Αύξηση πωλήσεων 11,5% για την Peugeot στην Ελλάδα το 2016

82

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot ανακοίνωσε ότι το 2016 έκλεισε με 6.055 ταξινομήσεις επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων στη χώρα μας, με μερίδιο αγοράς 7,2% και αύξηση πωλήσεων 11,5% σε σχέση με το 2015.

Το πιο δημοφιλές μοντέλο της εταιρείας στην Ελλάδα για το 2016 ήταν το Peugeot 208 με 2.387 ταξινομήσεις (43% επί ων πωλήσεων των επιβατικών της εταιρείας), ενώ ακολούθησε το Peugeot 108 με 1.192 ταξινομήσεις και μερίδιο 21%.

Αυξημένες σε σχέση με το 2015 ήταν και οι πωλήσεις του Peugeot 308 (+40%), του Peugeot 2008 (+47%), ενώ και το νέο Peugeot 3008 που λανσαρίστηκε στα τέλη του Νοεμβρίου, έχει σημειώσει ήδη πολύ υψηλές παραγγελίες.

Διαβάστε ακόμα: Δοκιμή Peugeot 3008 diesel 1.6 BlueHDI 120 S&S

Στο πεδίο των ελαφρών επαγγελματικών, η Peugeot Professionel ολοκλήρωσε το 2016 με μερίδιο αγοράς 8,4%, διατηρώντας τη θέση της μέσα στην πρώτη πεντάδα της ελληνικής αγοράς των LCV.

Η αξιοπιστία, η ασφάλεια, οι επιδόσεις και η οδηγική απόλαυση, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, οι νέοι κινητήρες Euro6 πετρελαίου και βενζίνης – με τους δεύτερους να βραβεύονται δεύτερη συνεχή χρονιά – σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (EAT6), η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων, το χαμηλό κόστος χρήσης, ο πλήρης χαρακτήρας των μοντέλων της Peugeot, καθώς και τα ευέλικτα προγράμματα απόκτησης που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία, είναι  οι λόγοι που τοποθετούν την μάρκα στην πρώτη πεντάδα της αγοράς.