Πλούσιο σε όλα του νέο SUV με 21.040 ευρώ

Η αναζήτηση προσιτού νέου αυτοκινήτου, που να καλύπτει όλες τις ανάγκες μιας οικογένειας, έχει εξελιχθεί σε κυνήγι θησαυρού. Ανατιμήσεις επί ανατιμήσεων, και κάπως έτσι έχουμε φτάσει σε σημείο να μην φτάνουν 20.000 ευρώ για να αγοράσεις καλοεξοπλισμένο σουπερμίνι, όχι μικρομεσαίο ή SUV. Ευτυχώς, όμως, υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις στον κανόνα των «φαρμακερών» τιμών, που προσφέρουν ασύγκριτο value for money και τραβάνε σαν μαγνήτης τον κόσμο στις αντιπροσωπείες.

Το μικρό SUV που αποτελεί best buy πρόταση στην κατηγορία του, δεν είναι άλλο από το Bayon 1.0 T-GDi 100 hp. Η τιμή των 20.240 ευρώ είναι η καλύτερη που μπορεί να βρει κανείς συγκριτικά με άλλα μικρά SUV αντίστοιχης ισχύος, δεδομένου ότι είναι και φουλ εξοπλισμένο από την πρώτη έκδοση Exclusive. Για την αμέσως επόμενη Premium δε, που κοστολογείται μόλις 800 ευρώ παραπάνω, ίσως έχουμε να κάνουμε με την καλύτερη πρόταση της αγοράς. Γιατί; Διότι με μόλις 21.040 ευρώ αποκτάς υπερπλήρες crossover για όλη την οικογένεια, με τούρμπο κινητήρα κιόλας. Ανεξαρτήτως έκδοσης μάλιστα, το Bayon συνοδεύεται με την εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών/απεριορίστων χιλιομέτρων.

Στον εξοπλισμό του Bayon 1.0 T-GDi 100 hp Premium ανήκουν τα εξής:
• 6 αερόσακοι
• Αυτόματο φρενάρισμα
• Διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας
• Αναγνώριση οδικών σημάτων
• Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
• Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
• Οθόνη infotainment 8 ιντσών
• Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών
• Κάμερα οπισθοπορείας
• Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
• Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω
• Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι/θερμαινόμενοι/αναδιπλούμενοι καθρέπτες
• Αυτόματος κλιματισμός
• Ατμοσφαιρικός φωτισμός
• Σκούρα πίσω τζάμια
• Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός
• Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών

Με μήκος 4.180 χλστ. το Bayon είναι ελάχιστα μακρύτερο από την πλειοψηφία των τετράμετρων μικρών 5θυρων αυτοκινήτων. Παρόλα αυτά οι γενναιόδωροι χώροι του προκαλούν αμέσως μεγάλη εντύπωση, παρά τις συμπαγείς εξωτερικές του διαστάσεις. Μπροστά ο οδηγός και ο συνεπιβάτης κάθονται σαν να βρίσκονται σε μικρομεσαίο χάτσμπακ, ενώ στο πίσω κάθισμα θα χωρέσουν δύο ενήλικα άτομα και ένα παιδί χωρίς στρίμωγμα, γιατί έχει αρκετό πλάτος, αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Μεγάλο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο είναι και το πορτμπαγκάζ των 411 λίτρων. Αν χρειαστεί περισσότερος χώρος, τότε πολύ εύκολα αφαιρείται η εταζέρα και τοποθετείται στις ράγες που βρίσκονται στα πλαϊνά τοιχώματα, πίσω από την πλάτη του πίσω καθίσματος, συν ότι κάτω από το δάπεδο υπάρχει επιπλέον χώρος για το φαρμακείο, πυροσβεστήρα και διάφορα μικροαντικείμενα.

Από πλευράς κατασκευής, τα σκληρά αλλά συμπαγή πλαστικά στο ταμπλό δείχνουν λες και είναι πακτωμένα στο αμάξωμα, αφού δεν κουνιέται τίποτα, ούτε ακούγεται κάποιος ενοχλητικός τριγμός, ακόμα και σε «κατσαρά» οδοστρώματα. Παράλληλα το εσωτερικό του Bayon διακρίνεται για την πολύ καλή εργονομία και τα αναπαυτικά εμπρός καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη.

Οι περισσότεροι που επιλέγουν ένα B-SUV, έχουν στο νου τους την κίνηση κυρίως εντός πόλεων, με «σφήνες» ταξιδιών. Συνεπώς ψάχνουν ευελιξία και ευκολία στους χειρισμούς (βλέπε παρκάρισμα), αλλά και ευχέρεια στον αυτοκινητόδρομο ή τις στροφές των επαρχιακών δρόμων. Το Bayon κάνει ιδανικά τη σούμα όλων των ζητούμενων, παντρεύοντας έναν κύκλο στροφής 10 μέτρων με άνεση και κράτημα. Κάπως έτσι ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα αποθέματα ισχύος του 1.000άρη τρικύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ, που παράγει 100 άλογα και 172 Nm ροπής. Στην πράξη δίνει την αίσθηση ότι έχει περισσότερη δύναμη, καθώς διατηρεί στην εθνική οδό γρήγορους ρυθμούς χωρίς να κοπιάζει (130 χλμ./ώρα με 3.000 σ.α.λ.), ενώ επιταχύνει σβέλτα και εν κινήσει σε προσπεράσεις.

Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 100 HP 7DCT engine

Ταυτόχρονα η κατανάλωση βρίσκεται σε πολύ λογικά επίπεδα, στα 7,5 λίτρα/100 σε μεικτή χρήση ή λίγο πιο πάνω από τα 6,0 λίτρα/100 χλμ. στο ταξίδι. Κερασάκι στην οικονομοτεχνική τούρτα, τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας που εξασφαλίζουν τα 118 γρ./χλμ. CO2/χλμ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 998 κ.εκ. • Ισχύς: 100 hp/4.500-6.000 σ.α.λ. • Ροπή: 172 Nm/1.500-4.000 σ.α.λ. • 0-100 χλμ./ώρα: 10,7 δλ. • Τελική ταχύτητα: 183 χλμ./ώρα • Κατανάλωση δοκιμής: 7,5 λτ./100 χλμ. • Εκπομπές CO2: 118 γρ./χλμ. • Τέλη κυκλοφορίας: 0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πιο φουλ εξοπλισμένο SUV με 19.840 ευρώ
Το πιο φουλ εξοπλισμένο SUV με 19.840 ευρώ
Καινούργιο Kia Stonic με τιμή σαν ανέκδοτο
Καινούργιο Kia Stonic με τιμή σαν ανέκδοτο
Πληθωρικά μικρομεσαία SUV στα λιγότερα λεφτά
Πληθωρικά μικρομεσαία SUV στα λιγότερα λεφτά
Η δυναμική 3άδα της Kia στα C-SUV/Crossover
Η δυναμική 3άδα της Kia στα C-SUV/Crossover
Νέο Suzuki S-Cross σε ασύγκριτες τιμές
Νέο Suzuki S-Cross σε ασύγκριτες τιμές
Ταλαντούχο full hybrid SUV το νέο Honda HR-V
Ταλαντούχο full hybrid SUV το νέο Honda HR-V
Το καλύτερο αυτόματο C-Crossover με 26.690 ευρώ
Το καλύτερο αυτόματο C-Crossover με 26.690 ευρώ
Νέα 4x4 SUV στις χαμηλότερες τιμές
Νέα 4x4 SUV στις χαμηλότερες τιμές
Μη υβριδικό SUV καίει 5,5 ευρώ στα 100 χλμ.
Μη υβριδικό SUV καίει 5,5 ευρώ στα 100 χλμ.
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store