Πωλείται μοναδική 3άρα με τον V10 της BMW M5!

100

Στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει στις μετατροπές ταπεινών μοντέλων της Σειράς 3 σε Μ3, με την αθάνατη μέθοδο του τροπέτου. Στη Γερμανία δεν είναι άγνωστη η συγκεκριμένη μεθοδολογία, απλά βρίσκεται σε πολύ υψηλότερο επίπεδο. Επίσημη ειδικότης της Hartge.

Ο φημισμένος βελτιωτικός οίκος, που πλέον έχει βάλει «λουκέτο», είναι πασίγνωστος για τις απίστευτες «μεταμοσχεύσεις» που έκανε από το 1971. Για παράδειγμα, μια από τις πλέον χαρακτηριστικές ήταν αυτή του κινητήρα της πρώτης M5 στο μηχανοστάσιο της Mercedes W124. Η ενδοοικογενειακές επεμβάσεις ήταν σαφώς συχνότερες, με πολλά μοντέλα της BMW να αποκτούν κινητήρες από μεγαλύτερα. Καλή ώρα, η συγκεκριμένη E92.

Δείτε ακόμα: Εξαιρετική BMW M3 CSL με 14.484 χλμ.

Εξελίχτηκε το 2010, λίγο πριν παρουσιαστεί η αντίστοιχη M3 GTS, ξεκινώντας την καριέρα της ως 330i. Ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος των 252 ίππων αποχώρησε, για να δώσει τη θέση του στον επικό V10 των 5.0 λίτρων και 507 ίππων της M5 E60, μαζί με το 7αρι αυτόματο κιβώτιο. Και επειδή ούτε οι 507 ίπποι ήταν αρκετοί, η Hartge αναβάθμισε την ECU μαζί με τις πολλαπλές εισαγωγής και εξαγωγής, προκειμένου να φτάσουμε αισίως στα 550 άλογα! 

Η επιτάχυνση για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα δεν διαρκεί παραπάνω από 4,3 δλ. ενώ, μετά την κατάργηση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας των 250 χλμ./ώραξεπερνά τα 320 χλμ./ώρα. Φυσικά ο υπερδιπλασιασμός της ιπποδύναμης απαιτεί τις αντίστοιχες εργασίες στο πλαίσιο και την ανάρτηση, με την τελευταία να αποτελείται από ένα πλήρες coil-over σετ και χαμήλωμα κατά 30 mm, συνοδευόμενη από 6πιστονες δαγκάνες φρένων εμπρός και 4πίστονες πίσω.

Εμφανισιακά λίγα μαρτυρούν το μέγεθος του χαμού που συντελείται κάτω από το καπό και όταν ο οδηγός τερματίσει την διαδρομή του δεξιού πεντάλ. Splitter εμπρός, διακριτικό spoiler πίσω, πλαϊνές ποδιές, σηματάκια «V10» και 20αρες ζάντες είναι τα μόνα που μαρτυρούν πως αυτή η BMW επιφυλάσσει δράματα…

Διαβάστε επίσης: Πόσα δίνατε για σπανιότατη Hartge E30 του ’86;

Σε αντίθεση με τη σεντάν E90, που κατασκευάστηκε σε 8 αντίτυπα, η E92 H50s είναι μία και μοναδική. Έχει μόλις 30.000 χλμ. στο οδόμετρο και πωλείται, στην πολύ λογική τιμή των 60.000 ευρώ.