H πιο γρήγορη Ferrari F12 Berlinetta

Η νέα Ferrari F12 Berlinetta θα αντικαταστήσει στην κορυφή της γκάμας την 599 GTB Fiorano, η οποία έμεινε στην παραγωγή για 6 ακριβώς χρόνια (2006-2012). Αρχικά, η ονομασία που είχε επιλεγεί ήταν η “F620GT”, όμως τελικά η Ferrari αποφάσισε να δώσει στο νέο της κορυφαίο sportscar το όνομα “F12 Berlinetta” για να παραπέμπει σε ιστορικά μοντέλα της του παρελθόντος, όπως π.χ. η Ferrari 250 GT Berlinetta της δεκαετίας του ’60.

Έχοντας λάβει πλέον τον τίτλο της πιο γρήγορης και ισχυρής Ferrari στην ιστορία, η νέα F12 Berlinetta χρησιμοποιεί τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 6,3 λίτρων που γνωρίσαμε στη Ferrari FF, όμως εδώ η δύναμη έχει αυξηθεί στους 740 ίππους, κάτι που συνεπάγεται στην εκπληκτική αναλογία των 116 ίππων ανά λίτρο. Παράλληλα, η απόδοση της ροπής της φτάνει τα 690 Nm, το 80% εκ των οποίων είναι διαθέσιμα μόλις στις 2.500 σ.α.λ. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με ένα διπλού συμπλέκτη κιβώτιο προερχόμενο από τη Φόρμουλα 1, το οποίο στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς του αυτοκινήτου. Και από πλευράς επιδόσεων, η F12 Berlinetta απαιτεί μόνο 3,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ το 0-200 χλμ./ώρα έρχεται σε 8,5 δλ. Η τελική ταχύτητα δε, ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα, ενώ η Ferrari δηλώνει ότι για έναν πλήρη γύρο στην πίστα του Φιοράνο, η νέα F12 Berlinetta απαιτεί 1 λεπτό και 23 δλ., δηλαδή το γρηγορότερο από κάθε άλλη Ferrari δρόμου.

Η σχεδίαση της νέας Ferrari έχει προέλθει σε συνεργασία του Σχεδιαστικού κέντρου της μάρκας και του Pininfarina, σε ένα τελικό αποτέλεσμα άκρως εντυπωσιακό. Αντίστοιχα στο εσωτερικό, συναντούμε μια μοναδική ατμόσφαιρα που συνδυάζει τις σπορτίφ γραμμές με την πολυτέλεια, παρότι η Ferrari μένει -όπως ακριβώς και στην περσινή παρουσίαση της νέας FF- στην αυξημένη πρακτικότητα που προσφέρει πλέον ο χώρος των επιβατών.

Με μήκος στα 4,618 μέτρα, πλάτος 1,942 μέτρα και ύψος 1,273 μέτρα, η νέα Ferrari F12 Berlinetta είναι πιο κοντή, πιο πλατιά, αλλά και πιο χαμηλή από την 599. Επίσης, το αμάξωμά της έρχεται με περισσότερο χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd: 0,299), ενώ το νέο πλαίσιο και αμάξωμα του αυτοκινήτου, διακρίνεται για το μειωμένο βάρος του (1.525 κιλά). Έτσι, έχουν εξοικονομηθεί 70 κιλά σε σχέση με την 599 και παράλληλα, έχει επιτευχθεί καλύτερη στρεπτική ακαμψία σχεδόν κατά 20%. Η αναλογία βάρους τέλος, βρίσκεται για μια ακόμη φορά πολύ κοντά στο ιδανικό (46:54), με τον κινητήρα να παραμένει τοποθετημένος στο εμπρόσθιο τμήμα.

Get it on Google Play Download on the App Store