Honda Civic 1.5 VTEC Turbo ισχυρότερο από Type R

Η Honda έχει μακροχρόνια παράδοση στους αποδοτικούς κινητήρες, ενώ με την προσθήκη του turbo ανέβασε και άλλο την ισχύ τους, σε συνδυασμό με ιδιαίτερα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και γραμμική απόδοση.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda Civic 1.5 λτ. VTEC Turbo 182 PS CVT

Στοιχεία που αφορούν και τον 1.5 VTEC Turbo που τοποθετείται στο Civic και αποδίδει από το εργοστάσιο 182 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής μεταξύ 1.900-5.000 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο είναι πολύ ελαστικό, γεμάτο σε όλο το φάσμα των στροφών, χωρίς κενά ισχύος και ξεσπάσματα. Γενικά δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου ατμοσφαιρικού μοτέρ παρά downsized turbo. Από πλευράς επιδόσεων, στο 5θυρο Civic με το ιδιαίτερα ακριβές στις αλλαγές μηχανικό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 8,2 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα.

Για όσους πάλι η δύναμη του 1.5 VTEC Turbo δεν τους αρκεί και θέλουν περισσότερη, τότε τη λύση δίνουν οι βελτιωτές. Ένας από αυτούς είναι και η BR-Performance, η οποία έχει αναπτύξει τρία προγράμματα αύξησης της ισχύος, το Eco, το Stage 1 και το Stage 2. Tο Eco στοχεύει μόνο στη βελτίωση της ροπής στα 300 Nm (+60 Nm), με μείωση της κατανάλωσης κατά 13%. Το κόστος σε αυτή τη μετατροπή ανέρχεται στα 490 ευρώ. Στο Stage 1 η ροπή παραμένει στα 300 Nm του Eco, όμως ανεβαίνει η ισχύς του κινητήρα κατά 38 ίππους και φτάνει τους 220 ίππους (κόστος 590 ευρώ).

Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα βγάζει το Honda Civic 1.5 VTEC Turbo;

Στο Stage 2 υπάρχει συνολική αύξηση της ισχύος στους 230 ίππους και στα 315 Nm ροπής, αν και στο εικονιζόμενο Civic που δυναμομετρήθηκε έφτασε τους 237 ίππους και τα 334 Nm ροπής. Κοινώς είναι αρκετά πιο δυνατό από το τελευταίο ατμοσφαιρικό Civic Typer R, με το 2.0 λτ. VTEC των 201 ίππων και 193 Nm ροπής. Επιδόσεις δεν αναφέρονται μετά την αναβάθμιση, ωστόσο χάρη στα 55 επιπλέον άλογα και τα + 94 Nm ροπής (όσο σχεδόν αποδίδει ένας απλός 1.000άρης κινητήρας), θα υπάρχει αισθητή διαφορά στις επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Είναι αυτό το πιο ποθητό Toyota GR Yaris;
Είναι αυτό το πιο ποθητό Toyota GR Yaris;
Στα 190 άλογα ο 1.5 TSI με ούτε 1.000 ευρώ
Στα 190 άλογα ο 1.5 TSI με ούτε 1.000 ευρώ
«Ηρακλής τσέπης» το Abarth 595 Hercules 220PS
«Ηρακλής τσέπης» το Abarth 595 Hercules 220PS
Στα 300 άλογα το Toyota GR Yaris με 1ο στάδιο
Στα 300 άλογα το Toyota GR Yaris με 1ο στάδιο
Κομπρεσοράτο Audi R8 802 ίππων είναι τρέλα (+video)
Κομπρεσοράτο Audi R8 802 ίππων είναι τρέλα (+video)
Toyota MR2 1.200 ίππων με μοτέρ Honda! (+video)
Toyota MR2 1.200 ίππων με μοτέρ Honda! (+video)
H μοναδική BMW M2 CSL Turbomeister 520 PS
H μοναδική BMW M2 CSL Turbomeister 520 PS
Lada 4x4 στο δυναμόμετρο χωρίς και με turbo
Lada 4x4 στο δυναμόμετρο χωρίς και με turbo
RAV4 με μοτέρ Celica GT-Four «βομβαρδίζει» (+video)
RAV4 με μοτέρ Celica GT-Four «βομβαρδίζει» (+video)
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Tucson στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.400άρι CUPRA Leon e-Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Renault Captur
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Audi Q2 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Nissan Micra 1.0 IG-T 92 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Peugeot 3008 με πολλές αλλαγές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ισχυρό και ακριβό VW T-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα τα Golf GTI, GTD, GTE και eHybrid (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Suzuki Jimny LCV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων