Σαρωτικό SUV με άπλετους χώρους από 25.171 ευρώ!

Το πρωταρχικό μέλημα όσων ψάχνουν να αγοράσουν ένα νέο SUV, είναι πέρα από την ευκολία κίνησης σε κάθε είδους διαδρομή, να τους παρέχει και άνετους χώρους για την οικογένεια ή την παρέα τους. Λογική απαίτηση αφού τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας προορίζονται για να διευκολύνουν την καθημερινότητα του υποψήφιου αγοραστή τους. Αν τώρα η πρακτικότητα συνδυάζεται, με εμφατικό παρουσιαστικό και πλήρη γκάμα κινητήρων ακόμα καλύτερα!

Μια τέτοια ιδανική περίπτωση αγοράς είναι το νέο Ford Kuga. Το δημοφιλές μικρομεσαίο SUV της μάρκας είναι σε θέση να καλύψει κάθε αγοραστική ανάγκη, χωρίς συμβιβασμούς για όσους αναζητούν ένα σύγχρονο οικογενειακό αυτοκίνητο.

Διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, με ήπια υβριδική τεχνολογία, αλλά κι ως Plug-in hybrid, το Ford Kuga ξεκινάει από τα 25.171 ευρώ και είναι η έκδοση η οποία εστιάσαμε και σας παρουσιάζουμε. Αυτή η επιλογή κινείται από τον ισχυρό 1.500άρη EcoBoost με ισχύ 150 ίππων και με εξοπλισμό που περιλαμβάνει στην αρχική έκδοση Trend -μεταξύ άλλων- τα παρακάτω:

  • 7 αερόσακους
  • Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
  • Σύστημα αποτροπής σύγκρουσης
  • Αυτόματη πέδηση
  • Αυτόματα φώτα
  • Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό
  • Adaptive Cruise control
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω
  • Driving modes
  • Σύστημα infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών

Κομψό κι όσο δυναμικό επιβάλλεται!

Το Kuga ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας και λανσάρει μια πιο απέριττη αισθητική με πολλές απαλές καμπύλες επιφάνειες. Το μακρύ καπό, το κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ και η χαμηλή γραμμή της οροφής ενισχύουν το σπορτίφ παρουσιαστικό το SUV της Ford. Για όσους πάλι θέλουν περισσότερο σπορτίφ χαρακτηριστικά υπάρχει το STLine πακέτο με τις διαφορές στην εμφάνιση και στο στήσιμο των αναρτήσεων. Συγκριτικά με το προγενέστερο Kuga, το νέο είναι μακρύτερο κατά 89 χλστ. (4.614 χλστ.), πλατύτερο κατά 44 χλστ. 1.883 χλστ., πιο χαμηλό κατά 6 χλστ. (1.678 χλστ. με τις ράγες οροφής) και με πιο μακρύ μεταξόνιο κατά 20 χλστ. (2.710 χλστ.).

Εσωτερικό ποιοτικό και τα έχει όλα!

Περνώντας στο εσωτερικό του νέου Kuga, το προερχόμενο από το Focus ταμπλό, είναι κομψό και διακριτικό ταυτόχρονα, ενώ κυριαρχούν οι ευθείες γραμμές και οι επίπεδες επιφάνειες, που ενισχύουν το αίσθημα του πλάτους. Στο κέντρο πρωταγωνιστεί η οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων και πιο κάτω από αυτή τα λιγοστά χειριστήρια λειτουργούν προς όφελος της εργονομίας. Προαιρετικά διατίθενται και ο πιο σύγχρονος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, έναντι του παραδοσιακού αλλά πληρέστατου με τις αναλογικές ενδείξεις και την οθόνη των 4,2 ιντσών του trip computer. Η ποιότητα κατασκευής είναι προσεγμένη σε κάθε επίπεδο, τόσο μέσω της χρήσης αφρώδους πλαστικού στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και στις εμπρός πόρτες, όσο με τη στιβαρή συναρμογή.

Στον τομέα των χώρων τώρα, την καμπίνα του νέου Kuga εύκολα θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε ως ένα μίνι… γήπεδο. Ειδικά οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν άπλετο χώρο για τα πόδια τους, αλλά και για το κεφάλι τους, με την πρακτικότητα να ενισχύεται σημαντικά κι από το συρόμενο πίσω κάθισμα κατά 150 χλστ. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ, με χωρητικότητα μεταξύ 475-645 λίτρα.

Δυνατός κινητήρας, βράχος σε κάθε διαδρομή!

Το πληθωρικό Kuga έχει κάτω από το καπό του τον 1.500άρη EcoBoost κινητήρα με ισχύ 150 ίππων και 240 Nm ροπής. Νούμερα που χαρίζουν σβέλτες επιδόσεις στο βάρους 1.564 κιλών SUV, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ. και τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα. Καλά τα πάει o EcoBoost και στον τομέα της κατανάλωσης, όπου σύμφωνα με τη Ford απαιτεί 6,6 λτ. καυσίμου για κάθε 100 χλμ. κίνησης, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να είναι 151 γρ./χλμ.

Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, το Kuga δεν ξεφεύγει από την επιτυχημένη συνταγή που μας έχει μάθει η Ford. Πιο απλά, το SUV της μάρκας κατορθώνει να είναι απολαυστικό κι άνετο παράλληλα σε κάθε είδους διαδρομή! Οι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις (πολλαπλών συνδέσμων πίσω), αφήνουν εκτός καμπίνας καθετί ενοχλητικό, εξασφαλίζοντας την ευθυβολία στις ταχύτητες των αυτοκινητοδρόμων, αλλά και την άφθονη πρόσφυση σε δρόμο με στροφές.

Get it on Google Play Download on the App Store