμένες με επίπεδες επιφάνειες και λίγα χειριστήρια για μια μίνιμαλ αισθητική. Όπως διαπιστώσαμε κατά την πρώτη επαφή μας στη Γερμανία, ο οδηγός του HR-V κάθεται ιδανικά και βρίσκει με άνεση τη θέση που τον βολεύει. Σίγουρα θα ενθουσιαστεί από την υψηλής ευκρίνειας νέα οθόνη αφής των 9 ιντσών, αλλά και από τον εξαιρετικό κλιματισμό με το νέο σύστημα διάχυσης αέρα (Air Diffusion System). Αυτό το σύστημα διαθέτει αεραγωγούς σχήματος L, που βρίσκονται ψηλά στις άκρες του ταμπλό, παρέχοντας σε όλους τους επιβάτες ψύξη ή θέρμανση.

Οι επιβάτες θα βολευτούν με όλες τις ανέσεις στο νέο HR-V, μιας και προσφέρει χώρους που θυμίζουν μεγαλύτερο SUV. Το πορτ μπαγκάζ των 335 λίτρων έχει μεγάλο άνοιγμα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, ενώ το τετραγωνισμένο του σχήμα το καθιστά πλήρως εκμεταλλεύσιμο. Η πρακτικότητα βέβαια εκτοξεύεται με τα Magic Seat καθίσματα που μπορούν να αναδιπλώνονται προς τα κάτω ή πάνω, ανάλογα με τις απαιτούμενες μεταφορικές ανάγκες.

Κινητήρας με μπρίο και χαμηλή κατανάλωση!

Το νέο Honda HR-V ενσωματώνει την υβριδική τεχνολογία e:HEV (παρόμοια με αυτή των Jazz & CR-V). Αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες (ο ένας είναι γεννήτρια) σε συνεργασία με ένα βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. DOHC i-VTEC, ισχύος 107 ίππων και 131 Nm ροπής. Επιπλέον υπάρχει μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα καινοτόμο e-CVT κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης. Στην περίπτωση του HR-V, η απόδοση του e:HEV αυξήθηκε από 109 ίππους που είναι στο νέο Jazz, στους 131 ίππους και με ροπή 253 Nm. Έτσι ο χειριστής του νέου HR-V απολαμβάνει σβέλτες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 170 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τη Honda, σε μικτό κύκλο οι εκπομπές CO2 ξεκινούν από 122 γρ./χλμ. και η κατανάλωση από 5,4 λτ./100 χλμ.

Με τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης

Ο κάτοχος του νέου Honda HR-V έχει στη διάθεσή του τρία διαφορετικά drive modes, τα Eco, Normal και Sport. Παράλληλα η Ευφυής Μονάδα Ηλεκτρονικού Ελέγχου (Electronic Control Unit) ελέγχει αυτόματα και συνεχώς τις εναλλαγές μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive, ανάλογα με το στιλ και τις συνθήκες οδήγησης. Στην πόλη είναι σε θέση να διανύσει αρκετά χιλιόμετρα με τη χρήση μόνο της ηλεκτρικής ενέργειας, που αντλεί από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία. Κατά την οδήγηση με σταθερή ταχύτητα, όπως στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα λειτουργεί με το βενζινοκινητήρα, ενώ εάν απαιτείται ισχυρότερη επιτάχυνση, όπως σε μία προσπέραση, το αυτοκίνητο θα αλλάξει σε Hybrid Drive για περισσότερη ισχύ. Επιπλέον, στο Hybrid Drive, η ισχύς από το μοτέρ-γεννήτρια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαναφόρτιση της μπαταρίας.

Θα σας ενθουσιάσει στο δρόμο!

Όπως ακριβώς συνέβη και με μας, όταν πήραμε μια γεύση στην πρώτη παρουσίαση του αυτοκινήτου, που έγινε στη Φρανκφούρτη. Η ειδικά ανανεωμένη για την περίπτωση του HR-V πλατφόρμα (Global Small Platform) προσφέρει βελτιωμένη ακαμψία αμαξώματος, ενώ οι αναρτήσεις με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω χαρίζουν αυξημένη σταθερότητα σε κάθε διαδρομή, μαζί με πολύ καλή άνεση και χαμηλό θόρυβο κύλισης. Σημαντική βοήθεια έχει ο οδηγός κι από το σύστημα Agile Handling Assist (AHA). Αυτό βελτιώνει σημαντικά τη δυναμική ευστάθεια του αυτοκινήτου, κυρίως στους γρήγορους ελιγμούς αλλαγής διεύθυνσης ή σε στροφές με υψηλά πλευρικά φορτία, όπως για παράδειγμα στους ελιγμούς αποφυγής καταστάσεων έκτακτης ανάγκης.

Get it on Google Play Download on the App Store