Δοκιμή Kia Picanto 1.2 λτ. 84 PS GT-Line

Το νέο Kia Picanto το οποίο διατίθεται στη χώρα μας εδώ και λίγους μήνες, το δοκιμάσαμε αρχικά με το βασικό 1.000άρη κινητήρα των 69 ίππων (δείτε εδώ τη δοκιμή) και μας κέρδισε με την πλήρη αναβάθμισή του και με τα πολύ καλά χαρακτηριστικά του σε κάθε τομέα. Αυτή τη φορά δοκιμάζουμε το Picanto με τον αμέσως πιο ισχυρό κινητήρα 1.2 λτ. MPI 84 PS στην σπορτίφ έκδοση GT-Line (12.690 ευρώ). Να σημειώσουμε ότι το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού GT-Line προσφέρεται ακόμα με τον 1.0 MPI 69 PS κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (13.490 ευρώ) και τον πιο δυνατό turbo 1.0 Τ-GDI 100 PS (14.090 ευρώ).

Εμφάνιση που κλέβει τις εντυπώσεις

Το Picanto GT-Line διαφέρει σημαντικά εξωτερικά από τις πιο απλές εκδόσεις και διαθέτει μια πολύ ελκυστική εικόνα με σπορτίφ χαρακτήρα, που καταφέρνει να τραβά τα βλέμματα. Οι αλλαγές εντοπίζονται στην προσθήκη σπορ προφυλακτήρων, πλευρικών μαρσπιέ, διπλής νίκελ εξάτμισης, διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα, χρωμίου στη βάση των παραθύρων και σε άλλα σημεία του αμαξώματος. Παράλληλα, την σπορτίφ εμφάνισή του τονίζουν με την σειρά τους οι δίχρωμες πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών με ελαστικά 195/45.

Δείτε ακόμα: Πότε χρειάζεται αλλαγή ο δίσκος – πλατό του συμπλέκτη;

Μοντέρνο εσωτερικό με προσεγμένη ποιότητα

Όπως το αμάξωμα, έτσι και το εσωτερικό του νέου Kia Picanto κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις με το μοντέρνο του σχεδιασμό και τα πολύ καλά επιμέρους χαρακτηριστικά του. Παράλληλα, στην έκδοση GT-Line ξεχωρίζουν οι δίχρωμες δερμάτινες επενδύσεις μαύρο/κόκκινο στα καθίσματα, οι κόκκινες ραφές στα υποβραχιόνια των εμπρός θυρών, στο κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός, στο δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα των ταχυτήτων, καθώς και τα πεντάλ αλουμινίου. Στο ταμπλό με τις καμπύλες επιφάνειες και την οριζόντια σατινέ γραμμή κυριαρχεί η στάνταρ οθόνη αφής των 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων. Πολύ καλή είναι και η ποιότητα των σκληρών πλαστικών με την στιβαρή συναρμογή και το προσεγμένο φινίρισμα, χωρίς να υπάρχουν πουθενά ακάλυπτες μεταλλικές επιφάνειες, όπως συμβαίνει σε ανταγωνιστικά μοντέλα. Επίσης, ο οδηγός θα βρει εύκολα την κατάλληλη θέση και δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την εργονομία. Στα θετικά στοιχεία του εσωτερικού του Picanto ανήκουν οι άνετοι χώροι για 4 επιβάτες και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 255 λίτρων).

Καλός συνολικά ο 1.2 MPI κινητήρας

Το 1.200άρι 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο απόδοσης 84 ίππων και 122 Nm ροπής ταιριάζει κατάλληλα στο μίνι Kia, αφού είναι σε θέση να προσφέρει σβέλτες επιδόσεις, συγκρατώντας την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα. Ο εν λόγω κινητήρας παρουσιάζει καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και ανεβάζει με προθυμία στροφές, ωστόσο ο θόρυβος που περνά στην καμπίνα γίνεται αισθητός. Από πλευράς επιδόσεων, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 12,0 δλ. και τα 80-120 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 173 χλμ./ώρα. Νούμερα τα οποία είναι πολύ καλά για ένα μίνι αυτοκίνητα πόλης. Τέλος, η κατανάλωση σε πραγματικούς ρυθμούς και με κίνηση κυρίως στην πόλη βρέθηκε στα 6,5 λτ./100 χλμ.

Δείτε ακόμα: Χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας; (+video)

Ασφαλές και ευκολοδήγητο

Οι πολλές αναβαθμίσεις που έχουν γίνει στο νέο Picanto στο πλαίσιο, στις αναρτήσεις και στο σύστημα διεύθυνσης το έχουν βελτιώσει αισθητά και στα οδηγικά του χαρακτηριστικά. Παράλληλα έχει διατηρήσει τον πολύ φιλικό και ευκολοδήγητο προφίλ του, πράγμα που το εκτιμά αμέσως ο οδηγός ειδικά στις αστικές μετακινήσεις. Εκεί το Picanto ελίσσεται με ευκολία, είναι εύκολο στο παρκάρισμα και ξεκούραστο στην οδήγηση. Η ανάρτησή του φιλτράρει με ικανοποιητικό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ωστόσο οι πιο έντονες γίνονται αισθητές στους επιβάτες, λόγω κυρίως του συνδυασμού των ζαντών 16 ιντσών με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά (195/45). Σίγουρο και ασφαλές είναι το νέο Picanto και σε δρόμους εκτός πόλεως, όπου δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Η σταθερότητά του είναι πολύ καλή στις ευθείες σε γρήγορους ρυθμούς, όπως και στις στροφές όπου οι μεγάλοι τροχοί έχουν αυξήσει τα περιθώρια πρόσφυσης και έχουν βελτιώσει την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός. Την ασφαλή οδική συμπεριφορά ενισχύουν με την σειρά τους και τα δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς.

(+) Σχεδιασμός, χώροι για επιβάτες και αποσκευές, πληρότητα εξοπλισμού, κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά

(-) Άνεση στις έντονες ανωμαλίες, θόρυβος κινητήρα

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.248
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
5
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
84/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
122/4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
12,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
173
Αστική (λτ./100 χλμ.)
5,9
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
3,8
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
4,6
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
106
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
103,88
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι 256x20 χλστ.
Πίσω φρένα
Δίσκοι 234x10 χλστ.
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
3.595
Πλάτος (χλστ.)
1.595
Ύψος (χλστ.)
1.485
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.400
Βάρος (κιλά)
864
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
255
Αστέρια
(3)
Ασφάλεια ενηλίκου
79%
Ασφάλεια παιδιού
64%
Ασφάλεια πεζού
54%
Επικουρικά συστήματα
25%
ESP
 
Αερόσακοι
6
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
12.690
Get it on Google Play Download on the App Store