Δέσμευση της Opel για τα εργοστάσια της Γερμανίας - AutoGreekNews

Δέσμευση της Opel για τα εργοστάσια της Γερμανίας

Η Διοίκηση των συμβουλίων εργαζομένων των Adam Opel AG, IG Metall και Opel ολοκλήρωσε με επιτυχία τις διαπραγματεύσεις για το «Deutschlandplan» της εταιρίας. Κύρια σημεία της συμφωνίας είναι μέτρα για τη διασφάλιση της ανάπτυξης και της αποδοτικότητας καθώς και σαφής δέσμευση στη Γερμανία και τα τέσσερα εργοστάσια της Opel και διασφάλιση των θέσεων εργασίας μέχρι τα τέλη του 2016.

«Η General Motors υποστηρίζει πλήρως την Opel και διασφαλίζει την απαραίτητη χρηματοδότηση για τα επόμενα χρόνια μέχρις ότου επιστρέψουμε στην κερδοφορία» δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της General Motors & Πρόεδρος Εποπτικού Συμβουλίου της Opel, Steve Girsky. Σε αντάλλαγμα, καταργούνται κάποιες πρόσθετες πληρωμές – όπως Χριστουγεννιάτικα μπόνους πέραν της γενικής κλίμακας πληρωμών.

Οι σημαντικότερες αλλαγές για τα Γερμανικά εργοστάσια είναι:

Η Opel προτείνει να μην σταματήσει η παραγωγή ολόκληρων οχημάτων στο εργοστάσιο του Bochum στις αρχές του 2015. Η παραγωγή του Zafira Tourer μπορεί να παραμείνει εκεί μέχρι την κατάργηση του μοντέλου, κάτι που αναμένεται μέχρι τα τέλη του 2016. «Η Opel επιθυμεί να παραμείνει στο Bochum. Θέλουμε να διατηρήσουμε την αποθήκη μας στο Bochum. Θέλουμε να διασφαλίσουμε συνολικά περίπου 1.200 συμβατικές θέσεις εργασίας Opel στο Bochum – και να μετατρέψουμε τη μονάδα σε εργοστάσιο παραγωγής εξαρτημάτων» δήλωσε ο Girsky. Περίπου 600 θέσεις εργασίας μπορούν να διασφαλιστούν στις αποθήκες, ενώ 600 επιπλέον μελετώνται για το τμήμα παραγωγής εξαρτημάτων υψηλής ποιότητας.

Σε ό,τι αφορά το κιβώτιο F13 στο Bochum, η Opel προτείνει να συνεχίσει την παραγωγή αντί να τη σταματήσει στο τέλος της χρονιάς όπως είχε προγραμματιστεί. Από το δεύτερο εξάμηνο του 2013, η παραγωγή στο Bochum θα μειωθεί από τρεις σε δύο βάρδιες. Η Opel προσφέρει ελκυστικά πακέτα αποζημίωσης λόγω απόλυσης και προγράμματα μερικής συνταξιοδότησης για τους 700 θιγόμενους εργαζομένους.

Με το γραφείο ανάπτυξης «Bochum Perspektive 2022» η Opel καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εγκαταστήσει νέες εταιρίες και τεχνολογίες στο Bochum και στην περιοχή. Η Opel αναμένει τετραψήφιο αριθμό σε υψηλής ποιότητας, νέες βιομηχανικές θέσεις εργασίας.

Επίσης, υπήρξαν διαπραγματεύσεις για το μέλλον των εργοστασίων σε Eisenach, Kaiserslautern και Rüsselsheim:

  • Eisenach: Η Opel θα συνεχίσει την παραγωγή δύο μοντέλων μετά το 2015 στη Μονάδα παραγωγής των Corsa και ADAM.
  • Kaiserslautern: Το εργοστάσιο εξαρτημάτων είναι επίσης διασφαλισμένο μέχρι το 2016. Ο προγραμματισμός της Opel περιλαμβάνει περίπου 1.800 εργαζόμενους στο Kaiserslautern.
  • Rüsselsheim: Η Opel θα κατασκευάσει ένα δεύτερο μοντέλο στο κύριο εργοστάσιο του Rüsselsheim και μετά το 2015. Η επόμενη γενιά του βραβευμένου Insignia θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο Rüsselsheim. Επιπλέον, η παραγωγή του κιβωτίου F40 παραμένει αποκλειστικά στο Rüsselsheim.

Το κέντρο εξέλιξης του Rüsselsheim παραμένει αναπόσπαστο μέρος του διεθνούς γκρουπ εξέλιξης της GM. Μία μελλοντική στρατηγική φιλοσοφία για το τμήμα Μηχανολογίας Παραγωγής θα αναπτυχθεί μέχρι το τέλος του Ιουνίου 2013.

«Η σημερινή μέρα είναι καλή για την Opel και για τη GM. Η Opel είναι και παραμένει ζωτικό στοιχείο του παγκόσμιου οργανισμού GM. Αυτό το «Deutschlandplan» είναι σημαντικό ορόσημο για την επιστροφή της Opel στην κερδοφορία μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Με αυτό θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε τον έλεγχο των δαπανών μας. Το μυστικό για τη βιώσιμη εργασία είναι η ανάπτυξη. Το μυστικό για την ανάπτυξη είναι οι επενδύσεις. Θα υποστηρίξουμε το Deutschlandplan με ένα επιθετικό προϊοντικό πρόγραμμα πολλών δις ευρώ. Η Opel θα εισέλθει σε νέες κατηγορίες και αγορές. Αυτό είναι ένα σημαντικό στοιχείο για τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας μας και την εκ νέου ενίσχυση της μάρκας» δήλωσε ο Girsky.  Το 2012, η Opel ήταν η τρίτη μεγαλύτερη μάρκα επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη – και επιθυμεί περαιτέρω αύξηση. Πάνω από τους μισούς από τους 37.000 υπαλλήλους της Opel στην Ευρώπη εργάζονται στη Γερμανία. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πόσα χρήματα βγάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες το δλ.;
Πόσα χρήματα βγάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες το δλ.; …
Νέα Toyota Yaris και από την Τσεχία
Νέα Toyota Yaris και από την Τσεχία
«Σβήνουν» οι οθόνες αφής στις νέες BMW
«Σβήνουν» οι οθόνες αφής στις νέες BMW
Η Toyota ξαναβγάζει ανταλλακτικά για το Corolla AE86
Η Toyota ξαναβγάζει ανταλλακτικά για το Corolla AE86
Τελειώνουν οι διαθέσιμες Bugatti Chiron
Τελειώνουν οι διαθέσιμες Bugatti Chiron
Ποια εταιρία δεν έχει πρόβλημα με τα μικροτσίπ;
Ποια εταιρία δεν έχει πρόβλημα με τα μικροτσίπ; …
Σε πόσο καιρό ξεπούλησαν οι Alfa Romeo Giulia GTA/GTAm;
Σε πόσο καιρό ξεπούλησαν οι Alfa Romeo Giulia GTA/GTAm;
Εκατοντάδες δις οι απώλειες από την έλλειψη τσιπ
Εκατοντάδες δις οι απώλειες από την έλλειψη τσιπ …
Τέλος οι δερμάτινες επενδύσεις από τα Volvo
Τέλος οι δερμάτινες επενδύσεις από τα Volvo
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store