Νέα Chevrolet Camaro και με 2.0 λτ. Turbo κινητήρα για πρώτη φορά

Την 6ης γενιάς νέα Chevrolet Camaro παρουσίασε σήμερα η Αμερικάνικη φίρμα, με νέους κινητήρες, ελαφρύτερο αμάξωμα και ακόμα πιο μυώδη εμφάνιση. Συνολικά θα προσφέρεται με έξι συνδυασμούς κινητήρων, μεταξύ των οποίων περισσότερο εντύπωση προκαλεί η προσθήκη του 2.0 λτ. Turbo κινητήρα, απόδοσης 275 ίππων και 400 Nm ροπής, το 90% της οποίας είναι διαθέσιμο από τις 2.100 σ.α.λ. έως τις 3.000 σ.α.λ. Η 2λιτρη Camaro επιταχύνει στα 0-60 μ.α.ω. (0-96 χλμ./ώρα) σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα.

Νέος κινητήρας είναι ο ατμοσφαιρικός V6 3.6 λτ. απόδοσης 335 ίππων και 385 Nm ροπής με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων Active Fuel Management. Όπως και ο 2.0 Turbo έτσι και αυτός συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή το νέο 8άρι αυτόματο Hydra-Matic. Στην κορυφή τοποθετείται το V8  6.2 λτ. μηχανικό σύνολο των 455 ίππων και 617 Nm ροπής, στην Camaro SS.

Εξωτερικά, η νέα Camaro είναι πιο “ανάγλυφη” και μυώδης, δείχνει πιο χαμηλή (1.348 χλστ.) και πλατιά από πριν (1.897 χλστ.), ενώ είναι λίγο πιο κοντή σε μήκος (4.784 χλστ.) και σε μεταξόνιο (2.811 χλστ.). Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό, όπου συνδυάζονται ρετρό με μοντέρνα χαρακτηριστικά. Στη νέα κεντρική κονσόλα φιλοξενείται και η 8 ιντσών οθόνη στου συστήματος infotainment (MyLink). Επίσης, ο εσωτερικός LED φωτισμός διαθέτει 24 διαφορετικά χρώματα για κάθε γούστο και διάθεση.

Όσον αφορά στο αμάξωμα, υπέστη δίαιτα και ελάφρυνε περισσότερο από 90 κιλά, μέσω της χρήσης αλουμινίου σε διάφορα μέρη (ταμπλό, ανάρτηση και διάφορα εξαρτήματα). Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον και η νέα πίσω είναι πολλαπλών συνδέσμων. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση Magnetic Ride Control προσφέρεται για πρώτη φορά στην Camaro SS και διαβάζει τις οδηγικές συνθήκες 1.000 φορές το δευτερόλεπτο για καλύτερη δυνατή άνεση και κράτημα.

Όλες οι Camaro διατίθενται προαιρετικά με φρένα Brembo (στάνταρ στην Camaro SS). Στην Camaro LT οι εμπρός δίσκοι είναι διαμέτρου 320 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες και οι πίσω 315 χλστ. Στην Camaro SS τα εμπρός δισκόφρενα έχουν διάμετρο 345 χλστ. και οι πίσω 338 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός – πίσω. Επίσης, οι στάνταρ ζάντες είναι 18 ιντσών και στην Camaro SS είναι 20 ιντσών.

Get it on Google Play Download on the App Store