BMW X5 M για κόντρες με supercars!

Η νέα BMW X5 μπορεί να μετρά λίγες εβδομάδες από την παρουσίασή της, ωστόσο η τελευταία BMW X5 M που βασίζεται στην προγενέστερη γενιά δεν παύει να είναι άκρως εκρηκτική και ένα από τα ισχυρότερα και πιο δυναμικά μεγάλα SUV. Παράλληλα, συνεχίζει να αποτελεί πόλο έλξης και για τους βελτιωτές, αφού σηκώνει πολλές μετατροπές, τόσο σε εμφάνιση, όσο και στα μηχανικά της μέρη.

Δείτε ακόμη: Πύραυλος Mercedes-AMG C 63 S με 600 άλογα!

Ο βελτιωτής auto-Dynamics από την Πολωνία μεταμόρφωσε μια τέτοια BMW X5 M και την έκανε ακόμα πιο εντυπωσιακή, χαρίζοντάς της παράλληλα ισχύ και επιδόσεις αντίστοιχες με αμιγώς σπορ αυτοκινήτων. Να υπενθυμίσουμε ότι η εργοστασιακή X5 M εφοδιάζεται με twin-turbo μοτέρ 4.4 λτ. V8 απόδοσης 575 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 750 Nm ροπής στις 2.200 σ.α.λ., το οποίο εκτοξεύει το βαρύ αμάξωμα των 2.275 κιλών από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα (280 χλμ./ώρα με το M Driver’s Package).

Η X5 Μ της auto-Dynamics αποδίδει 670 ίππους και 880 Nm ροπής, μέσω επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου και τοποθέτησης νέας εξάτμισης τιτανίου της Akrapovic. Οι επιδόσεις με την παραπάνω ισχύ είναι ακόμα πιο αστραπιαίες, αφού το μεγάλο και βαρύ SUV επιταχύνει μετά την αναβάθμιση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ χάρη και στην πρόσθετη ροπή των 130 Nm θα υπάρχει και αισθητή βελτίωση στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.

Δείτε ακόμη: Υβριδικό Audi RS 6-Ε με 1.018 άλογα! (+video)

Επιπλέον, τη μυώδη και επιβλητική της εμφάνιση εξωτερικά τονίζουν με την σειρά τους το σατινέ μαύρο χρώμα, το σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα, ο διαχύτης πίσω, η χαμηλωμένη ανάρτηση και οι τεράστιες πολυάκτινες μαύρες ζάντες αλουμινίου των 22 ιντσών με τα πολύ φαρδιά ελαστικά 295/30 εμπρός και 335/25 πίσω. 

Get it on Google Play Download on the App Store