Fiat Panda 0.9 TwinAir VS Panda 1.3 MTJ

Συγκρίνοντας τις δύο αυτές εκδόσεις του νέου Fiat Panda βλέπουμε πως το 1.3 diesel κοστίζει 1.400 ευρώ παραπάνω, ποσό στο οποίο δεν γίνεται απόσβεση στην 6ετία συγκριτικά με το 0.9 TwinAir. Το βενζινοκίνητο Panda δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας αλλά έχει υψηλότερο κόστος σε σέρβις λόγω του ότι οι περιοδικοί τακτικοί έλεγχοι είναι προγραμματισμένοι κάθε 20.000 χλμ. έναντι κάθε 35.000 χλμ. που ισχύει για το Panda diesel.

Η επιλογή του autogreeknews.gr: To Panda 1.3 diesel λόγω του καλύτερου σε λειτουργία κινητήρα, με την περισσότερη ροπή και με αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες.

Τεχνικά χαρακτηριστικά    
Μοντέλο 0.9 TwinAir    1.3 MTJ 75 PS
Κυβισμός (κ.εκ.) 875 1.248
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 85/5.000 75/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 145/1.900 190/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,2 12,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 177 168
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,2 3,9
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 99 104
Τιμές αρχικών εκδόσεων    
Μοντέλο  0.9 TwinAir 1.3 MTJ 75 PS
Τιμή (ευρώ) 10.690* 12.090**
Διαφορά τιμής (ευρώ)   +1.400
*με έκπτωση 1.100 ευρώ/**900 ευρώ  
Έξοδα στα 6 έτη ή στα 90.000 χλμ.       
Μοντέλο  0.9 TwinAir 1.3 MTJ 75 PS
Καύσιμα (λίτρα) 3.780 3.510
Καύσιμα (ευρώ) 6.274 4.773
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ) 0 561
Service (ευρώ) 704 476
Συνολικό κόστος 6ετίας (ευρώ) 6.978 5.810
Διαφορά κόστους (ευρώ) +1.168  
*Με βάση τις ισχύουσες τιμές    
Get it on Google Play Download on the App Store