Δοκιμή Audi A1 1.2 TFSI 86 PS 3d - AutoGreekNews

Δοκιμή Audi A1 1.2 TFSI 86 PS 3d

Με το A1 η Audi μπήκε δυνατά στην μικρή premium κατηγορία προσφέροντας νεανικό χαρακτήρα, κορυφαία ποιότητα κατασκευής και ευχάριστο οδηγικό προφίλ που αποτελούν βασικά γνωρίσματα του μοντέλου σε όλες τις εκδόσεις του. To Α1 με τους 86 ίππους είναι το βασικό μοντέλο στην γκάμα της Audi τόσο σε διαστάσεις όσο και σε απόδοση κινητήρα, ωστόσο παραμένει ένα γνήσιο τέκνο της φίρμας σε όλα τα επίπεδα. Η τιμή των 16.200 ευρώ της βασικής έκδοσης καθίσταται συμφέρουσα με βάση τον premium χαρακτήρα του μικρού Α1 ενώ και ο εξοπλισμός είναι πλούσιος. Η μοναδικότητα που χαρακτηρίζεται από την δυνατότητα διαμόρφωσης του Α1 ανάλογα με τα γούστα του καθενός, υφίσταται και σε αυτή την έκδοση φυσικά, με 800 πιθανούς συνδυασμούς.

Ορισμός του «downsizing» ο 1,2 ΤFSI των 86 ίππων

Ο αρχικός κινητήρας του Α1 είναι ο γνωστός 4κύλινδρος, 8βάλβιδος υπερτροφοδοτούμενος 1.2 λίτρων TFSI κινητήρας του ομίλου Volkswagen, ο οποίος σε αυτή την έκδοση αποδίδει 86 ίππους. Η υπερτροφοδότηση για άλλη μια φορά μπορεί να “ξεγελάσει” τον οδηγό σε σχέση με την απόδοση του συνόλου, αφού το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει θετικό τράβηγμα και κινεί σβέλτα το μικρό αμάξωμα του Α1. Η ροπή των 160 Nm άλλωστε -διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ.- δεν είναι κάτι που συναντά κανείς σε τέτοιας απόδοσης και κυβισμού αυτοκίνητα. Εστιασμένο στην επίτευξη χαμηλής κατανάλωσης είναι το αραιής κλιμάκωσης 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, επιτυγχάνοντας έτσι αφ’ενός κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες κίνησης και αφ’ετέρου υψηλή για τα δεδομένα απόδοσης και κυβισμού τελική ταχύτητα (180 χλμ./ώρα).

Νεανικός διάκοσμος και κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό

Το εσωτερικό του A1 είναι ευχάριστο σχεδιαστικά με κυρίαρχο χαρακτηριστικό του τα έντονα νεανικά στοιχεία αλλά φυσικά και τα κορυφαία επίπεδα ποιότητας υλικών. Εκείνα έχουν αψεγάδιαστο φινίρισμα και συναρμολόγηση συνάδοντας έτσι με τον premium χαρακτήρα και του μικρού Audi. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή προσφέροντας αντίστοιχα καλή εργονομία, ενώ το μοναδικό μελανό σημείο και που οφείλεται φυσικά στις μικρές εξωτερικές διαστάσεις, είναι ο χώρος για τους δύο πίσω επιβάτες που θα συναντήσουν προβλήματα με το διαθέσιμο χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια τους, αν το ύψος τους είναι άνω του μέσου όρου. Αντίθετα, ικανοποιητικός είναι ο χώρος αποσκευών με όγκο 270 λίτρων και αρκετά εκμεταλλεύσιμο σχήμα.

Ευχάριστο και ασφαλές στο δρόμο

Οδηγικά και το βασικό Audi Α1 1.2 TFSI 86 PS παρουσιάζει το στιβαρό πάτημα που αποτελεί και το κύριο χαρακτηριστικό όλων των Audi. Η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή καλύπτοντας έτσι πιο σπορτίφ αναζητήσεις του οδηγού με βάση και τον νεανικό χαρακτήρα του μοντέλου, ωστόσο εκείνη και σε συνδυασμό με το μικρό μεταξόνιο και τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα, εμφανίζει κάποια νευρικότητα σε διαδοχικές ανωμαλίες. Το Α1 είναι σταθερό και ευθύβολο σε γρήγορη κίνηση εμπνέοντας ασφάλεια, ενώ υπό πίεση έχει την τάση να υποστρέψει ελαφρά, κάτι που φυσικά δεν εκδηλώνεται με το ESP να φροντίζει γι αυτό. Το σύστημα διεύθυνσης μεταφέρει μέτρια αίσθηση στα χέρια του οδηγού, ωστόσο κρίνεται ικανοποιητικό με βάση τον χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ πολύ καλά σε αίσθηση και απόδοση, είναι τα φρένα του Α1 των 86 ίππων.

(+) Ποιότητα κατασκευής, φινίρισμα, οδική συμπεριφορά, εικόνα

(-) Χώροι για τους πίσω επιβάτες, αίσθηση συστήματος διεύθυνσης 

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.197
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/8
Ταχύτητες
5
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
85/4.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
160/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
11,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
180
Αστική (λτ./100 χλμ.)
6,2
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
4,4
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
5,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
118
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
106,2
Εμπρός ανάρτηση
ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αερ. δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτροϋδραυλική
Μήκος (χλστ.)
3.954
Πλάτος (χλστ.)
1.740
Ύψος (χλστ.)
1.416
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.469
Βάρος (κιλά)
1.040
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
270
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
90%
Ασφάλεια παιδιού
79%
Ασφάλεια πεζού
49%
Επικουρικά συστήματα
86%
ESP
 
Αερόσακοι
6
Ηλεκτρικά παράθυρα
2
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
16.200
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή Audi Q3 45 TFSI e 245 PS
Δοκιμή Audi Q3 45 TFSI e 245 PS
Δοκιμή Audi Q4 e-tron 40 204 PS
Δοκιμή Audi Q4 e-tron 40 204 PS
Δοκιμή Audi Q2 S line 35 TFSI S tronic 150 PS
Δοκιμή Audi Q2 S line 35 TFSI S tronic 150 PS
Δοκιμή Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic
Δοκιμή Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic
Δοκιμή Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro S tronic
Δοκιμή Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro S tronic
Δοκιμή DS 3 Crossback 1.5 BlueHDi 100
Δοκιμή DS 3 Crossback 1.5 BlueHDi 100
Δοκιμή Toyota Corolla Sedan 1.8 λτ. Hybrid
Δοκιμή Toyota Corolla Sedan 1.8 λτ. Hybrid
Δοκιμή Audi Q3 35 TFSI S tronic
Δοκιμή Audi Q3 35 TFSI S tronic
Δοκιμή Skoda Scala 1.0 TSI 116 PS
Δοκιμή Skoda Scala 1.0 TSI 116 PS
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store