Το νέο Citroen C1 αποκαλύπτεται με δυναμική σχεδίαση

Μετά τα Peugeot 108 και Toyota Aygo, έτοιμο είναι και το τρίτο μέλος της παρέας, το Citroen C1 που θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του και εκείνο στην προσεχή έκθεση της Γενεύης την επόμενη εβδομάδα.

Το νέο Citroen C1 είναι όμορφο σχεδιαστικά με νέα πιο σύγχρονα σχεδιαστικά στοιχεία. Όπως και τα αδελφά μοντέλα της κοινοπραξίας Toyota – PSA, έτσι και το Citroen C1 δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία από τα μοντέλα της εταιρείας που εκπροσωπεί. Το εμπρόσθιο μέρος ενσωματώνει δυο ζεύγη φωτιστικών σωμάτων με στοιχεία LED διαφορετικού σχήματος και διακρίνεται για την δυναμική του ενώ αντίστοιχα καλαίσθητη είναι και η εικόνα στο πίσω μέρος με τα φωτιστικά να παραπέμπουν στο DS3. Το Citroen C1 θα είναι διαθέσιμο σε 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις όμως η νέα γενιά θα λανσαριστεί και σε μια νέα έκδοση με την ονομασία Airscape η οποία διαθέτει συρόμενη υφασμάτινη οροφή. Επιπλέον το νέο Citroen C1 θα προσφέρει στην νέα του γενιά και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης μέσω των διαθέσιμων χρωματικών του συνδυασμών.

Αντίστοιχα όμορφο και παιχνιδιάρικο αναμένεται και το εσωτερικό του νέου Citroen C1 το οποίο θα διαθέτει οθόνη αφής 7 ιντσών και την τεχνολογία Mirror Screen που είναι συμβατή με smartphone έτσι ώστε να μπορεί να αντιγράφει και να «τρέχει» τις εφαρμογές του. Οι χώροι αναμένονται και εκείνοι βελτιωμένοι μέσω της μικρής αύξησης των διαστάσεών του (μήκος 3,46 μ., πλάτος 1,62 μ. και ύψος 1,45 μ.) ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 196 λίτρων, έναντι 139 λίτρων του πρώτης γενιάς C1.

Το Citroen C1 ζυγίζει 840 κιλά και εφοδιάζεται με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης ενώ η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω άξονα.

Στο κομμάτι των κινητήρων το Citroen C1 θα είναι διαθέσιμο με τους ίδιους κινητήρες  των Peugeot 108 και Toyota Aygo με χωρητικότητα 1.0 και 1.2 λίτρων και απόδοση 68 και 82 ίππων αντίστοιχα. Ο μικρότερος ενσωματώνει σύστημα start/stop και θα συνδυάζεται είτε με μηχανικό 5τάχυτο κιβώτιο είτε με το ETG (Efficient Tronic Gearbox) κιβώτιο 5 σχέσεων χωρίς συμπλέκτη. Από την άλλη ο πιο ισχυρός και επίσης 3κύλινδρος κινητήρας VTi των 82 ίππων θα προσφέρει σαφώς καλύτερες επιδόσεις όμως είναι και εκείνος οικονομικός με κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ.

Περισσότερα στοιχεία και φωτογραφίες θα είναι διαθέσιμα από την παρουσίαση του μοντέλου την επόμενη εβδομάδα.

Get it on Google Play Download on the App Store