Λιλιπούτειο Honda N600 στροφάρει στις 12.000 σ.α.λ.!

Το Honda S600 αποτέλεσε ορόσημο για την αυτοκίνηση, όντας το πρώτο τετράτροχο παραγωγής με κόφτη στις 10.000 σ.α.λ. Μια επίδοση που σημειώθηκε το 1964 και μέχρι σήμερα, 55 ολόκληρα χρόνια αργότερα δεν έχει ισοφαριστεί ούτε από hypercars στυλ LaFerrari. Το 1968 παρουσιάστηκε το χάτσμπακ «αδερφάκι» του, το N600.

Δείτε ακόμα: Ο μεθυστικός ήχος της Alfa Giulia Sprint GT Veloce (+video)

Σε αντίθεση με το S600, το μοτεράκι του N δεν ήταν προϊόν εξέλιξης του τμήματος μοτοσυκλετών της Honda. Βέβαια οι 9.000 σ.α.λ. όπου απέδιδε τα 45 άλογα από τα 597 κ.εκ. μόνο λίγες δεν ήταν. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε περίπου 18 δλ. και η τελική ξεπερνούσε τα 130 χλμ./ώρα, με τους δοκιμαστές του Autocar να αναφέρουν πως το Ν600 προσέφερε επιδόσεις 1.100 κ.εκ. από 600. Ένας Αμερικανός βελτιωτής σήμερα, αποφάσισε να αναβαθμίσει το δυναμικό πακέτο του μικρού Ιάπωνα.

Ο κινητήρας ανέβηκε στα 0.8 λίτρα, με την διαφορά ότι όντως τώρα προέρχεται από τον χώρο των δύο τροχών. Για την ακρίβεια, από το VFR800 του 1998. Ο αυθεντικός 600άρης ήταν δικύλινδρος εν σειρά. Πλέον, οι κύλινδροι είναι 4 και σε σχήμα V. Η απόδοση φτάνει τα 115 άλογα, στις 12.000 σ.α.λ.! Όλα αυτά για μόλις 650 κιλά βάρους. Το κιβώτιο είναι το σειριακό 6άρι της VFR, το οποίο όπως είναι λογικό για μοτοσυκλέτα (του 1998 και της συγκεκριμένης κατηγορίας, τουλάχιστον) δεν διαθέτει όπισθεν. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω μπλοκέ διαφορικού, ενώ φρένα και ανάρτηση προέρχονται από Mazda MX-5 1ης γενιάς.

Διαβάστε επίσης: «800αράκι» Fiat Kawasaki ουρλιάζει στις 11.000 σ.α.λ. (+video)

Το αυτοκίνητο κέρδισε τον αγώνα βελτιωμένων ιστορικών της Honda, με την ονομασία Super Tuner Legends Series, οπότε έχει και αγωνιστικές επιτυχίες στο παλμαρέ του.


Get it on Google Play Download on the App Store