Ονειρικό Hyundai i30 Fastback N από την Carlsson

Το i30 ήταν αυτό που ξεκίνησε την γρήγορη γκάμα N για τη Hyundai, που σήμερα αριθμεί 4 μοντέλα (i20, i30, i30 Fastback και Veloster) και αναμένεται να μεγαλώσει (Kona και Tucson). Το Fastback, ωστόσο, είναι το πιο εντυπωσιακό σχεδιαστικά.

Η σιλουέτα του τετράθυρου κουπέ, με τη γραμμή της οροφής να «σβήνει» στο προκλητικά ανασηκωμένο πίσω μέρος, αποτελεί την καλύτερη βάση για το αεροδυναμικό πακέτο του N. Το spoiler στο τελείωμα της 5ης πόρτας, ο διαχύτης με τις εκατέρωθεν απολήξεις της εξάτμισης στον πίσω και οι επιθετικοί αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρα, μαζί με το ανάλογο splitter και τις πλαϊνές ποδιές συνθέτουν ένα από τα πιο κομψά και δυναμικά σχήματα που συναντάς σε mainstream αυτοκίνητο. Για τους ακόμα πιο απαιτητικούς, φροντίζει η Carlsson.

Διαβάστε επίσης: Το πιο τούμπανο Hyundai i30 N που κυκλοφορεί!

Ο Γερμανός βελτιωτής είναι γνωστός για τη δουλειά του με τα μοντέλα της Mercedes, εδώ και 31 χρόνια. Σπάνιες είναι οι περιπτώσεις που αναλαμβάνει αυτοκίνητα με διαφορετικό σήμα από το «Αστέρι» και η κορυφαία έκδοση του τετράθυρου κουπέ της Hyundai απολαμβάνει αυτό το προνόμιο. H εμφάνιση του Fastback γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακή, χάρις στο αεροδυναμικό πακέτο που αποτελείται από splitter, ποδιές στο πλάι και πίσω, μεγαλύτερο διαχύτη και αεροτομή οροφής. Πλην αυτής, τα υπόλοιπα κομμάτια είναι βαμμένα σε κόκκινο χρώμα. Η οπτική αναβάθμιση συμπληρώνεται από τις κατάλευκες 19άρες ζάντες και τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος, προσφορά της ρυθμιζόμενης ανάρτησης KW Variant 3.

Στον τομέα του κινητήρα δεν αλλάζει κάτι, πέρα από μια διαφορετική εξάτμιση. Η απόδοση του 2.0 T-GDI παραμένει στους 275 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 353 Nm (378 με overboost) στις 1.450-4.700 σ.α.λ., συνδυαζόμενη με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,1 δλ., η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Δείτε ακόμα: Πως πάει το Hyundai i30 N στα 272 χλμ./ώρα; (+video)

Το κόστος του πακέτου πάντως, περισσότερο θα ταίριαζε σε Mercedes. Το αεροδυναμικό σκέλος κοστίζει 3.490 ευρώ. Η εξάτμιση 2.490 ευρώ, η ανάρτηση 1.990 ευρώ και οι ζάντες (χωρίς ελαστικά) 1.490! Συνολικά, φτάνουμε κοντά στις 10.000 ευρώ (9.460)! Μπρος στα κάλλη όμως, τι είναι το κόστος…

Διαβάστε επίσης: Άπαιχτη τιμή το Hyundai i30 Fastback 1.5Τ 160 PS

Get it on Google Play Download on the App Store