Το πιο οικονομικό 4κίνητο των 14.940 ευρώ

Τα 4κίνητα αυτοκίνητα ανέκαθεν συγκέντρωναν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς προσφέρουν πολύ περισσότερες δυνατότητες κίνησης σε σχέση με τα δικίνητα, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Η τετρακίνηση αυξάνει σημαντικά τα περιθώρια πρόσφυσης ειδικά σε ολισθηρές επιφάνειες (π.χ. βρεγμένη άσφαλτος), ενώ όταν συνδυάζεται με αμάξωμα που έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, τότε μπορεί να κινηθεί άνετα και σε χωματόδρομους.

Αυτοκίνητα με σύστημα 4×4 και κυρίως SUV υπάρχουν αρκετά στην αγορά, από μίνι έως μεγάλα πολυτελείας. Ποιο όμως μεταξύ αυτών έχει τη χαμηλότερη τιμή στην Ελλάδα; Η απάντηση έρχεται εξ Ιαπωνίας και αφορά το δημοφιλές μίνι SUV της Suzuki, το Ignis 1.2 λτ. Hybrid Allgrip.

Οι τιμές του ξεκινούν από 14.930 ευρώ στην αρχική έκδοση GL, με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, air condition, ράδιο CD MP3, Bluetooth, αυτόματη λειτουργία φώτων, προβολείς LED, φώτα ομίχλης, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, hill assist, σύστημα ελέγχου κατάβασης κ.α. Με 1.040 ευρώ παραπάνω που κοστίζει η επόμενη έκδοση GL+ (15.970 ευρώ) περιλαμβάνονται ακόμα αυτόνομη πέδηση, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, συρόμενο πίσω κάθισμα, ζάντες αλουμινίου, οθόνη αφής 7 ιντσών και κάμερα οπισθοπορείας.

Ανεξαρτήτως έκδοσης την κίνηση αναλαμβάνει το 1.2 λτ. Dualjet 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο, συνδυασμένο με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V. Η απόδοσή του φτάνει τους 83 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 107 Nm στις 2.800 σ.α.λ. Το 4κίνητο Ignis επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,8 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 165 χλμ./ώρα, η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 121-122 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Ο εν λόγω κινητήρας εμφανίζει ομαλή λειτουργία και καλή ελαστικότητα, ενώ ταιριάζει κατάλληλα για το βάρους 910 κιλών αμάξωμα.

Το σύστημα τετρακίνησης Allgrip μεταφέρει ροπή αυτόματα στους πίσω τροχούς μέσω ενός συνεκτικού συμπλέκτη, όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς. Μαζί με το σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης (hill descent control), τους μικρούς προβόλους και τα 180 χλστ. απόστασης από το έδαφος, το Ignis κινείται άνετα σε κακοτράχαλα εδάφη.

Στα ατού του αυτοκινήτου ανήκουν ακόμα το προσεγμένο σε ποιότητα εσωτερικό του και οι πολύ άνετοι χώροι για τέσσερις επιβάτες. Παράλληλα το κάθετο άνοιγμα των θυρών διευκολύνει την είσοδο και έξοδο, ενώ το συρόμενο κάθισμα μεταβάλλει τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ μεταξύ 204 έως 490 λτ.

Get it on Google Play Download on the App Store