«Κάψαμε» 2,6 ευρώ/100 χλμ. για φυσικό αέριο!




Πατήστε εδώ για το πρώτο μέρος της δοκιμής

200 χλμ. με 5,28€ για φυσικό αέριο και 13,81€ για βενζίνη

Η μεγάλη οικονομία που προσφέρει σε καύσιμο το eco up! με το φυσικό αέριο επιβεβαιώθηκε και στην πράξη, όμως και το βενζινοκίνητο up! εμφάνισε εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι αφού ξαναγεμίσαμε τα αυτοκίνητα με καύσιμο στην λήξη της διαδρομής διαπιστώσαμε πως οι μέσες τιμές που καταγράφηκαν ήταν χαμηλότερες από τις εργοστασιακές, χωρίς ουσιαστικά να «κυνηγάμε» τη μέγιστη δυνατή χαμηλή κατανάλωση, αφού στην Ε.Ο. κινούμασταν με ταχύτητες της τάξεως των 100-120 χλμ./ώρα, ενώ στην πόλη ακολουθούσαμε την ροή, χωρίς βίαιες επιταχύνσεις και απότομες επιβραδύνσεις.

Στο eco up! το trip computer κατέγραψε στη διαδρομή των 200 χιλιομέτρων μέση κατανάλωση 3,1 κιλά/100 χλμ., ωστόσο κατά τον ανεφοδιασμό με φυσικό αέριο η αντλία έγραψε 5,42 κιλά (5,28€), δηλαδή μόλις 2,71 κιλά/100 χλμ.! Αντίστοιχα στο up! βενζίνης η μέση κατανάλωση στα 200 χλμ. διαδρομής ανήλθε στα 4,6 λτ./100 χλμ. (στο trip computer), όμως στην αντλία γέμισε μέχρι να ξεχειλίσει (όπως και στον πρώτο ανεφοδιασμό) με 8,824 λίτρα (13,81€), δηλαδή 4,4 λτ./100 χλμ.

Το VW eco up! εφοδιάζεται με δύο δεξαμενές φυσικού αερίου χωρητικότητας 11 κιλών (72 λίτρων), συν ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 10 λίτρων, με την αυτονομία να ανέρχεται στα 600 χιλιόμετρα σύμφωνα με την VW (380 χλμ. από το φυσικό αέριο συν 220 χλμ. από την βενζίνη). Στο up! 1.0 60 PS, το ρεζερβουάρ των 35 λίτρων εξασφαλίζει θεωρητική αυτονομία 778 χιλιομέτρων.

Από την άλλη πλευρά, στον τομέα των επιδόσεων, το up! 1.0 60 PS παρά το ότι αποδίδει 8 ίππους λιγότερους, διαθέτει 5 Nm περισσότερη ροπή, ενώ είναι και κατά 102 κιλά ελαφρύτερο με αποτέλεσμα να είναι αισθητά πιο σβέλτο και να έχει καλύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού από τις χαμηλές στροφές. Όπως φαίνεται και από τις εργοστασιακές μετρήσεις, το up! 1.0 60 PS είναι πιο γρήγορο στα 0-100 χλμ./ώρα κατά 1,9 δευτερόλεπτα και είναι σημαντικά πιο ελαστικό, αφού στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχύτητα είναι ταχύτερο από το eco up! κατά 10 δευτερόλεπτα.     

Ανάλυση κόστους χρήσης στην 5ετία

Σε βάθος 5ετίας με 15.000 χλμ. ετησίως, με βάση τις ισχύουσες τιμές σε καύσιμα και τέλη κυκλοφορίας και τις εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης, το VW eco up! θα κοστίσει 2.122 ευρώ και το up! 1.0 60 PS 6.074 ευρώ, από τα οποία 5.602 ευρώ για βενζίνη και 472 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας. Το ετήσιο κόστος του eco up! είναι κατά 791 ευρώ χαμηλότερο, πράγμα που σημαίνει ότι στα 2.830 ευρώ που στοιχίζει περισσότερο ως αγορά (με τον ίδιο εξοπλισμό, το eco up! έχει στάνταρ και Start/Stop), η απόσβεση θα γίνει σε 3,5 χρόνια. Δείτε αναλυτικά στους πίνακες παρακάτω όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τιμές. 

Συμπέρασμα

Η οικονομία που προσφέρει στις μετακινήσεις το eco up! με το φυσικό αέριο είναι πραγματικά απίστευτη και δεν αμφισβητείται, όπως διαπιστώσαμε και από τη δοκιμή κατανάλωσης, αφού για 200 χιλιόμετρα σε Εθνική Οδό και πόλη με «νορμάλ» οδήγηση ξοδέψαμε 5,28€ για φυσικό αέριο και 13,81€ για βενζίνη. Διαφορά που ισοδυναμεί με 61,7% χαμηλότερο κόστος (!) με το φυσικό αέριο. Παράλληλα, η απόσβεση της υψηλότερης τιμής του eco up! επιτυγχάνεται σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ ουσιαστικά το μόνο αρνητικό του σημείο είναι οι υποδεέστερες επιδόσεις έναντι του αμιγώς βενζινοκίνητου up! 1.0 60 PS.

Τεχνικά χαρακτηριστικά    
Έκδοση eco up! 68 PS up! 60 PS
Κινητήρας (κ.εκ.) 999 999
Κύλινδροι/βαλβίδες 3/12 3/12
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 68/6.200 60/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 90/3.000 95/3.000
0-80/100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,3/16,3 9,1/14,4
80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχ. (δλ.) 27,5 17,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 164 160
Κατανάλωση αστική  3,6* 5,6**
Κατανάλωση υπεραστική 2,5* 3,9**
Κατανάλωση μεικτή 2,9* 4,5**
Κατανάλωση (ευρώ/100 χλμ.)*** 2,83 7,47
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 79 105
Τέλη κυκλοφορίας 0 94,5
Βάρος (κιλά) 1.031 929
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 213 251
Τιμή (ευρώ) 13.100 10.270
Έκδοση eco up! BMT 2D    move up! 60 PS 2D
*κιλά/100 χλμ.,**λτ./100 χλμ.    
***τιμή βενζίνης 1,66 ευρώ/λτ., GNG 0,976 ευρώ/kg    

 Πατήστε εδώ για το πρώτο μέρος της δοκιμής

Κόστη 5ετίας με 15.000 χλμ./έτος    
Μοντέλο eco up! 68 PS     up! 60 PS
Κόστος καυσίμων 2.122 € 5.602 €
Κόστος τελών κυκλοφορίας 0 € 472 €
Συνολικό κόστος 2.122 € 6.074 €
Κόστος ανά έτος 424 € 1.215 €




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα νέα μοντέλα στην Athens Motor Show 2013
Τα νέα μοντέλα στην Athens Motor Show 2013
Την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου έγιναν τα εγκαίνια την έκθεσης αυτοκινήτου Athens …
Νέο Nissan Micra με δώρο το City Pack
Νέο Nissan Micra με δώρο το City Pack
Η Nissan προσφέρει με την αγορά ενός νέου Micra δώρο το πακέτο City Pack αξ …
Γνωρίζετε τι σημαίνει η πινακίδα;
Γνωρίζετε τι σημαίνει η πινακίδα;
Τεστ γνώσεων: Γνωρίζετε τι σημαίνει η πινακίδα; Α. Δεν επιτρέπεται το μπάντ …
Δώρο αντιηλιακές μεμβράνες από το autogreeknews.gr!
Δώρο αντιηλιακές μεμβράνες από το autogreeknews.gr!

To πιο χρηστικό και ενημερωμένο site αυτοκινήτου, autogreeknews.gr, συνε …

Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store