Τρομακτική BMW 2002 με V10 κινητήρα 800 ίππων!

Το 1973 η BMW αποκάλυψε την 2002 Turbo στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. To πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με υπερσυμπιεστή, κόντρα στο ατμοσφαιρικό «Hall of Fame» που έχτισαν οι Βαυαροί αργότερα. Πιο κοντά στην παράδοση είναι η συγκεκριμένη 2002, αλλά απομακρύνεται ελαφρώς από την κοινή λογική.

Το αυτοκίνητο είναι ένα project της Gruppe5 και του κατασκευαστή αγωνιστικών κινητήρων Steve Dinan. Από την στιγμή που μιλάμε για εταιρίες που δραστηριοποιούνται στους αγώνες, είναι αναμενόμενο για το κοινό τους εγχείρημα να προσανατολίζεται στις πίστες. Για την έναρξη της «επέμβασης» απαιτείται μια εργοστασιακή 2002. Το αυτοκίνητο απογυμνώνεται μέχρι τελευταίας βίδας, το πλαίσιο ενισχύεται με ατσάλι και συνθετικά υλικά ώστε να αυξηθεί η στρεπτική του ακαμψία, ενώ το αμάξωμα κατασκευάζεται από την αρχή – φυσικά όντας εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα.

Δείτε ακόμα: Εξωφρενική BMW 2002 με μοτέρ V8 από M5 (+video)

Αναρτήσεις, αεροδυναμικό πακέτο και κλωβός ασφαλείας είναι εξελιγμένα με βάση τα κριτήρια της FIA για συμμετοχή στην κατηγορία GT, ωστόσο το αυτοκίνητο μπορεί να κυκλοφορήσει σε δημόσιο δρόμο. Και αλίμονο σε όποιον σταθεί δίπλα του και το προκαλέσει, νομίζοντας πως έχει να κάνει με «καγκουρεμένη» BMW.

Κάτω από το καπό και μέσα σε ειδικά εξελιγμένο υποπλαίσιο, κρύβεται ο V10 κινητήρας της M5 E60. Υπό κανονικές συνθήκες, αποδίδει 507 ίππους από 5 ατμοσφαιρικά λίτρα. Όπως βλέπουμε και στις φωτογραφίες, η κανονικότητα στην προκειμένη σπανίζει. Οπότε το μοτέρ είναι ριζικά αναβαθμισμένο και υπερκυβισμένο στα 5.8 λίτρα, αποδίδοντας 744 ίππους! Για τους πιο απαιτητικούς μάλιστα -γιατί θεωρείται δεδομένο ότι υπάρχουν και τέτοιοι-, υπάρχει εκδοχή στα 5.9 λίτρα και τα 803 άλογα. Όλα αυτά για μόλις 997 κιλά βάρους, με την αεροδυναμική να προσθέτει παραπάνω από 1 τόνο κάθετης δύναμης.

Διαβάστε επίσης: BMW M2 Competition Heritage Edition: Φόρος τιμής στην 2002 Turbo

Η Gruppe5 σχεδιάζει την κατασκευή 300 κομματιών – 200 με τον 5.8 V10 των 744 αλόγων και 100 με την κορυφαία μορφή των 803 ίππων.


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οδοστρωτήρας Chevy Silverado Yenko με 850 άλογα
Οδοστρωτήρας Chevy Silverado Yenko με 850 άλογα
«Lamborghini» Hiace με twinturbo V12 600 ίππων!
«Lamborghini» Hiace με twinturbo V12 600 ίππων!
Η ισχυρότερη BMW M3 στα χρονικά της AC Schnitzer
Η ισχυρότερη BMW M3 στα χρονικά της AC Schnitzer
Ελβετική ρουκέτα MINI JCW GP 335 ίππων και 510 Nm
Ελβετική ρουκέτα MINI JCW GP 335 ίππων και 510 Nm
Καμπριολέ κτήνος 800HP η Techart Porsche 911 Turbo
Καμπριολέ κτήνος 800HP η Techart Porsche 911 Turbo
To νέο Toyota Corolla Cross γίνεται «μοντελάκι»!
To νέο Toyota Corolla Cross γίνεται «μοντελάκι»!
Πόσο κοστίζει να φτάσεις το Audi RS 7 στα 1.045 άλογα;
Πόσο κοστίζει να φτάσεις το Audi RS 7 στα 1.045 άλογα; …
Βελτιωμένη Toyota Supra φόρος τιμής στον Paul Walker
Βελτιωμένη Toyota Supra φόρος τιμής στον Paul Walker
DeLorean με μοτέρ Kia και 630 ίππους! (+video)
DeLorean με μοτέρ Kia και 630 ίππους! (+video)
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store