Ένα Nissan GT-R «φτερωτό τέρας»!

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε Nissan GT-R σε ευθείες, να συντρίβουν ρεκόρ και να ξεπερνάνε κατά πολύ τα 1.000 (και τα 2.000) άλογα. Η ουσία του ιαπωνικού supercar, ωστόσο, είναι στις στροφές. Μία παραδοχή που οι Ιταλοί της Franco Scribante Racing, της έδωσαν να καταλάβει.

Το GT-R που βλέπουμε στις φωτογραφίες, ελάχιστη σχέση έχει με το εργοστασιακό μοντέλο. Περισσότερο παραπέμπει σε μετενσάρκωση του Batmobile, παρά σε βελτιωμένη εκδοχή του διαδόχου του Skyline. Για την ακρίβεια, και για να αποδώσουμε τα εύσημα στο αυτοκίνητο που πρώτο έφερε τον χαρακτηρισμό «φτερωτό τέρας», φέρνει στο κοσμοϊστορικό Audi Quattro S1 – και δη, στο κτήνος που κέρδισε την ανάβαση του Pikes Peak το 1987, με τον μέγιστο «χερά» Walter Rohrl πίσω από το τιμόνι. Ο ιταλικός «Godzilla» είναι επίσης εξελιγμένος με γνώμονα τις αναβάσεις και τους αγώνες Time Attack, έχοντας ένα εξωφρενικό αεροδυναμικό πακέτο να φροντίζει για την παραγωγή άπλετης κάθετης δύναμης.

Δείτε ακόμα: Νέο Nissan GT-R Nismo με αγωνιστικά τούρμπο

Μία αεροδυναμική παρέμβαση που κρίνεται απαραίτητη, προκειμένου να περνάνε στο οδόστρωμα και να μετουσιώνονται σε εκμετάλλευση και του τελευταίου χιλιοστού στο χρονόμετρο, τα 1.600 άλογα που φωλιάζουν κάτω από το καπό του «θηρίου». Σε αντίθεση με το αμάξωμα και το εσωτερικό, που είναι αγνώριστα, οι μετατροπές στον VR38DETT δεν είναι τόσο εκτενείς. Φυσικά δεν λείπουν τα νέα τούρμπο, τα μεγαλύτερα μπεκ και τα intercooler αυξημένης παροχής, μαζί με τον κατάλληλο εγκέφαλο για να αξιοποιεί όλα τα παραπάνω, όμως η βάση του μοτέρ παραμένει ίδια. Δείγμα της λαχτάρας του για βελτίωση και της «αλεξίσφαιρης» φύσης του.

Διαβάστε επίσης: «Εφιαλτικό» Mitsubishi Evo τρομοκρατεί στην πίστα (+video)

Οι Ιταλοί μάλιστα δηλώνουν πως οι 1.600 ίπποι είναι το αποτέλεσμα του συντηρητικού προγράμματος λειτουργίας, κατάλληλο για τα βουνά. Στην πίστα και τα Time Attacks, ωστόσο, ο κινητήρας έχει την δυναμική να φτάσει τους 2.200 ίππους και να καταστρέψει ό,τι χρονόμετρο και ανταγωνιστή τολμήσει να αμφισβητήσει την κυριαρχία του.


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οργισμένη Lamborghini Urus δια χειρός ABT
Οργισμένη Lamborghini Urus δια χειρός ABT
Έρεβος η Ferrari 812 Superfast της Novitec (+video)
Έρεβος η Ferrari 812 Superfast της Novitec (+video)
«Αεροπορία» Opel Zafira OPC 400 ίππων
«Αεροπορία» Opel Zafira OPC 400 ίππων
«Νιτραρισμένο» Audi RS 7 1.001HP από την ABT!
«Νιτραρισμένο» Audi RS 7 1.001HP από την ABT!
Καμένο λάστιχο με SUV 2,6+ τόνων (+video)
Καμένο λάστιχο με SUV 2,6+ τόνων (+video)
Πορτορικανή BMW M3 ξεπερνά τα 1.000 άλογα! (+video)
Πορτορικανή BMW M3 ξεπερνά τα 1.000 άλογα! (+video)
Τερατώδες MegaRaptor με V8 ντίζελ 1.424 Nm ροπής!
Τερατώδες MegaRaptor με V8 ντίζελ 1.424 Nm ροπής!
Νέο πολυμορφικό Toyota - κινητό club (+video)
Νέο πολυμορφικό Toyota - κινητό club (+video)
Σηκωμένο Subaru BRZ είναι το καλύτερο crossover (+video)
Σηκωμένο Subaru BRZ είναι το καλύτερο crossover (+video)
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store