Υβριδικό SUV επένδυση με 19.720 ευρώ

Όταν κάποιος καλείται να δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό για την απόκτηση ενός αυτοκινήτου, θέλει τα χρήματά του να πιάσουν τόπο, όπως λέει κι ο σοφός λαός. Επομένως τι πρέπει να επιλέξει κανείς για να πει ότι όντως αξίζει η αγορά του; Αρχικά να διαλέξει ένα αυτοκίνητο που προέρχεται από δημοφιλή κατηγορία οχημάτων. Επομένως μιλάμε για SUV, γιατί το τελευταίο διάστημα αυτή η κατηγορία μονοπωλεί το ενδιαφέρον. Αν συνδυαστεί με ένα αξιόπιστο και best seller μοντέλο, τότε η επένδυση είναι σίγουρη, αφού αν μετά από καιρό ο ιδιοκτήτης του αποφασίσει να το πουλήσει θα πάρει ένα σημαντικό μέρος των χρημάτων του πίσω, λόγω της υψηλής μεταπωλητικής του αξίας.

Μια τέτοια αξιόλογη περίπτωση που έχει «χτίσει» γερές βάσεις γύρω από το όνομά του χάρη και στην ιαπωνική καταγωγή του, που εγγυάται την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου, είναι το Suzuki Vitara. Ένα αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αφού πρωταγωνιστεί όλα αυτά τα χρόνια κυκλοφορίας του. Το Suzuki Vitara ξεκινάει από τα 16.990 ευρώ για την αρχική έκδοση GL, ωστόσο μια εξαιρετική επιλογή είναι η έκδοση GL+ στην τιμή των 19.720 ευρώ (με την προωθητική ενέργεια Hybrid for U) κι ικανοποιεί πλήρως και σε κάθε επίπεδο, μιας και περιλαμβάνει:

  • 7 αερόσακους
  • Σύστημα υποβοήθησης πέδησης
  • Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας
  • Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου
  • Σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας
  • Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας
  • Αdaptive cruise control
  • Αυτόματο κλιματισμό
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω
  • Σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες
  • Ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες
  • Προβολείς ομίχλης
  • Δερμάτινο τιμόνι
  • Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός
  • Φιμέ πίσω παράθυρα
  • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών

Απόδοση κι οικονομία σε ένα!

Το δημοφιλές Suzuki Vitara κινείται από τον 1.400άρη Boosterjet, ο οποίος συνεργάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Ο υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος έχει ισχύ 129 ίππων και 235 Nm ροπής, με τη μετάδοση της κίνησης να εξασφαλίζεται από ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (διατίθεται και αυτόματο 6άρι). Πέρα από την πολύ καλή κλιμάκωση που συνδράμει στον τομέα των επιδόσεων και κατανάλωσης, (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ., τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 121 γρ./χλμ.) προσφέρει πολύ καλή αίσθηση κι ακρίβεια κατά το κούμπωμα των σχέσεων. Γενικότερα το μοτέρ του Suzuki Vitara τραβάει καλά από χαμηλά, ενώ η ραφιναρισμένη του λειτουργία είναι κάτι που θα εκτιμήσετε κατά τις καθημερινές σας μετακινήσεις.

Σημαντικό το έργο του ήπιου υβριδικού συστήματος

Για την επίτευξη των χαμηλών αριθμών κατανάλωσης κι εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα υπάρχει σημαντική βοήθεια από το υβριδικό σύστημα 48V. Αυτό αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) με λειτουργία ηλεκτρικού κινητήρα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και ένα μετατροπέα τάσης 48-12V DC/DC. Με μεγαλύτερη τάση τροφοδοσίας από το υβριδικό σύστημα 12V, αυξάνει τόσο την ανάκτηση ενέργειας από την επιβράδυνση, όσο και την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιείται για την υποβοήθηση του κινητήρα, προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου και να βελτιωθεί η οδηγική απόδοση. Ακόμα ένα σημαντικό χαρακτηριστικό λειτουργίας του εν λόγω συστήματος είναι η επιπλέον ροπή στον κινητήρα, χρησιμοποιώντας μια από τις δύο λειτουργίες (αναπλήρωση ροπής ή ενίσχυση ροπής) όταν ο οδηγός πατήσει δυνατά το  πεντάλ του γκαζιού για περισσότερη δύναμη! Τέλος, η ηλεκτρογεννήτρια θέτει τον κινητήρα σε λειτουργία ρελαντί, μειώνοντας περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου κατά την επιβράδυνση.

Θα σας πάει παντού

Στο δρόμο, το Vitara πέρα από την ευχάριστη αίσθηση που προσφέρει, εμπνέει και με την ασφάλεια που παρέχει. Η ανάρτηση με την σχετικά σφιχτή ρύθμιση φροντίζει να διατηρεί σε λογικά επίπεδα τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, όπου η πρόσφυση είναι αρκετή και σε πιο γρήγορους ρυθμούς. Παράλληλα εμφανίζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, εξασφαλίζοντας άνετες διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο. Αν πρέπει να κινηθείτε εκτός ασφάλτου, το Vitara δεν πρόκειται να δυσανασχετήσει, κάτι που βοηθάει κι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 185 χλστ. Βέβαια όσοι επιθυμούν το κάτι παραπάνω, διατίθεται και η 4κίνητη έκδοση AllGrip με τέσσερις διαφορετικές επιλογές κίνησης (Auto, Sport, Snow και Lock).

Δεν θα σας λείψει τίποτε από το εσωτερικό

Ο λόγος για την καμπίνα των επιβατών, η οποία ξεχωρίζει με την ποιότητα και την ευρυχωρία της. Κατασκευαστικά δεν θα έχετε το παράπονο, καθώς το εσωτερικό είναι στιβαρό και αποτελούμενο από καλά υλικά. Ιδιαίτερα θα εκτιμήσετε το μαλακό πλαστικό που υπάρχει στο πάνω μέρος του ταμπλό κι αναβαθμίζει τη συνολική εικόνα. Κυρίαρχο στοιχείο στην κεντρική κονσόλα αποτελεί η οθόνη αφής των 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων και οι στρογγυλοί αεραγωγοί. Χωροταξικά τώρα, το Vitara παρέχει αρκετά καλές ανέσεις για τέσσερις επιβάτες. Οι πίσω έχουν άνετο αέρα για το κεφάλι και τα πόδια τους καθήμενοι ψηλά, απολαμβάνοντας πολύ καλή ορατότητα. Σε καλά επίπεδα βρίσκεται κι ο διαθέσιμος χώρος αποσκευών που αγγίζει τα 375 λίτρα, με το μεγάλο άνοιγμα και το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα να μεγιστοποιούν την αξιοποίησή του.

Get it on Google Play Download on the App Store