Νέο κορυφαίο Audi SQ5 3.0 TFSI με 354 ίππους

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, η Audi παράλληλα με το νέο Q8 concept παρουσίασε και το πιο σπορ μοντέλο στην γκάμα του νέου Q5, το SQ5. 

Εφοδιασμένο με τον αλουμινένιο κινητήρα βενζίνης 3.0 V6 TFSI, αποδίδει 354 ίππους και 500 Nm ροπής μεταξύ 1.370 – 4.500 σ.α.λ. Το νέο SQ5 επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση είναι 8,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 189 γρ./χλμ.

Δείτε ακόμα: Νέο Audi Q3 με… από όλα

Συγκριτικά με τον προηγούμενο κινητήρα, ο νέος V6 TFSI ζυγίζει 14 κιλά λιγότερα (172 κιλά), διαθέτει νέο σύστημα γρήγορης προθέρμανσης και συνδυάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο tiptronic. Οι πρώτες σχέσεις μετάδοσης είναι πιο κοντές για πιο δυναμική επιτάχυνση, ενώ οι τελευταίες είναι μακρύτερες για μείωση των στροφών του κινητήρα και κατ’επέκταση της κατανάλωσης.

Η μόνιμη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς γίνεται μέσω της τετρακίνησης quattro. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης η κίνηση μεταδίδεται κυρίως στον εμπρός άξονα, ενώ σε πιο απαιτητικές συνθήκες η ροπή στέλνεται στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση. Επίσης στις στροφές ασκείται μια ελαφριά πίεση στα φρένα των εσωτερικών τροχών. Το προαιρετικό σπορ διαφορικό στέλνει περισσότερη ροπή στον εξωτερικό τροχό και έτσι μειώνεται η τάση της υποστροφής. Όσο για την επαφή με το δρόμο φροντίζουν οι στάνταρ ζάντες των 20 ιντσών με ελαστικά 255/45, ή οι προαιρετικές των 21 ιντσών  με 6πίστονες εμπρός δαγκάνες των φρένων.

Δείτε ακόμα: H παραγωγή του νέου Audi Q5 στο νέο εργοστάσιο του Μεξικό

Το νέο Audi SQ5 των 4.671 χλστ. μήκους, 1.893 χλστ. πλάτους, 1.635 χλστ. ύψους και με 2.824 χλστ. μεταξόνιο, ξεχωρίζει και για τη δυναμική του εμφάνιση, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό. Ορισμένα από τα ξεχωριστά του γνωρίσματα είναι οι σπορ προφυλακτήρες, σκουρόχρωμη αλουμινένια μάσκα, ο διαχύτης πίσω με τις τέσσερις απολήξεις των εξατμίσεων και οι ασημί καθρέπτες.

Στο εσωτερικό του νέου Audi SQ5 τα βλέμματα τραβούν το σπορ τιμόνι, οι επενδύσεις από αλουμίνιο και ανθρακόνημα και στα καθίσματα με την τονισμένη πλευρική στήριξη και επένδυση από δέρμα – αλκαντάρα.

Get it on Google Play Download on the App Store