Κομπρεσοράτο Nissan Patrol 5.6 V8 με 650 ίππους!

Μια πολύ ιδιαίτερη και κόντρα στα καθιερωμένα της πρότυπα μάς έρχεται από τη Manhart, η οποία επέλεξε να ανοίξει το κεφάλαιο «Ιαπωνία» στις δουλειές της όχι με το Z Coupe ή το GT-R, αλλά με το Patrol! Κι όχι απλά το άνοιξε (το κεφάλαιο), αλλά το «διέλυσε».

Το μεγάλο SUV της Nissan ντύθηκε στα κλασικά χρώματα του βελτιωτή από το Βούπερταλ (μαύρο-χρυσαφί), έβαλε το αεροδυναμικό του κιτ (splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, διαχύτη στον πίσω, πλαϊνές ποδιές, αεροτομή) και φόρεσε μια φανταχτερή τετράδα 24άρες ζάντες, εννοείται σε χρυσαφί χρώμα, για να μετατραπεί σε ένα Patrol που άνετα θα μπορούσε να συνοδεύεται από τα σήματα «GT-R». Παράσημο που δεν μένει στο στιλιστικό σκέλος, αλλά συνοδεύεται με το ανάλογα επιβλητικό μηχανολογικό υπόβαθρο.

Το Patrol -ονόματι PT 650– της Manhart βασίζεται στην κορυφαία έκδοση Nismo, που πωλείται στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Κάτω από το καπό φωλιάζει ένας V8 5.6 λίτρων, με εργοστασιακή απόδοση στα 434 άλογα και τα 560 Nm. Ως τέκνο ενός εκ των πιο φημισμένων Γερμανών βελτιωτών, όμως, και με τέτοια εμφάνιση, δεν θα μπορούσε να μείνει ανέπαφος ο κινητήρας. Η λύση; Αμερικανικής φιλοσοφίας και εξόχως αποτελεσματική. Οι μηχανικοί τοποθέτησαν έναν ευμεγέθη κομπρέσορα, μαζί με νέο εγκέφαλο και εξάτμιση, εκτινάσσοντας την ισχύ στα 650 άλογα και «στρογγυλοποιώντας» τη ροπή στα 600 Nm. Συγκριτικά, το Nismo GT-R έχει 600 ίππους (αλλά και 652 Nm)!

Ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει το πέρασμα της ισχύος στους τέσσερις τροχούς, δίχως η Manhart να ανακοινώνει μετατροπές στη μετάδοση. Ούτε στοιχεία επιδόσεων δίνει, ωστόσο αν κρίνουμε από τα 7,3 δλ. του εργοστασιακού Nismo, το PT 650 των σχεδόν 220 παραπάνω ίππων θα επιταχύνει πολύ πιο γρήγορα – κι ας ζυγίζει 2.665 κιλά!

Get it on Google Play Download on the App Store